[Før-Kamptråd] LSK-Stabæk, mandag 28. mai kl. 20.00, Åråsen Stadion

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vicarious
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 391

    #41
    Opprinnelig skrevet av Serbern

    Håper på følgende lag hvis alle her er skadefrie og tilgjengelige:

    ----------------- Heinz-----------------------
    -----Rambekk--Kippe--PSA--Shane-----
    -------Søgård----Wehrman----Brenne---
    --Riise----Occean/Sundgot-----Waade--
    Må si jeg støtter dette laget, ihvertfall om Påsan er skadet. Syns det blir litt usannsynlig, BennyLem, å rangere Strand som vår viktigste spiller. Selv om han var noe i nærheten av BB mot Lyn har han ikke vist jevnt bra spill over lang tid, og går neppe rett inn i første-11'ern. Det BØR være andre som kan steppe inn og slå bra dødballer. Om alle spiller på sitt beste ser jeg allikevel gjerne en livsfarlig høyreside med Riise og Waade OG en livsfarlig venstreside med Brenne og Strand.
    Occean passer veldig dårlig som venstre kantspiller. Allikevel er det også fordeler med å ha både Gilbert og Ollie på banen, nemlig at vi blir farligere på dødballer og innlegg fra høyre. Men er det verdt det? Jeg tror nei, Nordlie tror tydeligvis ja..

    Kommentar

    • chrissp
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 2403

      #42
      Opprinnelig skrevet av Vicarious
      Det BØR være andre som kan steppe inn og slå bra dødballer..
      BØR ja, men faktum er vel at det ikke har skjedd? Dårlige dødballer har nå vært et problem i samtlige seriekamper hittil i år, bortsett fra i én - mot Lyn når Påsan spilte.

      Så lenge ingen andre klarer dette, mister vi en enormt viktig dimensjon i angrepsspillet og ikke minst flere gode målsjanser.
      Bølerkanaris

      Kommentar

      • Vicarious
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 391

        #43
        Opprinnelig skrevet av chrissp
        BØR ja, men faktum er vel at det ikke har skjedd? Dårlige dødballer har nå vært et problem i samtlige seriekamper hittil i år, bortsett fra i én - mot Lyn når Påsan spilte.

        Så lenge ingen andre klarer dette, mister vi en enormt viktig dimensjon i angrepsspillet og ikke minst flere gode målsjanser.
        Enig i det da. Jeg har seriøst vanskelig for å forstå at en person som er født med fotballtalent, har spilt fotball hele livet, og som nå er betalt nærmere en mill. i året for å trene og spille fotball på heltid, gang på gang greier å slå dårligere cornere og frispark enn selv jeg kan få til på mitt (aller) beste.
        Riise, Wehrmann, Kiko... Hva skjer?

        Kommentar

        • BennyLem
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 2902

          #44
          Opprinnelig skrevet av Vicarious
          Syns det blir litt usannsynlig, BennyLem, å rangere Strand som vår viktigste spiller.
          Hvis du leser innlegget mitt, så vil du se at det ikke er noen rangering av spillere, men en oversikt over de spillerene jeg mener vi ikke har erstattere for i dagens stall.

          Når Strand er ute, så har vi ingen som kan spille skikkelig venstrekant, og komme til innlegg. Occean er ille, Myklebust går an, men da har vi den ulempen at Riise må frem på banen på høyresiden.

          Mangel på gode eksekutører av frispark og cornere er også klart når Påsan er ute. Tidligere ble dette kompensert av Stoffe og Koren, selv om ingen var venstrebente. Nå sitter vi igjen med Kasey og de fordømte lompene hans. (Hvis jeg ikke husker feil: Mot Viking slo han en så dårlig corner at det endte i kontring og scoring for Viking).

          Så ja, med mindre Påsan plutselig skulle bli skadefri, så er en ny venstrebent kantspiller, som kan slå innlegg og dødballer, det jeg ønsker mest. Vi trenger det fremfor en ny stopper (vi har fire) eller defensiv midtbanespiller.
          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

          Kommentar

          • BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

            #45
            Opprinnelig skrevet av Serbern
            Påsan har vi klart oss uten i mange kamper nå, ikke bare i år men også ifjor. Jeg mener klart at vi bør ha en kant-spiller på venstre side også, men vi har klart oss brukbart uten.
            Enig i det, men jeg synes ikke det er nok å klare oss. Vi må vinne noe igjen, og helst spille god fotball (som var fraværende under Uwe).

            Den beste sesongen vi har hatt i nyere tid var 2001, med Påsan på kant. Han noterte seg ikke minst for åtte målgivende, og var bidragsyter til at Arild, Zane og Powell kunne putte på. I tillegg var det artig å se på, med godt spill. Så ble Påsan skadet, og spilte ikke mot RBK, en kamp vi tapte med et stakkarslig mål på hjemmebane.

            Også i 2004 f.eks. viste Strand sin viktighet som tilrettelegger med 10 assist, på kun 21 kamper. De fleste husker vel også hvordan vi en periode dominerte serien med 5-1 borte mot Brann, 4-1 borte mot FFK og 5-1 hjemme mot Viking. Da med en uvant 4-3-3 med Påsan og Winsnes (!) som innleggsmaskiner på kant. Da var det gøy å gå på match...

            Opprinnelig skrevet av Serbern
            Vi må innse at Påsan ikke er 24 lenger, og at han er mye utsatt for skader.
            Helt klart. Det er kjernen i innlegget mitt: at vi må ha en erstatter for Påsan i stallen.
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

            Kommentar

            • Serbern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 5496

              #46
              Opprinnelig skrevet av BennyLem
              Helt klart. Det er kjernen i innlegget mitt: at vi må ha en erstatter for Påsan i stallen.
              Her er jeg helt enig. Og det bør stå øverst på lista til Tom og Fjøra. Vi har hatt en helt rå høyreside så langt i år, tenk om vi hadde hatt lignende på venstre. Jeg hadde et lite håp ifjor om at Trond Olsen skulle ta over der, men det gikk som det gikk.:???:

              Kommentar

              • Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

                #47
                Opprinnelig skrevet av McGuffy
                Mye kan sies om Roy Helge, men etter min mening så har han bedret seg markant de siste årene. Både med dømmingen, men mest når det gjelder holdning på banen.

                Før var han til tider arrogant som få, med nesa i sky. Nå virker han jo nesten sympatisk og hyggelig der ute.
                Enig. Merkbar bedring. Husker vel en LSK-Molde kamp der han var helt på jordet og trengte politibeskyttelse for å komme seg av banen?

                Han har bedret nesten oppsiktsvekkende mye siden det. Nå er han blant de bedre. Definitivt. Håper jeg har mine ord i behold mandag kveld kl 22
                LSK Norges beste lag

                Kommentar

                • Gullars
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 355

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av chrissp
                  Ja, jeg glemte at Påsan er skadet. Noen som vet hvordan det går?
                  Det var ikke store skaden han fikk, men tror det skal være ganske greit nå...

                  Kommentar

                  • BennyLem
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 2902

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Gullars
                    Det var ikke store skaden han fikk, men tror det skal være ganske greit nå...
                    Det har tidligere vært opplyst at han har vært skadet, og at det skjedde på oppvarming mot Viking.

                    Men i følge nyhetstråden (http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...&postcount=172) så er han lei manglende tillitt.

                    Hva er fakta i denne saken egentlig?
                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                    Kommentar

                    • Gullars
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 355

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av BennyLem
                      Det har tidligere vært opplyst at han har vært skadet, og at det skjedde på oppvarming mot Viking.

                      Men i følge nyhetstråden (http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...&postcount=172) så er han lei manglende tillitt.

                      Hva er fakta i denne saken egentlig?

                      Fakta i saken, er at han pådro seg en liten skade under oppvarmingen mot Viking, men det er jo ikke utenkelig at dette er et intervju gjort litt tidligere...

                      Kommentar

                      • Chessheim-kanaris
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2005
                        • 1022

                        #51
                        fakta er at alle spillerne nå er i mer eller mindre full trening
                        mvh Lsk's nye fysioterapeut

                        Kommentar

                        • RoyVaadal
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2004
                          • 4055

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanaris
                          fakta er at alle spillerne nå er i mer eller mindre full trening
                          Hva er kilden din?
                          Hvem er i mindre full trening?
                          RoyVaadal.

                          Kommentar

                          • ChriZza
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 4265

                            #53
                            chessheim er på plass på treningene da hun er LSKs søteste fysio ever
                            mao så tror jeg på alt hun sier ang gutta i allefall hehe..

                            Kommentar

                            • koppen
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2006
                              • 456

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                              Da er det meldt i nyhetstråden at Shane blei tatt ut til kampen mot Uruguay 2.juni i Sydney.

                              Kampen mot Stabæk spilles mandag kveld, eller tirsdag morra austraLSK tid. Shane vil da være framme i Sydney tidligst en gang på torsdagen (austraLSK tid). Kampen spilles lørdag. Er dette nok eller vil ledelsen kreve tidligere oppmøte? Vil Shane ønske å dra tidligere for å bli uthvilt til landslagstrening og kamp?
                              mener å ha lest at shane skulle reise nedover etter kampen på mandag..
                              dessuten tror jeg aldri tom tom ville latt shane gå glipp av en seriekamp pga en uviktig privetlandskamp som han sikkert ikke får spille engang
                              "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

                              Kommentar

                              • xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av koppen
                                mener å ha lest at shane skulle reise nedover etter kampen på mandag..
                                dessuten tror jeg aldri tom tom ville latt shane gå glipp av en seriekamp pga en uviktig privetlandskamp som han sikkert ikke får spille engang
                                Shane reiser nedover etter kampen på Mandag.
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                Kommentar

                                • RoyVaadal
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2004
                                  • 4055

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av xeR
                                  Shane reiser nedover etter kampen på Mandag.
                                  Bra med raske svar, men har alle sluttet med å oppgi kilder nå?
                                  RoyVaadal.

                                  Kommentar

                                  • ulfpulf
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 2506

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                                    Bra med raske svar, men har alle sluttet med å oppgi kilder nå?
                                    Det forventes at alle leser nyhetstråden:

                                    Opprinnelig skrevet av RSP
                                    Dermed reiser Shane til den andre siden av kloden så raskt Stabæk-kampen er unnagjort på mandag.
                                    ...
                                    http://www.lsk.no/?did=9089797
                                    Det forventes også at forumdeltakerne har fått med seg at Chessheim-kanaris jobber som fysioterapeut i klubben og ikke trenger å oppgi at hun selv er kilden.

                                    Kommentar

                                    • xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                                      Bra med raske svar, men har alle sluttet med å oppgi kilder nå?
                                      I og med at det allerede hadde vært nevnt i en sak i nyhetstråden så trodde jeg ikek det var nødvendig å sitere det i denne tråden. Dessuten var mitt svar var bassert på kunnskap jeg var i besittelse av og ikke noe jeg hadde leta meg frem til nå. Var dette galt av meg så gi meg gjerne litt ris på rumpa, men etter min vurdering var dette det beste svaret jeg kunne gi.
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                      Kommentar

                                      • xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av ulfpulf


                                        Det forventes også at forumdeltakerne har fått med seg at Chessheim-kanaris jobber som fysioterapeut i klubben og ikke trenger å oppgi at hun selv er kilden.
                                        i signaturen til Chessheim står det også ett lite hint om dette.
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                        Kommentar

                                        • gj
                                          Seniormedlem
                                          • Nov 2003
                                          • 3360

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av xeR
                                          i signaturen til Chessheim står det også ett lite hint om dette.
                                          Chessheim har vel hatt denne signaturen i over ett år.

                                          Signaturen sier vel mer om det å jobbe mot et mål - og komme dit =D

                                          Kommentar

                                          Working...