Neeeeeeeeeeeeiiii!!! Helvete dommer!!!!
[Etter-Kamptråd] Tromsø - LSK, Onsdag 16. Mai kl. 18.00, Alfheim Stadion
Collapse
X
-
-
Det skjedde ifjor, og det skjer igjen. Fantastisk.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Uansett, årets første tap er et faktum, fortjent eller (som f**n!) ikke. Dette reiser vi oss fra!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Jeg er veldig stolt over å elske et lag som har vist denne sesongen at de vil putte flere selv om de leder, i motsetning til det TIL har vist i andre. Maken til å legge seg bak... Feil annulert mål. Endelig klarer Occean å IKKE bruke albuen, også blir det annulert... Dette var surt, men vi har tabelltoppen alene fremdeles. Jeg mener i denne matchen at noen av gutta ikke hadde innsatsen. Spesielt forsvaret i første. Huff... Andre var egentlig ganske ok.Kommentar
-
Vi hadde fortjent ett poeng idag, ingen tvil om det. Det er feil av dommeren å dømme frispark mot Occean. Kjempefeil.
Vi tapte borte mot et formlag i Tromsø. Ingen krise, vi topper fremdeles tabellen.Fra BaillsundKommentar
-
Jeg skal ikke si noe på at du ikke tror det blir medalje. Det har du all rett til å mene uten at jeg skal sette dine fotballkunnskaper til tvil men at du sier Tromsø fortjente seieren betyr sterke mangler på å kunne analysere en fotballkamp.Kommentar
-
Langt fra enig med deg. Fugla har hentet tre poeng flere ganger i år på "dårlige" dager. Og å tape for TIL i Tromsø er ikke til å legge seg ned å grine av. Medalje tror jeg på. Absolutt. FUGLA PÅ TOPP!!Kommentar
Kommentar