Emille til Afrika ?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • general
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 1150

    #21
    nå håper jeg inderlig at ledelsen vet hva de gjør??

    baron, kanskje et av verdens beste keepertalenter har vi nettopp mistet.
    hvem står vi igjen med?? null alternativer

    STore ord fra Fjøra Og Uwe, men lite handling!!

    hjelper ikke at vi henter forsterkninger 9.april.....de må få spille seg varme i trøya de å
    Seriegull 2016!!!

    Kommentar

    • King_Raymond
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4987

      #22
      Opprinnelig skrevet av general
      nå håper jeg inderlig at ledelsen vet hva de gjør??

      baron, kanskje et av verdens beste keepertalenter har vi nettopp mistet.
      hvem står vi igjen med?? null alternativer

      STore ord fra Fjøra Og Uwe, men lite handling!!

      hjelper ikke at vi henter forsterkninger 9.april.....de må få spille seg varme i trøya de å
      Heldigvis så er det fortsatt en uke eller to før det står 9 april på kalenderen.

      Ikke noe tvil om at Baron var ett stort talent, men tror det var det beste for både han å klubben at dem skilte lag nå. Han har ikke utviklet seg videre fra det store talentet han var, og i tillegg så har det vært en del utenomsportslig kluss, blir spennende å se hvem som blir ny keeper. Tror Haugesund kommer krypende til Lsk å sier at vi får Jan Kjell Larsen får ca 1 mill ganske snart...
      Ultras Felt C Lillestrøm

      Kommentar

      • woodford
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Aug 2004
        • 164

        #23
        Ja hva skla man si, her viser LSK en total handlingslammelse.
        ALLE de andre "stor" klubbene kjøper inn spillere som forsterker laget og skaper blest rundt klubben og vekker sponsor intresse.
        På Åråsen sitter man på styrerommet og ser den ene etter den andre spilleren bli borte, nå sist Baron og Thorud. At man selger en av tippeligaens beste keepere for småpenger er jo helt utrolig. Det setter vel den økonomiske rammen for hva man får når man nå skal hente inn en erstatter.
        Var i siget for å bestille sesong kort til julegaver, men nå lurer jeg virkelig på om det er noe vits.
        Hva er det vi har igjen av profiler ?

        Kommentar

        • Håkon Henriksen
          Administrator
          • Nov 2003
          • 6411

          #24
          Jeg må si at jeg har delte følelser for dette

          1. Skuffelse.. Dette fordi jeg vet at Baron med "det rette fokus" var norges beste keeper.

          2. Glede.. Dette fordi, jeg håper nå at vi kan få oss en keeper som klarer å holde orden på sine utenomsportslige aktiviteter.

          Så kjære medkanaris, spillere kommer spillere går, LSK består.....

          ALT FOR FUGLA,

          .
          Håkon Henriksen
          -
          Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
          -
          ALT FOR FUGLA

          Kommentar

          • veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

            #25
            Jeg er jævlig bekymret!! Greit at det har vært mye tull med Baron,
            men skrekken må være å starte med Misund som førstekeeper!!
            Gode keepere vokser ikke på trær.

            Man kaster ikke vinterskoa før man har kjøpt nye når man veit man
            må ut i hardt vær.

            Uff uff uff...

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #26
              Opprinnelig skrevet av woodford
              Ja hva skla man si, her viser LSK en total handlingslammelse.
              ALLE de andre "stor" klubbene kjøper inn spillere som forsterker laget og skaper blest rundt klubben og vekker sponsor intresse.
              På Åråsen sitter man på styrerommet og ser den ene etter den andre spilleren bli borte, nå sist Baron og Thorud. At man selger en av tippeligaens beste keepere for småpenger er jo helt utrolig. Det setter vel den økonomiske rammen for hva man får når man nå skal hente inn en erstatter.
              Var i siget for å bestille sesong kort til julegaver, men nå lurer jeg virkelig på om det er noe vits.
              Hva er det vi har igjen av profiler ?
              Så du drar til Åråsen for å se profiler? Jeg drar for å følge å støtte Lsk, tydeligvis forskjell på folk...
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • kanari76
                Medlem
                Møteplager
                • Jan 2004
                • 90

                #27
                Så du drar til Åråsen for å se profiler? Jeg drar for å følge å støtte Lsk, tydeligvis forskjell på folk
                sant! det er laget man skal støtte, og javel nå er Baron borte men en erstatter kommer inn det er jeg sikker på. og det har vært mye om og men med Baron den siste tiden og jeg er blandt de som synes det er greit at LSK og Baron skilller lag
                I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
                -Bill Hicks

                Kommentar

                • FilipOlander
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • May 2004
                  • 218

                  #28
                  Dette var det beste som kunne skje for både LSK og for Emille Barons del. Sånn som situasjonen var nå, med rykter om at Erlandsen ga han frikort i stallen, kunne ikke fortsette. Uwe Rösler er en seriøs mann, det har ikke Baron vært i nærheten av å være de siste årene. Dette beviser at Rösler er en handlingens mann. Han tar kontroll og sier også at ny keeper er på plass i løpet av desember. Da velger jeg å tro på LSKs hovedtrener, som fortjener full tillit.

                  Hva sutrekoret anno 2004 mener driter jeg i. Jeg har full fokus på 2005, og med fire måneder igjen til seriestart har vi alle muligheter til å hente inn spillere. Det berømte overgangsvinduet åpner i januar også, hvis jeg ikke tar feil.

                  Og for å velte ut den siste del av den surmaga følelsen overfor Baron. Han var lagd av kjeks, og hadde vondt i hvert eneste bein i kroppen i 10 av 26 kamper i året. Slikt kan ikke LSK finne seg i, når alle veit han var mer på fylla enn mange av hans største fans.
                  Filip!

                  \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

                  Kommentar

                  • kanari76
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Jan 2004
                    • 90

                    #29
                    Heinz Müller ser ut til å være klar? ifølge RB idag skal LSK og Heinz Müller være så og si enige om en kontrakt.

                    I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
                    -Bill Hicks

                    Kommentar

                    • SuperErik
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 535

                      #30
                      Blir nok Müller som vokter buret våres i kommende sesong.

                      Vi får håpe han blir en like stor suksess som den forrige vi hadde i klubben med like langt hår; nemlig Torgeir B.
                      - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

                      <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

                      Kommentar

                      • hoyt
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2004
                        • 2850

                        #31
                        Vi får håpe lsk fortsetter trenden med å hente gode keepere, de har jo i løpet av de siste 15 årene hatt folk som Grodås, Ivar rønningen, Jon Knutsen og Baron. Det virker som Lsk kan det med å hente dyktige keepere.
                        "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                        - Nosa

                        Kommentar

                        • Ola
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 1651

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av hoyt
                          Vi får håpe lsk fortsetter trenden med å hente gode keepere, de har jo i løpet av de siste 15 årene hatt folk som Grodås, Ivar rønningen, Jon Knutsen og Baron. Det virker som Lsk kan det med å hente dyktige keepere.
                          Ivar Rønningen og Jon Knutsen er ikke gode eksempler. Men Magnus Khilstedt derimot...

                          Registrerer at nok en profil forlater LSK. (Tidligere har vi mistet Bjarmann og Werni.) Håper gutta vet hva de gjør, og det tror jeg.

                          Kommentar

                          • FilipOlander
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • May 2004
                            • 218

                            #33
                            [quote="Ola"]
                            Opprinnelig skrevet av hoyt
                            Registrerer at nok en profil forlater LSK. (Tidligere har vi mistet Bjarmann og Werni.) Håper gutta vet hva de gjør, og det tror jeg.
                            Hvor har disse gutta blitt profiler, jo nettopp i profilfabrikken LSK.
                            Filip!

                            \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

                            Kommentar

                            • woodford
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Aug 2004
                              • 164

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                              Opprinnelig skrevet av woodford
                              Ja hva skla man si, her viser LSK en total handlingslammelse.
                              ALLE de andre "stor" klubbene kjøper inn spillere som forsterker laget og skaper blest rundt klubben og vekker sponsor intresse.
                              På Åråsen sitter man på styrerommet og ser den ene etter den andre spilleren bli borte, nå sist Baron og Thorud. At man selger en av tippeligaens beste keepere for småpenger er jo helt utrolig. Det setter vel den økonomiske rammen for hva man får når man nå skal hente inn en erstatter.
                              Var i siget for å bestille sesong kort til julegaver, men nå lurer jeg virkelig på om det er noe vits.
                              Hva er det vi har igjen av profiler ?
                              Så du drar til Åråsen for å se profiler? Jeg drar for å følge å støtte Lsk, tydeligvis forskjell på folk...
                              Nei, jeg drar til Åråsen for å støtte LSK og se god fotball. I det tempoet LSK mister gode spillere kan det bli vanskelig å få til noe severdig. Profiler er noe som fenger intressen til sponsorer og uten at vi har profiler/spiller godt, så renner ikke akkurat sponsor kronene inn.
                              Inlegget i går var en spontan reaksjon på at vi mister spillere og får mer negativ oppmerksomhet i media.
                              Jeg kjøper selvfølgelig sesong kort og håper det beste for LSK.
                              Gudsjelov at det er forskjell på folk, ellers hadde det blitt rimelig kjedelig.
                              For å avslutte på en humoristisk måte - er ikke Ola Bye ledig ?

                              Kommentar

                              • Leif A
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 3962

                                #35
                                Lykke til, Baron.
                                Håper jeg får se deg vokte buret for Sør-Afrika i 2010. At du forlater oss nå, tror jeg er til det beste for både deg og LSK. Du får større muligheter til å komme deg inn på landslaget slik du ønsker, og LSK slipper en del mediarykter om bråk osv.

                                Du har til tider vært en strålende keeper, og det vil jeg huske deg lenge for. Om du skulle ha lyst til å komme tilbake, så skal du være hjertelig velkommen.
                                Knurr...

                                Kommentar

                                • RSP
                                  Moderator
                                  • Aug 2004
                                  • 10498

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                                  Lykke til, Baron.
                                  Håper jeg får se deg vokte buret for Sør-Afrika i 2010. At du forlater oss nå, tror jeg er til det beste for både deg og LSK. Du får større muligheter til å komme deg inn på landslaget slik du ønsker, og LSK slipper en del mediarykter om bråk osv.

                                  Du har til tider vært en strålende keeper, og det vil jeg huske deg lenge for. Om du skulle ha lyst til å komme tilbake, så skal du være hjertelig velkommen.
                                  Støttes 100 %. Selv kommer jeg til å savne Baron i målet...gleder meg til å se Baron vokte målet for Sør-Afrika i VM 2010. Lykke til Baron !

                                  Kommentar

                                  • Ketil Cantona
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6813

                                    #37
                                    Nå er Muller klar iallefall. En god dag for meg som hadde han som 1 ønske.

                                    Kommentar

                                    • Koren
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Feb 2004
                                      • 43

                                      #38
                                      Samme her. tror ikke lsk kunne ha fått tak i en bedre og billigere keeper enn heinz muller. studerer i telemark og bor sammen med noen odd tilhengere som er bittre i dag. Muller var knallgod i de kampene jeg så han i fjor; mot rbk hjemme og i bortekampen mot lsk(som vi alle har glemt..) men jeg undrer meg litt over kontraktslengden.. mener å ha lest at muller skulle gå fra st.pauli til arsenal for noen år siden, men at overgangen ble stoppet av skader. kanskje derfor lsk ikke tør å ta risken med å signe en lenger kontrakt? isåfall er det bra av ledelsen, hvis ikke er det en skandale.

                                      er overbevist om at han blir den beste keepern i norge neste år, noe han sikkert hadde blitt omtalt som i år også, hadde det ikke vært for at ingen bryr sog om odd/grenland. Endelig en positiv signing! håper på flere fram mot jul!

                                      Kommentar

                                      • Kay
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2004
                                        • 763

                                        #39
                                        Mener overgangen til Arsenal ble stoppet på grunn av at daværende klubb skrudde opp prisen, mener å huske at han var aktuell for en engelsk førstediv klubb like får Arsenal ble interresert.

                                        Kommentar

                                        Working...