Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Sikkert fordi matta ser utrolig bra ut og at bydelsklubben ikke har arena med tribuner... Om man kan kalle benkene på Voldsløkka tribuner.
Fint for meg, 2 min å gå.
Dette blir topp. Ultras Winsnes bor også innen gangavstand. Virker som om 2.-laget trenger all den hjelpen de kan få. Bare å møte opp!
Anbefaler alle tørste som skal på match å ta en tur innom "Østens Gullstue" først. Det er den nærmeste kneipa til Voldsløkka. Holder nok ikke like høyt nivå rom Rorbua, men det er mye bra der.
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
VALLHALL (vif.no): VIF-rekruttenes kamp mot Lillestrøms andrelag i 2. divisjon er utsatt på ubestemt tid da fem av Vålerenga-spillerne som er aktuelle for troppen er opptatt med landslagsspill.
Kampen var i utgangspunktet berammet til førstkommende mandag. Ny kampdato bestemmes senere.
I og med at denne matchen flyttes er det vel nærliggende å tro at det i stedet blir treningskamp for Fugla? Eventuelt at det blir to ukers pause fra forrige match for mange av spillerne.
I og med at denne matchen flyttes er det vel nærliggende å tro at det i stedet blir treningskamp for Fugla? Eventuelt at det blir to ukers pause fra forrige match for mange av spillerne.
Skandale. Det er vel for pokker bare å fylle på med andre spillere fra A-lagsstallen eller juniorer.
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
Skandale. Det er vel for pokker bare å fylle på med andre spillere fra A-lagsstallen eller juniorer.
Vi må bare innse at det fins lag som ikke vil gi sine unge talenter en sjanse. LSK2 har derimot stilt med reint juniorlag flere ganger, og også hatt med seg flere 16-17-åringer.
Nå er det vel slik at Norges G18 Landslag er i Portugal, U19 Landslaget spiller kvallik i Østfold, U21 Landslaget har kamp mot Estland og A-Landaslaget spiller mot Malta & Ungarn. VIF har mange spillere med i disse troppene og har vel ikke så mange spillere igjen.
Nå er det vel slik at Norges G18 Landslag er i Portugal, U19 Landslaget spiller kvallik i Østfold, U21 Landslaget har kamp mot Estland og A-Landaslaget spiller mot Malta & Ungarn. VIF har mange spillere med i disse troppene og har vel ikke så mange spillere igjen.
Hvor er disse talentene når VIFs førstelag spiller kamper? Dumt spørsmål, da jeg burde være glad for at de lar Lange & Co. spille.
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Nå er det vel slik at Lange koster søpla 50.000 hver gang han starter en kamp, så å se hans skadde åsyn på matta er bare en stor glede. Lett å skjønne hvorfor Vålerengas stjerner bråker for å komme på lagoppstillinga, samtidig som det ikke er vits i å pese når man først spiller. Burde vel heller gitt dem målbonus.
Det sto at vif manglet 5 aktuelle spillere.
Vi har flere ganger tidligere manglet 8 til 11 mann, og likevel spilt våre LSK2-kamper uten å klage. (Noen andre har riktignok klaget.)
Det sto at vif manglet 5 aktuelle spillere.
Vi har flere ganger tidligere manglet 8 til 11 mann, og likevel spilt våre LSK2-kamper uten å klage. (Noen andre har riktignok klaget.)
Virker som om VIF tror de møter Lyn, så mye prestisje som de legger i dette oppgjøret.
Det er ikke Torolf som sier det, det er VIF-supporterne.
Det er mantraet deres: "Vi bryr oss ikke om Lillestrøm, det er Lyn som er rivalen vår."
I så fall er det interessant at de knapt har slått Lyn siden krigen.
Kanskje vi heller burde blåse litt mere i VIF, det er jo knapt en verdig motstander. Jeg liker holdningen som enkelte i klubben har vist tidligere, husker godt Kenneth Nyseter føren bortekamp der vi stilte med nære B-lag. "VIF slår vi uansett". Og det gjorde man selvfølgelig. Samme med Arild Sundgot, som sa til Tufte-gutta. "Banke VIF? - Ikkenoe problem. Bare å spille på Åråsen det. Vil dere låne banen og fansen vår?"
Jeg vil si at hvis man ser på det sportslige, så bør man "frykte" Oslo-/Østlandsregion laga i flg rekkefølge. I den grad LSK bør "frykte" noensomhelst...
Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.
Kommentar