SHABAAN.............?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gull-i-2004
    Medlem
    Møteplager
    • Jan 2004
    • 87

    SHABAAN.............?

    Kan noen informere oss andre om hva som skjer med tilbudet han har fått?

    Eller er det Müller de går for.....?
    Rösler-Lindahl følger Fugla også i 2005 mot seriegull
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    #2
    Re: SHABAAN.............?

    Opprinnelig skrevet av Gull-i-2004
    Kan noen informere oss andre om hva som skjer med tilbudet han har fått?

    Eller er det Müller de går for.....?
    Vet dessverre ikke noe om stoda når det gjelder Shabaan.

    Men håper virkelig ikke at tanken er å få inn Müller som erstatning for Baron. Sjekk bare keeperbørsen i VG, Emille er en klart bedre keeper !

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #3
      Hvordan veit du at Baron er bedre. Har du noen gang sett Shaban spille??? Hvis du stoler fult ut på vg så kan du også si at Hoftun er norges beste stopper...

      Kommentar

      • RSP
        Moderator
        • Aug 2004
        • 10498

        #4
        Opprinnelig skrevet av Paddis
        Hvordan veit du at Baron er bedre. Har du noen gang sett Shaban spille??? Hvis du stoler fult ut på vg så kan du også si at Hoftun er norges beste stopper...
        Her snakker vi forbi hverandre: jeg tror at Shabaan er en svært god keeper, jeg sammenlignet IKKE Shabaan og Baron.

        Men, jeg er ikke i tvil om at Baron er bedre enn Müller. Her holder jeg meg både til at jeg har sett Müller noen ganger (han overbeviste ikke), pluss VG-børsen...

        Kommentar

        • Joppe
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Dec 2003
          • 173

          #5
          På rb.no sier Fjøra indirekte at Muller nok er mest sannsynlig, og da begynner jeg å bli skeptisk. Skal vi bytte Baron med Muller??
          Shabaan hadde vært ok. Er virkelig Baron blitt en så stor verkebyll at klubben MÅ bli kvitt ham? Baron vil bli og jeg tror Røsler vil det også...
          Har Røsler noe å si her?

          Kommentar

          • RSP
            Moderator
            • Aug 2004
            • 10498

            #6
            Opprinnelig skrevet av Joppe
            På rb.no sier Fjøra indirekte at Muller nok er mest sannsynlig, og da begynner jeg å bli skeptisk. Skal vi bytte Baron med Muller??
            Shabaan hadde vært ok. Er virkelig Baron blitt en så stor verkebyll at klubben MÅ bli kvitt ham? Baron vil bli og jeg tror Røsler vil det også...
            Har Røsler noe å si her?
            100 % enig !

            Kommentar

            • Baron
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Nov 2003
              • 187

              #7
              Re: SHABAAN.............?

              Opprinnelig skrevet av RSP
              Opprinnelig skrevet av Gull-i-2004
              Kan noen informere oss andre om hva som skjer med tilbudet han har fått?

              Eller er det Müller de går for.....?
              Vet dessverre ikke noe om stoda når det gjelder Shabaan.

              Men håper virkelig ikke at tanken er å få inn Müller som erstatning for Baron. Sjekk bare keeperbørsen i VG, Emille er en klart bedre keeper !
              Heinz Muller fikk et snitt på 5.86 i løpet av de sju kampene han spilte for Odd. Hvordan kan da Baron med et snitt på 4.91 ha et høyere snitt en Muller?
              Baron!

              Kommentar

              • RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

                #8
                Re: SHABAAN.............?

                Opprinnelig skrevet av Baron

                Heinz Muller fikk et snitt på 5.86 i løpet av de sju kampene han spilte for Odd. Hvordan kan da Baron med et snitt på 4.91 ha et høyere snitt en Muller?
                Du har selvsagt et poeng der. Men det er ikke uten grunn at du ikke deltar i kåringen av årets keeper med så få kamper, sammenligningsgrunnlaget blir for dårlig..

                Kommentar

                • SuperErik
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 535

                  #9
                  Nå har LSK også kastet seg inn i kampen for å hente U21-keeperen Jan Kjell Larsen.



                  Dette betyr vel at Shabaan ikke er så veldig realistisk lengre.
                  For jeg nekter tro at Norges kanskje største keeper-talent drar til oss for å være 2.keeper
                  - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

                  <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

                  Kommentar

                  • andee
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 1191

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Joppe
                    Har Røsler noe å si her?
                    Nei. Rösler har uttalt at Baron har gjort et solid og godt inntrykk på ham, og det virker dermed som det fullt og helt er ledelsen sin greie.

                    Dersom spillergruppa/Rösler/Halle sammenlagt synes at Baron er en for stor belastning, er det ok for meg å få inn Shaaban i steden. Hvis evt. det ikke blir mulig, ser jeg heller at vi har en stor belastning i klubben vårt hjerte neste år, enn han derre Müller. Han har jeg ikke mye sansen for! (for jeg hadde jo jævlig sansen for Clayton da han sparka for Molde.... not)
                    TS05 - Felt C

                    Kommentar

                    • andee
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2004
                      • 1191

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av SuperErik
                      Nå har LSK også kastet seg inn i kampen for å hente U21-keeperen Jan Kjell Larsen
                      Hva mer kan vi ønske oss? Jan Kjell er ung, norsk, dyktig OG ser dødsbra ut!! Sistnevte spesielt viktig ettersom vi nå har mista Gylfi, Bjørnsen, Berget + at sannsynligvis også Baron drar. Håper VIRKELIG Jan Kjell signerer! Da tror jeg faktisk jeg kommer til å stå på feltet i keeperdrakt neste år :wink:
                      TS05 - Felt C

                      Kommentar

                      • general
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2004
                        • 1150

                        #12
                        Baron er mye bedre enn Muller, ingen tvil...Muller er ikke ønsket her :evil: Er bare å se på de syke reddningene han gjør ( alle gjør tabber så glem de)

                        Skjønner ikke at det skal være noe problem å temme baron. Er jo en del voksne mannfolk der borte som kan ta et tak i gutten. Han trenger innflytelse fra enn som han har respekt for. Røsler, Powell, Kippe osv burde i alle fall snakke med gutten. Blir det for ille så foreslår jeg at vi henter inn pappa BJARMANN
                        Seriegull 2016!!!

                        Kommentar

                        • fugla_4_ever
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2003
                          • 467

                          #13
                          I mine øyne er Baron tippeligaens beste keeper. På tross av enkelte tabber, særdeles grove tabber riktignok, står jeg fast på det. Ingen er så akrobatisk, spenstig eller reaksjonssterk som Baron. På den andre siden er han en tulling. Jeg treor faktisk det er til klubbens beste at Baron forlater Åråsen. Det sier seg selv at en keeper som støtt og stadig kommer i bråk på byen og tilbringer flere timer med gameboy i handa på trening enn med ballen i henna ikke gir noen god lagmoral. Mannen er jo små skadet hele tiden! Hvis det i tillegg er slik at Baron er slapp på trening er det ikke en gang noe poeng i å tenke seg om. Han har kanskje talent, men han kan ikke flyte på det resten av karrieren. Jeg tror Baron ville nyte godt av et klubbskifte, jeg tror også LSK ville hatt godt av å bli kvitt ham. Desverre må jeg vel si...

                          Kommentar

                          • RSP
                            Moderator
                            • Aug 2004
                            • 10498

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                            I mine øyne er Baron tippeligaens beste keeper. På tross av enkelte tabber, særdeles grove tabber riktignok, står jeg fast på det. Ingen er så akrobatisk, spenstig eller reaksjonssterk som Baron. På den andre siden er han en tulling. Jeg treor faktisk det er til klubbens beste at Baron forlater Åråsen. Det sier seg selv at en keeper som støtt og stadig kommer i bråk på byen og tilbringer flere timer med gameboy i handa på trening enn med ballen i henna ikke gir noen god lagmoral. Mannen er jo små skadet hele tiden! Hvis det i tillegg er slik at Baron er slapp på trening er det ikke en gang noe poeng i å tenke seg om. Han har kanskje talent, men han kan ikke flyte på det resten av karrieren. Jeg tror Baron ville nyte godt av et klubbskifte, jeg tror også LSK ville hatt godt av å bli kvitt ham. Desverre må jeg vel si...
                            Er enig i åpningen på innlegget ditt, og forøvrig også mesteparten av det andre. For meg var det oppløftende å høre at Baron visstnok i det siste har vist stor treningsvilje/-moral. Mannen trenger nok helt klart en sterk trener - der tror jeg Uwe er mannen. For noen bedre keeper enn en motivert Baron tror jeg det er vanskelig å finne.

                            Kommentar

                            • Gull-i-2004
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Jan 2004
                              • 87

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av andee
                              Opprinnelig skrevet av SuperErik
                              Nå har LSK også kastet seg inn i kampen for å hente U21-keeperen Jan Kjell Larsen
                              Hva mer kan vi ønske oss? Jan Kjell er ung, norsk, dyktig OG ser dødsbra ut!! Sistnevte spesielt viktig ettersom vi nå har mista Gylfi, Bjørnsen, Berget + at sannsynligvis også Baron drar. Håper VIRKELIG Jan Kjell signerer! Da tror jeg faktisk jeg kommer til å stå på feltet i keeperdrakt neste år :wink:
                              Rösler-Lindahl følger Fugla også i 2005 mot seriegull

                              Kommentar

                              • andee
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2004
                                • 1191

                                #16
                                Jan Kjell Larsen (21) gleder seg til å vise seg fram for Chelsea-manager José Mourinho.


                                Der ser'n ikke dårlig ut, vøttu!
                                TS05 - Felt C

                                Kommentar

                                • pondus73
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2004
                                  • 612

                                  #17
                                  Sakset fra svt.se:
                                  På gång: Rami Shaaban tränar med klubben, men fattar inget beslut förrän efter nyår.

                                  så det ser ut som om vi får konkurranse her!!

                                  linken:
                                  ------eLSKe-------

                                  Kommentar

                                  • Linn
                                    Juniormedlem
                                    Bøffelpromp
                                    • Feb 2004
                                    • 12

                                    #18
                                    Shaban spilte fast for DIF når de vant serigull i 2002. Nevner også at aik kom på 5 eller 6 plass den sesongen skål!!!

                                    Kommentar

                                    Working...