U21-landslagskeeperen Jan Kjell Larsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Guling
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 484

    #21
    Opprinnelig skrevet av SuperErik
    Skal de tvinge han og Grindheim til å spille 2.div fotball,kun fordi de har priset ut spillerene?
    Jeg antar de bare prøver å vri mest mulig penger ut av Viking (ang Grindheim), men vi får se hvor usympatiske de egentlig er. Jeg mener at når man spiller i 2. divisjon, SKAL man slippe talenter til Tippeligaen om man får et par millioner, for at disse skal få utviklet seg best mulig.

    Men det er jo lett å si for en som ikke har en lederposisjon i Haugesund og skal prøve å føre dem opp i 1. divisjon igjen.

    Kommentar

    • Soo
      Medlem
      Møteplager
      • Apr 2004
      • 80

      #22
      siste oppdatering fra fjøra i rb:



      Virker som de jobber i kulissene hele tiden og ikke ønsker så mye blest om de spillerene de egentlig prøver å få tak i.

      Det er jo lov å håpe [-o<

      Kommentar

      • gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

        #23
        Haugesunds Avis skriver i dag at LSK har droppet Larsen, fordi Haugesund forlanger for mye penger. Fjørtoft sier de to klubbene befinner seg på to planeter langt fra hverandre.
        Haugesund på sin side hevder at det ikke er diskutert summer.

        mvh
        gamle-perta

        Mvh
        Gammer´n (Per T)

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          #24
          Hvis det Haugesundformannen sier er korrekt er dette fantastisk uprofft av Fjørtoft.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • Håkon Henriksen
            Administrator
            • Nov 2003
            • 6411

            #25
            Opprinnelig skrevet av gamle-perta
            Sportslig leder i FKH, Nils Halvor Berge, er rystet over Fjørtofts utspill.
            – Det har ikke vært diskutert pris med Lillestrøm. Vi hadde en kjapp telefonsamtale med dem etter at de hadde snakket med Jan Kjell i Oslo. Da antydet de et beløp som de selv antok var for lavt. Vi bekreftet at det ikke var aktuelt å selge for det beløpet LSK kom med. Siden har vi ikke hørt noe, forteller Berge. Han bekrefter at Lillestrøm er den eneste klubben de har vært i dialog med angående Larsen, men sier det er flere klubber som har vist interesse
            Håkon Henriksen
            -
            Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
            -
            ALT FOR FUGLA

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              #26
              Det neste som skjer er vel at han ender opp hos en konkurent og blir solgt til utlandet for 30 mill....

              Kommentar

              • bøllefrø
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2004
                • 462

                #27
                Nå skal vi ikke akkurat ta det en Haugesund-leder sier til lokalavisa for god fisk, det er ganske mye taktikk og mediaspill rundt en slik overgang, og det er ikke umulig at man bruker tåkelegging av saken som et virkemiddel i forhandlingene.

                Kommentar

                • general
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2004
                  • 1150

                  #28
                  syns ikke at fjøra har overbevist ennå....
                  Kjell Larsen hadde vært et godt kjøp for fremtiden og det ser uts om det bare er vi i Norge som er i bildet.

                  Hvorfor går det ikke da?? Haugesund er jo ikke dumme eller ute etter å ødelegge for gutten så de står jo ikke veldig hardt på krava, men jeg skjønner at de vil ha litt for gutten.

                  Skal vi kjempe i toppen så må vi kanskje punge ut litt for en spiller....
                  Seriegull 2016!!!

                  Kommentar

                  • Kimito
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 2601

                    #29
                    Saken er vel at prisnivået er i ferd med å blåses unaturlig høyt igjen med Ødegaard og Andresen som eksemplene andre klubber ser til. At noen klubber har vært villig til å legge penger på bordet samtidig fører til at alle skal ha millioner for spillerne sine. Haugesund er et lag som har rykket ned til 2. divisjon med disse millionspillerne sine. Hverken Grindheim eller Larsen har bevist ennå. Det er riktig å prøve å få litt realisme i markedet igjen. Ellers raser det avgårde på samme måte som gjorde at klubbene gikk blakke sist igjen.
                    Ferdigskåra

                    Kommentar

                    • Leif A
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 3962

                      #30
                      Hvorfor er det liksom helt greit at en Haugesund-leder kjører taktikk via lokalpressa, mens det er "uprofft" at en LSK-leder antagelig gjør akkurat det samme?

                      Det er greit å være litt utålmodig, men det får da være grenser... :lol:
                      Knurr...

                      Kommentar

                      • PA
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2004
                        • 500

                        #31
                        tror vi kan slappe av jeg, nå er jo Baron borte... Så tror trenetteamet har funnet et bra alternativ jeg
                        det kommer vel noe i avisen til Lørdag eller noe
                        bare vent og se :!:

                        Kommentar

                        • general
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2004
                          • 1150

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av PA
                          tror vi kan slappe av jeg, nå er jo Baron borte... Så tror trenetteamet har funnet et bra alternativ jeg
                          det kommer vel noe i avisen til Lørdag eller noe
                          bare vent og se :!:
                          muller er ikke et bra nok alternativ...som 2.keeper kanskje
                          Seriegull 2016!!!

                          Kommentar

                          • PA
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2004
                            • 500

                            #33
                            Skrevet: av Eksil-Kanari

                            --------------------------------------------------------------------------------

                            muller er ikke et bra nok alternativ...som 2.keeper kanskje


                            dette er jeg ikke enig i. Jeg tror og håper han blir en god keeper [/list]

                            Kommentar

                            • ON
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3639

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Nordby
                              Konge. Den mannen vil jeg ha til klubben,tror han kan gjøre det stort, uten at jeg vet alt for mye om han. Spørs bare hva som skjer med Baron da? Er Larsen interessert i å konkurrere med Baron i mål? Han vet jo at han sannsynligvis UANSETT får en del kamper, i og med at Baron ofte er "Skada".

                              Fjøra:

                              – Det var absolutt et positivt møte. Jeg kommer til å diskutere med styret i LSK om vi skal hente inn Jan Kjell. Mer enn det ønsker jeg ikke å si. Vi vet hva han står for og kunne helt sikkert fylt skoene i vår klubb, kommenterer Lillestrøm-manager Fjørtoft.

                              Hmmm...håper vi satser på han.


                              Selv tror jeg Lillestrøm sitter på 2 "Kabaler"


                              1. At vi kjøper inn Jan-Kjell OG beholder Baron. Da tror jeg (dessvere) at styret vil kvitte seg med Wherman, og at det er DERFOR Uwe trenger en sentral midtbane til, og at det kan bli en utenfor eu og dermed må vi selge Wherman for å få inn en ny eu spiller.

                              2.At vi kjøper Jan-Kjell og slipper Baron. Da får vi en ledig eu plass, og kan dermed beholde Wherman, og heller kjøpe inn en ny høyre kant, eller spiss utenfor eu.

                              Jeg tror "Baron" saken, vil avgjøre hvilke spiller(e) vi vil kjøpe inn til den sentrale Midtbanene,og spissplassen. Grunnet eu regelen.
                              Ble vel så å si dette vi gjorde, kvittet oss med baron, hentet inn ny innen eu keeper, og uwe har sagt at han vil bruke wherman som et midtbane anker. . Tror kanskje vi får inn en spiss fra utenfor eu eller, fra tyskland, ettersom vi nå har plass til det. Høyrekant tviler jeg egentlig på men nå er jo George rykter på gang.

                              Kommentar

                              Working...