Emille til Afrika ?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    Emille til Afrika ?

    Se denne: http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/f...icle305734.ece

    Selv håper jeg virkelig at Baron blir i LSK, som han selv også ønsker. Etter min mening er han en av de beste keeperne i eliteserien. Konkurranse fra en bedre keeper enn Misund vil heve ham ytterligere - og da har vi kanskje den beste keepern av alle !
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

    #2
    Den sørafrikanske storklubben Kaiser Chiefs ønsker å hente hjem Emille Baron (25).
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA

    Kommentar

    • gamle-perta
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2418

      #3
      BARON REISER

      TV2 melder i dag (8/12) at Baron har skrevet ny kontrakt med Kaizer Chiefs i Sør-Afrika. Tre år, tror jeg det var.
      Får vi noe for ham ?

      mvh
      gamle-perta
      Mvh
      Gammer´n (Per T)

      Kommentar

      • Baron
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Nov 2003
        • 187

        #4
        Vi må jo det, så lenge han har kontrakt med oss....
        Baron!

        Kommentar

        • vaadahl
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Feb 2004
          • 156

          #5
          Forferdelig trist at vi ikke klarte å "temme"en av verdens beste keepertalenter.

          Nå må vi få noen gode nyheter snart,bare nedturer jo.

          Takk Baron for alle glimrende redninger vi aldri får se igjen(og noen tabber vi heller aldri får se)og lykke til
          Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

          Kommentar

          • masta
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Mar 2004
            • 143

            #6
            Jeg skjønner meg VIRKELIG ikke på ledelsen i sportsklubben vår..
            Her selger de vår største profil og en av våre beste spillere før de har fått inn noen god erstatter. Hva er det som SKJER????
            Hvis Misund er førstevalget vårt når serien starter blir jeg muligens så skuffa at jeg setter meg på SITTA....

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6082

              #7
              Da gjenstår det bare å få solgt unna stoffe, kippe, strand og kanskje koren så er vel stallen klar. Tror ikke vi får en keeper som er i nærheten av like god, men tabber får man alltids sett nok av.

              Kommentar

              • masta
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Mar 2004
                • 143

                #8
                Blir spennende og se hvem vi stiller med i første 11'ern neste sesong ja. Når de selger de beste spillerne våre uten og få inn erstattere først så viser vel dette at styret er fornøyd med 5-8 plasser... Det er desverre ikke jeg... :oops:

                Kommentar

                • Kay
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 763

                  #9
                  Husker jeg feil, eller fortalte ikke Fjørtoft at ingen forsvant før det var en erstatter på plass!? Eller var Baron fritatt fra denne regelen ?

                  Kanskje det kommer flere nyheter i morgen ?

                  Kommentar

                  • Kimito
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 2601

                    #10
                    Jaja, mine kjære barn

                    Det kommer nok en keeper etter Baron. Kanskje en som gjør at vi slipper å sette inn Misund i så mange kamper (han slipper inn litt for mange mål). De tre alternativene som allerede er nevnt er ikke dårlige i det hele tatt så det blir nok en dugelig keeper til neste år.

                    Vær så snill! Ikke så noe mer syting før jul. Vent å se hvilken stall vi har når fotballen starter igjen (ganske lenge til). Hvis vi står uten ny keeper, spiss, midtbanespiller (og kanskje høyrekant) da. Vel, da slenger jeg meg også på klagekoret.

                    Akkurat nå bør vi bare vente på jul-og nyttårspresanger.
                    Ferdigskåra

                    Kommentar

                    • Kay
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 763

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Baron
                      Vi må jo det, så lenge han har kontrakt med oss....
                      Sørafrikaneren hadde kontrakt med Lillestrøm ut 2006-sesongen, men forlater klubben mer eller mindre gratis.

                      Etter å ha vært uønsket i lengre tid har Emille Baron (25) bestemt seg for å reise hjem til Sør-Afrika.

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6082

                        #12
                        Rösel sa vel at vi skulle ha to keepere i stallen, vi har vel jansen og misund. Lillestrøm hadde visst akseptert tilbudet for en stund siden(eller ikke?), så dette har de vært klar over en stund. Men jeg regner med at vi får inn en keeper uansett, blir vel tyskern til odd.

                        Kommentar

                        • Kimito
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 2601

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Kay
                          Husker jeg feil, eller fortalte ikke Fjørtoft at ingen forsvant før det var en erstatter på plass!? Eller var Baron fritatt fra denne regelen ?

                          Kanskje det kommer flere nyheter i morgen ?
                          Tror han nevnte at keepersituasjonen var litt spesiell i den sammenhengen. Han har i alle fall sagt at det skal være en ny keeper på plass innen desember er ferdig mener jeg.
                          Ferdigskåra

                          Kommentar

                          • fugla_4_ever
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2003
                            • 467

                            #14
                            Det er mye dumt man kan si om Baron, men han var en helvetes god keeper, vi må nok lete lenge for å finne en som er like god. Det blir for dumt å "gi bort" det største talente Erlandsen noen gang har trent!

                            Kommentar

                            • masta
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Mar 2004
                              • 143

                              #15
                              Det er ikke meningen og klage så fælt.. Men som dere ser i inleggene mine så er det ikke pågrunn av at Baron forlater oss. Men det faktum at han forlater oss uten at vi har noen erstatter på plass.. Får vi jan kjell eller shaban så skal jeg si meg fornøyd. Men jeg er ganske sikker på at mueller ikke blir i nerheten av det Baron er. Men selvfølgelig.. Det er jo sikkert en superspiller vi hadde fått i Mueller ettersom han fikk ett par kamper for superlaget Odd forrige sesong.. :roll:

                              Kommentar

                              • fugla_4_ever
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2003
                                • 467

                                #16
                                Det er mye dumt man kan si om Baron, men han var en helvetes god keeper, vi må nok lete lenge for å finne en som er like god. Det blir for dumt å "gi bort" det største talente Erlandsen noen gang har trent!

                                Kommentar

                                • Bolsen3
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 1061

                                  #17
                                  Skjønner ikke hvorfor LSK var så ivrige i å kvitte seg med Baron. Greit, det har vært noen uheldige episoder gjennom åra, men han er en av tippeligaens beste keepere! Og man gir da for faen ikke bort en slik keeper! Hvertfall ikke når man ikke har en erstatter på plass!

                                  Akkurat i øyeblikket er jeg svært misfornøyd med måten styret håndterer ting i klubben på... Men jeg skal gi dem en sjanse, og vi får vente å se. Jeg er spent på hva som skjer i nærmeste fremtid nå, for nå trenger jeg virkelig en positiv nyhet!

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6082

                                    #18
                                    Noen som tror dette blir Orjinta sitt gjennombrudd i LSK?
                                    Nå har vi vel ikke noe eu problem lenger. Han burde absolut kunne mer enn det han viste i fjor(eventuelt ikke fikk muligheten til å vise), burde kunne forvente litt av en nigeriansk landslagsmann som nå burde være tilvendt norsk 2. divisjonsfotball i hvertfall.

                                    Kommentar

                                    • Ketil Cantona
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6813

                                      #19
                                      Er jeg den eneste som er fornøyd med at Baron reiser??

                                      Han har vært i klubben i 6 sesonger. Ennå ikke vokst fra seg barnesykdommene, ikke lagt krangling bak seg, mye skadet, altfor ustabil. Dette åpner også for en ny spiller utenfor EU. Jeg trur LSK har noen ess i ermet. Trur bare Fjøra kjører løpet helt ut uten å påvirkes av media. Vi må se fremover og ikke være altfor negative. I tilegg så var Baron her i 6 år, uten å lære seg veldig mye norsk.... ikke at det betyr så mye, men alle andre utlendinger lærer seg språket så å si på 1 år.

                                      Takk for alt Baron!! Kom tilbake en gang i fremtiden.

                                      Kommentar

                                      • Kay
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2004
                                        • 763

                                        #20
                                        Paddis,

                                        om jeg ikke er fornøyd tar jeg det ikke helt kritisk heller. Selv om jeg foreløpig er litt undrende over overgangen.

                                        Baron er en god spiller men det virker som han ikke har noe motivasjon til å bli bedre. Denne overgangen er vel også et bevis på det.

                                        Istede for å kjempe om en plass på LSK, bli bedre og kanskje flytte videre til en større europeisk klubb er han fornøyd med å flytte til sør-afrika, sikkert trene enda mindre og tjene litt mindre. Mulig jeg tar feil men....

                                        Kommentar

                                        Working...