[Etter-Kamptråd] Tromsø - LSK, Onsdag 16. Mai kl. 18.00, Alfheim Stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LSK-supp.
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 1023

    #81
    Hvorfor i helvete diskuterere om det var straffe eller ikke når selv en Tromsø trener som så situasjonen i pausen sa at det var korrekt dømt...

    At 2-2 målet ble feilaktig avblåst er derimot udiskutabelt.
    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

    Kommentar

    • TorTor
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2004
      • 335

      #82
      Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
      Hvorfor i helvete diskuterere om det var straffe eller ikke når selv en Tromsø trener som så situasjonen i pausen sa at det var korrekt dømt...
      Han, som oss, kan ta feil. Derfor diskutere man.....

      Kommentar

      • mr.Jordbakke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3845

        #83
        Drittkamp, resultatmessig. Likevel har vi klart å score i alle kamper så langt. Vi har tatt 7 poeng på 4 bortekamper som må sies å være godkjent. Vi har scoret flest mål av samtlige lag (RBK ikke ferdigspilt) og sluppet inn kun 6 - mer enn godkjent.

        TIL var ikke så gode at de fortjente alle poengene, men dette har vi sett før. Et noe heldig mål av Knutsen/Shane. Det er lov å henge med hodet, men ikke glem at vi fortsatt er på topp av tabellen!
        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

        Mvh
        Mr.Jordbakke

        Kommentar

        • LasseN
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2005
          • 1610

          #84
          Opprinnelig skrevet av maxpayne
          (...)Det er bare å brette opp ermene å ta 3 poeng i Bergen eller Trondheim i juni så er skaden rettet opp.
          eller? La oss gå for minst 4 poeng i de to kampene !
          LasseN

          Kommentar

          • vollafugl
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2006
            • 978

            #85
            Tromsø er og blir vår store Nemesis. Det er likevel mye postivt å ta med seg fra denne kampen. Måten vi trykket Tromsø tilbake på i siste halvdel av andre omgang minnet meg litt om Start på sitt beste i 2005-sesongen.

            Etter min mening taper vi kampen dels på grunn av uvanlig svakt spill fra midtstopperne våre i første omgang, godt spill fra Tromsø-keeperen, samt at dommeren forærer Tromsø et feilaktig annulert mål.'

            Det siste innebærer at vi har blitt fratatt 4 poeng av dommerne i våre to siste møter mot Tromsø (selv om dømmingen i dag var langt bedre enn den totale dommerskandalen Åråsen-kampen i fjor).

            Vi kommer sterkt tilbake allerede mot Stabæk.

            Kommentar

            • myggen
              Medlem
              Hoffnarr
              • Apr 2007
              • 52

              #86
              er da helt utrulio at vi ikje greier å slå død baller... irriterer meg noe jevli.... når vi har so mange gode hode spillere i boksen..

              Kommentar

              • RoyVaadal
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 4055

                #87
                Waade?

                Hvorfor blei Waade bytta ut i pausen?

                Kjente han noe til den tidlige smellen han fikk?
                Han startet som vanlig meget friskt, og var helt i starten et stort problem for Tromsø. Så sloknet han litt mer mot slutten av 1.omgang? Fordi han kjente noe til skaden?

                Waade i form er vår viktigste spiller. Jeg vil ha en rapport NÅ, ellers får jeg ikke sove i natt.

                Det var det herlig å se at Brenne våknet til liv i 2.omgangen. Han viste meget gode takter og skaffet oss mange frispark, begynte å styre spillet, og skårte også et mål (at dommeren ikke skjønte det gjør ikke prestasjonen dårligere).
                RoyVaadal.

                Kommentar

                • Hexaphim
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 2756

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                  PS: Må si jeg har sansen for TIL som klubb - stort hjerte og en sunn ærlighet; godt å høre TIL's hjelpetrener kommentere straffen i pausen. "Det ser ut som straffe, godt dømt"
                  Steinar Nilsen har for øvrig ofte mye godt å si om Lillestrøm og våre spillere, så det er vanskelig å mislike den mannen.
                  "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                  Kommentar

                  • Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

                    #89
                    Felt av et sabla drittmål og en dommer som ikke tillater spenst. Interessant...

                    Tromsø spilte en komplett mer og mer beskiten fotball utover i kampen, og ble reddet av en dommer som har lite dårlig skjønn som har har hårsveis. Så det er reinspikka piss å snakke om Tromsø nemesis og at hjemmeseier var fortjent. De fleste poenga Tromsø har tatt mot oss de siste åra har vært jævla lite fortjent. Det var en dommertabbe som felte oss der opp nylig også.

                    Jeg mistenker at uten alt det derre skitsnakket til den for***lte brekende Bergenseren Alsaker om Occeans albuer som han gjentar til det aller mest kjedsommelige og den vanlige hjemmedømmingen som finner sted mot tampen av en kamper, så hadde det regulære målet vært gitt og Fugla hadde fått sitt høyst velfortjente bortepoeng.

                    For ikke å snakke om at NFF ranet Brenne nok en gang. Har de bestemt seg for å torpedere karrieren til vår fremtidige landslagskaptein. Hva faen er det nissene på Tullevaal tenker på egentlig??

                    Denne kampen sluttet for meg med 2-2. Bra jobbet av gutta. Hva møkkaforbundet skriver i sine annaler, se det driter jeg lang marsj i alle fall. Og Alseth rykka ned en divisjon i dag. Adeccoklasse - dommer. Maks.

                    Ha en fin 17. mai
                    LSK Norges beste lag

                    Kommentar

                    • TorTor
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2004
                      • 335

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                      Hvorfor blei Waade bytta ut i pausen?

                      Kjente han noe til den tidlige smellen han fikk?
                      Han startet som vanlig meget friskt, og var helt i starten et stort problem for Tromsø. Så sloknet han litt mer mot slutten av 1.omgang? Fordi han kjente noe til skaden?

                      Waade i form er vår viktigste spiller. Jeg vil ha en rapport NÅ, ellers får jeg ikke sove i natt.

                      Det var det herlig å se at Brenne våknet til liv i 2.omgangen. Han viste meget gode takter og skaffet oss mange frispark, begynte å styre spillet, og skårte også et mål (at dommeren ikke skjønte det gjør ikke prestasjonen dårligere).
                      Leste på en eller annen nettavis at det (i flg. Nordlie) var på grunn av smellen i første omgang han ble byttet ut. Hvor alvorlig det er derimot.... Forhåpentligvis er var de bare føre var...

                      Kommentar

                      • RoyVaadal
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2004
                        • 4055

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                        Steinar Nilsen har for øvrig ofte mye godt å si om Lillestrøm og våre spillere, så det er vanskelig å mislike den mannen.
                        Det er en klassisk uttalelse. Når vi taper sier motstanderens trener at Lillestrøm er et bra lag. Når vi vinner sier motstanderens trener at Lillestrøm ikke imponerte.
                        RoyVaadal.

                        Kommentar

                        • Henrik
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2006
                          • 2110

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari

                          Jeg mistenker at uten alt det derre skitsnakket til den for***lte brekende Bergenseren Alsaker om Occeans albuer og den vanlige hjemmedømmingen mot tampen av en kamp, så hadde det regulære målet vært gitt.
                          Kan godt hende. Men så skal det sies at Alsaker har helt rett, han bruker albuer 99 av 100 ganger. Synd dommeren blåser han av når denne scoringen var den ene av 100 ganger han faktisk ikke bruker albuene sine.

                          Kommentar

                          • Hamburg & Kanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 3006

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                            Steinar Nilsen har for øvrig ofte mye godt å si om Lillestrøm og våre spillere, så det er vanskelig å mislike den mannen.
                            Og det der må jeg bare skrive under på. Veldig bra kommentert. TV2 burde gi de partiske små smårollingene skyven på dagen, og ansette litt nordnorsk objektivitet og saklighet.
                            LSK Norges beste lag

                            Kommentar

                            • Hexaphim
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 2756

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                              Det er en klassisk uttalelse. Når vi taper sier motstanderens trener at Lillestrøm er et bra lag. Når vi vinner sier motstanderens trener at Lillestrøm ikke imponerte.
                              Jeg refererer ikke til uttalelser han måtte ha kommet med i dag, de har jeg ikke fått med meg. Jeg mener sånn ellers, for eksempel da han ble spurt om hvem han trodde ville vinne serien.

                              Jeg har ingen andre konkrete eksempler å komme med, men jeg har lagt merke til at han ofte har positive ting å si om Lillestrøm
                              Last edited by Hexaphim; 16.05.2007, 22:31. Begrunnelse: Dag, ikke da.
                              "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                              Kommentar

                              • vollafugl
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2006
                                • 978

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                Felt av et sabla drittmål og en dommer som ikke tillater spenst. Interessant...

                                Tromsø spilte en komplett mer og mer beskiten fotball utover i kampen, og ble reddet av en dommer som har lite dårlig skjønn som har har hårsveis. Så det er reinspikka piss å snakke om Tromsø nemesis og at hjemmeseier var fortjent. De fleste poenga Tromsø har tatt mot oss de siste åra har vært jævla lite fortjent. Det var en dommertabbe som felte oss der opp nylig også.
                                Bare så det er sagt; jeg er helt enig i at vi fortjente poeng, og at vi ble frattatt poeng i år som i fjor. Det som gjør at jeg kalte Tromsø for vår Nemesis er jo at selv om vi stort sett har hatt et bedre lag en TIL, har vil likefullt en forjævli statistikk mot samene fra nord. Vi har jo faktisk ikke vunnet en eneste obligatorisk kamp på de 8 siste forsøkene.

                                Kommentar

                                • TorTor
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2004
                                  • 335

                                  #96
                                  Det slo meg plutselig at vi ikke har holdt nullen siden seriepremieren mot Fredrikstad. Ikke et spesielt godt tegn for et lag som vil hevde seg i toppen (selv om poengfangsten har vært gledelig). Og ennå har vi ikke møtt noen av de forhåndstippede topplagene...

                                  Kommentar

                                  • sniper
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 5254

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av TorTor
                                    Det slo meg plutselig at vi ikke har holdt nullen siden seriepremieren mot Fredrikstad. Ikke et spesielt godt tegn for et lag som vil hevde seg i toppen (selv om poengfangsten har vært gledelig). Og ennå har vi ikke møtt noen av de forhåndstippede topplagene...
                                    Odd away - vi vant 1-0, så det er to av syv kamper med null baklengs. Vi har sluppet inn færrest mål i TL. Synes ikke vi kan klage.

                                    Petter

                                    Kommentar

                                    • sniper
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 5254

                                      #98
                                      Wehrman hadde før dagens kamp tre gule kort ifølge kanaripedia.
                                      Skal man ikke stå over etter tre kort lenger? Har jeg gått glipp av noe viktig?

                                      Petter

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        #99
                                        Ikke noe dårlig kamp av LSK, men vi tapte. Sånn er fotballen. Stabæk neste seriekamp blir tøft. De er gode borte. Forhåpentligvis klarer vi å ro i land tre poeng.

                                        Kommentar

                                        • Serbern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 5496

                                          Opprinnelig skrevet av petter
                                          Wehrman hadde før dagens kamp tre gule kort ifølge kanaripedia.
                                          Skal man ikke stå over etter tre kort lenger? Har jeg gått glipp av noe viktig?

                                          Petter
                                          Det ene kortet er feil. Var PSA som fikk mot Godset, ikke Wehrman.

                                          Kommentar

                                          Working...