Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Da betyr det i såfall at Fjøra har funnet en erstatter for Powell superfort. Med Baron vet jeg ingenting annet enn at jeg har på følelsen at han er på vei ut.
I følge VG skal Johannesburg klubben Kaiser Chiefs ha lagt inn bud på Baron. Det antydes også at Aalesund kan bli aktuellt.
Baron bør prises høyt, et av de størrste keepertalentene i verden.
Når har LSK informert supportere og media hva de skal gjøre før det allerede er blitt gjordt? ca aldri, ihvertfall da det gjelder spilerkjøp og salg.
Men hvis dette er sant at de er på vei bort så er det garrantert at vi er like nær en løsning med nye spillere.
Grunnen til at LSK aldri sier noe om spillerkjøp er fordi vi ikke har så mye kr som alle andre og fordi det ofte er det de nye spillerne og klubbene de går fra ønsker.
Skulle ikke forundre meg om de sa de vile ha Ødegaard og Andresen kun for å avlede media og andre klubber i deres jakt på spillere.
Når har LSK informert supportere og media hva de skal gjøre før det allerede er blitt gjordt? ca aldri, ihvertfall da det gjelder spilerkjøp og salg.
Men hvis dette er sant at de er på vei bort så er det garrantert at vi er like nær en løsning med nye spillere.
Grunnen til at LSK aldri sier noe om spillerkjøp er fordi vi ikke har så mye kr som alle andre og fordi det ofte er det de nye spillerne og klubbene de går fra ønsker.
Skulle ikke forundre meg om de sa de vile ha Ødegaard og Andresen kun for å avlede media og andre klubber i deres jakt på spillere.
Godt mulig, men da mener jeg uansett at det var dumt gjort å gå ut å si noe sånnt til fansen. Men men. Kunne vært et smart trekk vis det var gjort litt anderledes.
Kommentar