Medlemssjekk på Kfl-feltet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RuneK
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 861

    #21
    Synes det blir litt dumt å høre å noen synes det er dumt med krav til medlems bevis i KFL . Jeg synes alle skulle meldt seg inn uavhenging av plassering på stadion. Fordi jeg er sikker på at alle synes KFL gjør en god jobb og at det er viktig med en stor supporter klubb.
    Da vet vi jo at KFL iallefall har et stort potensiale for økt medlemsmasse.
    Kr 200,- koster det å støtte KFL, bidra slik at vi kan gjøre en god jobb med tilbud til buss turer og andre arrangemang. Det å drive en supporter klubb er ikke helt gratis, og for noen små penger kan du hjelpe oss med dette.

    Er du usikker på om du ønsker å bli medlem, eller har du en kamerat som kanskje ikke er sikker? Still dere ved siden av KFL feltet et par kamper så kanskje du får lyst på et senere tidspunkt.

    RKvalheim
    Støtt FuglaTifo
    Kontonr: 6201 05 41919

    Kommentar

    • elsker78
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Jan 2004
      • 217

      #22
      Jeg mener at hvis de er SÅ engaskjert,

      Jeg har aldri tatt med meg noen venner som er ENGAsjert...

      Beklager at jeg tråkker deg på tærne,ketil med mine skrive feil.
      Uff så ille....
      nr 7


      Kommentar

      • ON
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3639

        #23
        Da kjøper du medlemms skap til kompisene dine til jul, så slipper du det problemet, og kompisene dine slipper i tilegg å skulle betale medlemmsskap selv, når de bare er på et par tre kamper, + at du støtter kanari-fansen med en del penger

        Kommentar

        • Gull-i-2004
          Medlem
          Møteplager
          • Jan 2004
          • 87

          #24
          Re: Medlemssjekk på Kfl-feltet

          Opprinnelig skrevet av hoyt
          Vil bare ta opp et tema som har vært til stor bry for meg de siste årene. Jeg er selv fra Halden, og er medlem i kfl og alt sånnt, men jeg tror jeg er en av få som er fra halden og som reiser for å se kamp på Åråsen. I fjor hadde jeg sesongkort på feltet og var på alle untatt en hjemmematch, og det var alltid et sjansespill når jeg dro. Dette pga vennene mine ikke hadde medlemskap i kfl. Synes det er høl i huet at jeg ofte må stå alene på Åråsen pga kompisa ikke får adgang til feltet å må sitte på langsida. Det må vel være mye bedre at det er 1000 folk på feltet som lager liv enn at det er 200 folk som er kfl medlemmer.
          Det må vel være mulig å lage en form for dispensasjon for sånne som meg som reiser langt annenhver søndag for å støtte fugla.
          DETTE HØRES MILDT SAGT RART UT. DE KAMPENE DET HAR VÆRT SJEKK AV KFL-KORT, HAR VÆRT PÅ FFK, VIF OG RBK....

          DET HAR IKKE EN GANG STÅTT VAKTER PÅ TRAPPA TIL FELTET, BORTSETT FRA PÅ DISSE TRE KAMPENE...

          DET KAN JEG IKKE FORSTÅ ER NOE PROBLEM

          DESSUTEN...HVORFOR I ALLE DAGER SKAL MAN DA HA ET FELT FOR MEDLEMMER, HVIS DET IKKE SKULLE VISES AT MAN ER MEDLEM....
          DETTE BLIR FOR DUMT FRØKEN HALDEN
          Rösler-Lindahl følger Fugla også i 2005 mot seriegull

          Kommentar

          • Guling
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2004
            • 484

            #25
            DETTE HØRES MILDT SAGT RART UT. DE KAMPENE DET HAR VÆRT SJEKK AV KFL-KORT, HAR VÆRT PÅ FFK, VIF OG RBK....

            DET HAR IKKE EN GANG STÅTT VAKTER PÅ TRAPPA TIL FELTET, BORTSETT FRA PÅ DISSE TRE KAMPENE...

            DET KAN JEG IKKE FORSTÅ ER NOE PROBLEM

            DESSUTEN...HVORFOR I ALLE DAGER SKAL MAN DA HA ET FELT FOR MEDLEMMER, HVIS DET IKKE SKULLE VISES AT MAN ER MEDLEM....
            DETTE BLIR FOR DUMT FRØKEN HALDEN
            Caps lock, min venn, er forbudt på dette forumet.

            Takk.

            Kommentar

            • hoyt
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2004
              • 2850

              #26
              som jeg skrev tidligere, jeg tror innlegget mitt og kritikken jeg rettet ble misforstått.. Prøv å reis 22 mil annenhver søndag for å se kamp du og, så skal du fort se at det er viktig å ha med seg venner på veien.. Og da er det kjedelig at uvitende vakter stopper vennene pga de ikke er medlemmer, SELV OM de har kjøpt en dyrere billett..
              "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
              - Nosa

              Kommentar

              • Kristian
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2004
                • 690

                #27
                Jeg sto mot Vif her en gang. Ble ikke sjekka.

                Kommentar

                • masta
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Mar 2004
                  • 143

                  #28
                  Skjønner veldig godt at du er oppgitt hoyt.. Nå som kanarifansen har ett så genialt opplegg, med at ikke medlemmer kan kjøpe en bilett litt dyrere og dermed stå sammen med fansen. Det som må skje før neste sesong er jo bare at alle vaktene på åråsen får en bitteliten oppfriskning i bilett reglene.. Så skal ikke dette være noe problem neste år. Selvom jeg heller ikke har blitt spurt om medlemskort utenom på storkampene i år.

                  Kommentar

                  • elsker78
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Jan 2004
                    • 217

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av hoyt
                    som jeg skrev tidligere, jeg tror innlegget mitt og kritikken jeg rettet ble misforstått.. Prøv å reis 22 mil annenhver søndag for å se kamp du og, så skal du fort se at det er viktig å ha med seg venner på veien.. Og da er det kjedelig at uvitende vakter stopper vennene pga de ikke er medlemmer, SELV OM de har kjøpt en dyrere billett..

                    Jeg skjønner at du ikke vil kjøre alene,så langt. Men det spiller ingen rolle om de har kjøp dyrere billetter,når de ikke er medlemmer. Det er bare å innse at på KFL feltet så skal det bare være medlemmer. De får kjøpe midlertidig medlemskap el noe,hvis de absolutt vil/skal være med deg.
                    Selvom de ikke er like ihugga fan som deg,så må de ha medlemskap. hvis de først gidder og bli med deg så langt,en gang i blandt,så kan de like greit melde seg inn.
                    Det går ann og holde med LSK selv om dere er fra Halden
                    nr 7


                    Kommentar

                    • PA
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2004
                      • 500

                      #30
                      jeg vil bare si noe, jeg skjønner KFL. Dette er viktige penger for dem.
                      Jeg er enig med en eller annen (leste akkuratt hele emnet)
                      kjøp medlemskap til kompisene dine til jul. Så er du ferdig med gaveproblemet, og så er de medlemmer så de kommer inn på feltet vårt

                      Kommentar

                      • Vestfold Kanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Oct 2004
                        • 4583

                        #31
                        :-#
                        LOUD
                        PROUD
                        ULTRA

                        Kommentar

                        • masta
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Mar 2004
                          • 143

                          #32
                          Skjønner ikke at dette er noe og diskutere.. Hvis man skal nekte noen som har kjøpt biletter for ikke medlemmer til kanarifeltet, så er det jo bare og gi faen i hele opplegget med og selge biletter både til medlemmer og ikke medlemmer på feltet... Da får man gjøre det til ett felt KUN for medlemmer. Men dere må jo skjønne at folk blir frustrerte over at de ikke kommer inn på det feltet de har krav på og komme inn på.??.. :shock:

                          Kommentar

                          • CocaJerry
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2532

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Nordby
                            Da kjøper du medlemms skap til kompisene dine til jul, så slipper du det problemet, og kompisene dine slipper i tilegg å skulle betale medlemmsskap selv, når de bare er på et par tre kamper, + at du støtter kanari-fansen med en del penger
                            klappp klappp klappp klappp

                            Kommentar

                            • ole
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Nov 2003
                              • 64

                              #34
                              Spesielt på storkampene, som mot Rbk og Vif blir det spesielt mange ikke-medlemmer som kjøper billett til kanarifeltet. Husker ikke hvem motstanderen var, men på en av disse kampene kom jeg i prat med en eldre kar med antakelig barnebarnet sitt som sa rett ut at det var dårlig med billetter andre steder. Derfor hadde de i billettluka tilbudt dem billtetter til feltet vårt. Dette var på junior-kanaris og da føles det ekstra surt, for jeg så at det var flere av de "faste" med barn og som jeg antar er medlemmer, som dermed ikke hadde noen annet mulig enn å måtte finne seg noe annet.

                              I tillegg harmonerer det ikke at man samtidig som det blir kritisert at folk på feltet ikke er med å synger osv, åpner feltet slik at det blir en nødløsning for de som er for seint ute med å skaffe seg billetter der de helst vil sitte.

                              Med den nye løsningen skal det litt til å klare å fylle feltet med topp engasjerte folk, men vi får håpe at de som kjøper billett dit for første gang syns det er såpass ok at de etterhvert blir fast syngende og stemningsskapende medlemmer. Med litt spredning kommer vi uansett til å se jævli mange ut og det i seg selv gir nok en effekt.

                              Uansett, jeg gleder meg sinnsykt til sesongen drar i gang igjen og jeg har en jævli god følelse når det gjelder hva Uwe kan få til med dette laget.
                              Også gleder jeg meg fordi sneipen har blitt såpass lang at vi kan forsøke å stå blant de syngende i stedet for å sitte på junior.[/i]

                              Kommentar

                              • El Caco
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2009
                                • 2286

                                #35
                                Jeg kan ikke fatte at man skal begynne med medlemssjekk nå på slutten av sesongen. Hvis man skal ha dette, bør jo dette være gjort fra starten av og også være et must å ha når man kjøper sesongkort på KFL-feltet. Dette er jo ekstra komisk når jeg kunne gå inn i shoppen før sesongstart, si navnet mitt og få de to sesongkortene som jeg hadde kjøpt uten noen form for krav til å vise legitimasjon. Jeg tenkte jeg skulle hente broren min sitt også, men regnet ikke med å få det. Sa bare navnet hans, så fikk jeg det også.
                                Last edited by El Caco; 18.09.2014, 11:57.
                                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                Kommentar

                                • Xavi
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2008
                                  • 1275

                                  #36
                                  Så lenge folk har fått kjøpt sesongkort på avslag er det ikke katastrofe at det er medlemsjekk nå. Selvfølgelig burte det vært tidligere også, men av diverse grunner ble det ikke slik. Har man gått hele vårsesongen uten å være medlem av LSK eller KFL så er det å betale dagspass det minste man kan gjøre.
                                  Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                  Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                  Kommentar

                                  • 307
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2007
                                    • 358

                                    #37
                                    Jeg har skrevet om dette i en annen trå. Føler litt nå at gleden med å gå på Åråsen blir litt rar. Jeg skal på Årasen og har vært der i mere en 30år. Har hatt sesongkort i mere en fem år har også vært medlem av kanarifansen i hvert fall 15 år Tre år uten. Skal det være sånn at man må ha et kort for å kunne dra på Årasen og være med å skape stemning som jeg gjør. Ønsker å stå på kamp. Det har vært ett motto hele livet. Man står på kamp. Nå er jeg ikke medlem men har kjøpt sesongkort til svært rabatert pris. Så da må jeg stå til rette for en kar som skal sjekke om jeg er medlem. Føler dette blir feil. Jeg kommer til å melde meg og familien inn til neste år kun for å slippe dette. Men ikke ut sesongen. Det er snart slutt for i år. Kutt ut medlemsjekken og start ved første kamp til neste år.

                                    Kommentar

                                    • bjarmann
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 2925

                                      #38
                                      Slo ikke dette totalt feil ut i kampen mot Brann som var forrige sjekk? Dette er den eneste kampen jeg har sett på TV i år av helt andre grunner men da så det ufattelig skralt ut på feltet. Tydelig at dette provoserer folk og tror ikke det har med prisen å gjøre
                                      I år så tar vi alt

                                      Kommentar

                                      • Xavi
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 1275

                                        #39
                                        Hele opplegget gikk veldig bra, ingen sure miner og ingen "diskusjoner" tviler det var skralt pga sjekken. Verdt å nevne hvis det er eneste kampen du har sett på tv har du lite å sammenligne med. ;-)
                                        Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                        Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                        Kommentar

                                        • _Jonern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 4380

                                          #40
                                          Synes uansett at dette er noe man må gå ut med klart og tydelig før sesongstart, og gjennomføre det med en gang. Hvis man ikke klarer det får man takke seg selv, og ikke plutselig begynne med det her etter 20 serierunder. Det her kom veldig overraskende på mange, noe som tyder på at informasjonen ikke har vært tydelig nok. Ikke spesielt heldig at man skal få mange misfornøyde supportere i en periode hvor vi kjemper om bronsen og det er et par toppkamper på rad som kan trekke mange folk tilbake på Åråsen. Tror som sagt at folk hadde hatt mer forståelse for dette hvis gjennomføringen og informasjonen var på topp allerede før sesongstart.
                                          ..................

                                          Kommentar

                                          Working...