hehehheheheheheheheh
[Kamptråd] 2. runde i cupen: Orkla – Lillestrøm 13/6 kl 18:00
Collapse
X
-
Faenn så ræva oppdateringene til RB er.
Etter 20 min er dette det eneste som har kommet opp:
11
LSK har hatt nok en resultatløs corner ved Pål Strand. Det skjer lite på Orkanger stadion.
6
LSK har hatt en corner fra hver side uten at det har blitt skikkelig farlig foran Orkla-buret.
0
Kampstart
-
Åtte varmegrader og overskyet i Orkanger. Det ser ut til å bli en del folk på cupkampenKommentar
-
Sitter å ser kampen på web-tv. Enga blir pissa på både på og utafor banen.
Mjøndalen synger "rykker ned" til enga, ganske festlig.Kommentar
-
hvis vif taper mot bruntrøyene skal jeg danse polka på bordet til morgengry!
hvorfor starter vi ikke med gundersen i stedet for occean? syns nordlie bør gi han sjangsen, hvertfall i cupkamper som dette...I år så tar vi altKommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Jaja, det er jo Orkla vi spiller mot her, men dersom Påsan ikke spiller mot Vålerenga, blir jeg rett og slett skuffet.
Morsomt at Rambekk scorer også!Kommentar
-
Såvidt jeg vet drives "RB Live" også av andre lokalaviser, og ikke bare Romerikes Blad, så det er vel derfor. Allikevel er det ingen unnskyldning at vi får så dårlig dekning.Kommentar
-
Kan melde fra Mjøndalen - VIF at Mjøndalen hadde to sjanser til å øke ledelsen da det stod 2-0, men at VIF nettopp reduserte til 2-1 på straffe, etter først ha blitt snytt for én.
Sitter og oppdaterer kampen på jobbFerdigskåraKommentar
-
Enga scora på ei litt småbillig straffe. Men er faen meg en del gode spillere på Mjøndalen. Nummer 7 drilla tre enga forsvarere inne i boksen før han satt ballen rett utafor nå nettopp.Kommentar
-
28 - Frode Kippe blir dratt ned i feltet og LSK blir trolig snytt for straffe.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar