Spekulasjon om framtida: Beholder vi stjernene?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Eiriqen
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Aug 2006
    • 105

Spekulasjon om framtida: Beholder vi stjernene?

Nå er jeg litt usikker på om det kanskje er en tilsvarende tråd ute her, da får dere ha meg unnskyldt!

Det er med stor glede vi ser at Riise storspiller for fugla om dagen. Dette gjorde han i fjor også, noe som medførte litt landslagsspill.

Uansett, fortsetter han som han har begynt i år, vil fast landslagsplass være innen rekkevidde.
    Nå husker jeg ikke i farten hvor lang kontrakten hans er, bare at den var forholdsvis lang.
    Likevel er det grunn til å spørre seg om dette er en spiller vi vil miste som følge av salg i inneværende sesong. Den gutten er jo sjukt god! Gode spillere blir desverre ikke lenge i tippeligaen (sett bort fra Tom Lund). Det må jo være lag der ute i europa som er interessert i han!??
    Team Wenche Myhre
    Skjettengutta
    "Si meg, har Pascal Simpson fått for liten shorts, eller er han bare feit?!"
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3218

Som jeg akkurat har gitt uttrykk for, frykter jeg konstant å få våre folk vist fram for griske oppkjøpere når de spiller på landslag....

Heldigvis (jf min oppdaterte oversikt over stallen) er Riise den av våre spillere vi har den lengste kontrakten med, helt ut sesongen 2011. Om så galt skulle skje at han blir solgt (og jeg er forberedt på at det kan skje, lenge før 2011), blir det iallfall ikke for småpenger.

gilbert

Kommentar

• Errevs
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Jun 2005
      • 200

Han skrev vel 5 års kontrakt i fjor høst? Så jeg er ikke bekymret for akkurat det, blir han solgt blir det dyrt.
      Riise er en god spiller, men vi er ikke avhengig av enkeltspillere.

Hvor er hylekoret som sier vi mangler Robbie og Mifsud?

Kommentar

• superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

Dustetråd - selvfølgelig er toppene i Tippeligaen interessante for utenlandske klubber, men hvorfor skal vi som ønsker å beholde gutta i gult sette fokus på dette???
        Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Serbern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 5496

Fjøra sa jo igår at prislappen på Riise og Waade er 15mil. Da håper jeg han tenker pr. spiller og ikke totalpris. De er verdt mer enn det.

Kommentar

• yesda
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Jan 2007
            • 182

Opprinnelig skrevet av Serbern
            Fjøra sa jo igår at prislappen på Riise og Waade er 15mil. Da håper jeg han tenker pr. spiller og ikke totalpris. De er verdt mer enn det.
            Hvis det er TV2-Sporten du snakker om, så mente han totalpris.

Det skal også nevnes at J. A. Riise mente at B. H. Riise burde bli i Lillestrøm i to år til, og ikke stresse med å komme seg til utlandet.

Kommentar

• holmiz
              The kjøkken-kanariz
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6064

Vi selger lillebror og henter inn storebror

Ref. tråden nyheter uten nyhetsverdi, hvor storebror åpner for tippeligaspill og bosetting i Lillestrømområdet når karrieren er nærmer seg slutten.
              Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
              Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• Raskolnikov
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 1453

Opprinnelig skrevet av yesda
                Hvis det er TV2-Sporten du snakker om, så mente han totalpris.
                Hvis Lillestrøm selger Riise for 7,5 millioner er det galskap! Vi kan ikke leve etter mottoet kjøpe dyrt og selge billig. Riise er yngre og bedre enn Brenne som vi hentet for 8 mill. Jeg så ikke innslaget på TV2, men tipper han mente per spiller.
                Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

• Serbern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 5496

Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                  Hvis Lillestrøm selger Riise for 7,5 millioner er det galskap! Vi kan ikke leve etter mottoet kjøpe dyrt og selge billig. Riise er yngre og bedre enn Brenne som vi hentet for 8 mill. Jeg så ikke innslaget på TV2, men tipper han mente per spiller.
                  Stussa litt på det jeg også. Syns det var ekstremt billig med 15 mill for så unge og gode spillere. 15 for Riise og ca 10 for Mykle er greie priser. Men uansett er vel ikke dette noe tema nå. De skal først vinne seriegull ett par ganger før de kan gå.

Kommentar

• yesda
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Jan 2007
                    • 182

Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                    Det er mulig jeg var trøtt i går, men jeg mener da vittelig at Fjøra mente totalpris for Waade og Riise. Jeg stussa litt på akkurat det selv, men som sagt så mener jeg det var totalpris som ble nevnt. Noen andre TV-slaver som kan bekrefte eller avkrefte dette?

Kommentar

• Eriksve
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2006
                      • 885

Opprinnelig skrevet av yesda
                      Det er mulig jeg var trøtt i går, men jeg mener da vittelig at Fjøra mente totalpris for Waade og Riise. Jeg stussa litt på akkurat det selv, men som sagt så mener jeg det var totalpris som ble nevnt. Noen andre TV-slaver som kan bekrefte eller avkrefte dette?
                      Jeg forsto det også som det var totalpris det var snakk om.
                      Lillestrøm hadde betalt 1,8 millioner for dem sa Fjøra, og nå var de verdt 15, jeg tolket det som at de kostet 1,8 til sammen og nå da var verdt 15 tilsammen....

Kommentar

• McGuffy
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 5102

Jeg syns overskriften til denne tråden er særdeles misvisende, kan lure folk til å tro at Riise er på vei ut av klubben.
                        Per dags dato er det absolutt intet som tyder på det.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

Opprinnelig skrevet av McGuffy
                          Jeg syns overskriften til denne tråden er særdeles misvisende, kan lure folk til å tro at Riise er på vei ut av klubben.
                          Per dags dato er det absolutt intet som tyder på det.
                          Enig her.

Kan jo trekke sammenligninger med Doffen og Strønstad når de tok TL med storm. De er der fortsatt selv om Doffen har prøvd seg ute.

Er faktisk lenge siden jeg kan huske topplagene stakk av med de gode talentene i TL for en slikk og ingenting.
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• glasgow
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2007
                            • 1252

Kanskje fjøra gjør som eiendomsmeglere og setter en lav pris for evnt. og få igang bud når den tid kommer. Men Latterligt lav pris på to av de beste spillerne til en Serieleder/favoritt
                            Bra de har mange år igjen av kontrakten for de blir bare mer og mer attraktive. Og sånn er livet desverre. Det vil alltid bli spekulasjoner når et lag er på topp og har spillere på Flere LANDSLAG.
                            Er jo agurknytt om fugla hver dag i alle aviser
                            x dama mi sa en gang at verden er ikke gul og svart, men nå begynner jeg faan meg snart og lure hehe.

Kommentar

• mooph
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 1496

Selvfølgelig blir Riise/Waade solgt etterhvert (om de fortsetter som nå). Tidspunkt og pris vet vi ikke enda. Hva er dette for tåpelig tråd?
                              Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

Opprinnelig skrevet av mooph
                                Selvfølgelig blir Riise/Waade solgt etterhvert (om de fortsetter som nå). Tidspunkt og pris vet vi ikke enda. Hva er dette for tåpelig tråd?
                                Da blar Fjøra opp 1,9 millioner til så har vi 2 nye stjerner

Tenk at det var nesten null interesse når BHG ville tilbake til TL. Å Waade da. Blir nesten sur når jeg tenker på at Mifsud holdt han så mye ute av laget i fjor selv om han spillte bra. Mykle kan jo til å med gi målgivende.
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Serbern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 5496

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                  Mykle kan jo til å med gi målgivende.
                                  4 målgivende og 4 mål er meget bra på 6 kamper..

Kommentar

• mooph
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 1496

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                    Da blar Fjøra opp 1,9 millioner til så har vi 2 nye stjerner
                                    Jepp. La oss bli nr. 1 klekkesentral for talentene i skandinavia.
                                    Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Grusom B
                                      Generalissimo Bellisimo
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6248

Hva faen er dette for noe tull? Her kommer det endelig en tråd som ikke er det samme dritkjedelige strømlinjeformede svadaet som 70-80% av alle tråder på hovedforumet, og dere hiver dere over ham som grått kjedelige kråker over ei bøtte feite meitemark. Ja, tråden er muligens litt skummelt titulert, men ærlig talt, det er da virkelig ingen grunn til å ta til tårene og rope på mamma.

Hva med å vise litt respekt for de av oss som synes spekulasjoner/fremtidsvisjoner om egne spillere er moro, fremfor å slenge dritt? Skjerpings, frøkner.
                                      Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Eiriqen
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Aug 2006
                                        • 105

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                        Dustetråd - selvfølgelig er toppene i Tippeligaen interessante for utenlandske klubber, men hvorfor skal vi som ønsker å beholde gutta i gult sette fokus på dette???
                                        Mulig det er en "dustetråd", og den er kun skrevet på hypotetisk grunnlag. Jeg vet selvfølgelig at toppene i tippeligaen er interessante for større klubber, derfor startet jeg også tråden med henblikk på B.H. Riise.
                                        Om det er noen som skal ha "Fokus" på detta, så er det vel nettopp "vi som ønsker å beholde gutta i gult"!?

B.H. kunne sannsynligvis fått seg proffkontrakt i England på bakgrunn av opphavet sitt. Når han nå også er en playmaker og målscorer av rang så er det all grunn til å være litt bekymret. Tross, jeg får sove om nettene enda (utrolig nok).
                                        Team Wenche Myhre
                                        Skjettengutta
                                        "Si meg, har Pascal Simpson fått for liten shorts, eller er han bare feit?!"

Kommentar

Working...