jeg er imponert over etterspørselen, hadde det bare vært slik hver kamp...
Superlørdag på LSK-Shopen lørdag 2. juni kl. 10.00
Collapse
X
-
Var der rundt kl 1500. Noen billetter på SS felt J(Helt til høyre på tribunen) og noen igjen på kanarifeltet på RB-tribunen.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Hvorfor ble ikke alle billettene på felte lagt ut for salg? Her står folk et par timer i kø og når dem kommer til kassa er det ikke flere billetter igjen der dem vil stå. Men det viser seg at det er en haug med nettverksbilletter ute på markede. Man må kjenne noen som driver med nettverkssalg, det er det ikke alle som gjør. Dem som velger å bruke hele lørdags formiddag på å stå i kø, er dem som som virkelig vil på kamp.
Dette er å skyte seg selv i foten.
Detter er ikke et problem for meg siden jeg har sesongkort, men jeg skjønner frustrasjonen til dem som dro dit uten å skaffe seg billett der dem helst vil stå.LengeLeveLskKommentar
-
Hvorfor ble ikke alle billettene på felte lagt ut for salg? Her står folk et par timer i kø og når dem kommer til kassa er det ikke flere billetter igjen der dem vil stå. Men det viser seg at det er en haug med nettverksbilletter ute på markede. Man må kjenne noen som driver med nettverkssalg, det er det ikke alle som gjør. Dem som velger å bruke hele lørdags formiddag på å stå i kø, er dem som som virkelig vil på kamp.
Detter er ikke et problem for meg siden jeg har sesongkort, men jeg skjønner frustrasjonen til dem som dro dit uten å skaffe seg billett der dem helst vil stå.
Jeg sto opp klokka 7, tok buss i en time og tog i en time for å komme til LSK Shop'n tidlig, var utenfor shop'n en halvtime før det åpnet og sto i kø litt over en time.
Kan trygt si jeg ble ganske skuffet når jeg kun fikk billet på RB "feltet":neutral:
Men, når det er sagt må jeg også få legge til at jeg gleder meg som en unge til denne kampen, håper på at vi på rb skal stå for en bra del av TIFO'en TIFO-gruppa lager og skal uansett synge til jeg mister stemmen!Last edited by lier_fugl; 03.06.2007, 16:39. Begrunnelse: Måtte legge til at jeg gleder meg til kampen...Evig og for alltid.Kommentar
-
For å si det sånn;
Jeg sto opp klokka 7, tok buss i en time og tog i en time for å komme til LSK Shop'n tidlig, var utenfor shop'n en halvtime før det åpnet og sto i kø litt over en time.
Kan trygt si jeg ble ganske skuffet når jeg kun fikk billet på RB "feltet":neutral:Kommentar
-
Kommentar
-
Har selv sesongkort, så ikke noe prob for meg. MEN er sykt skuffa over at det er nettverkssalg på en slit kamp, de som møter opp burde få plass, ikke at noen som kjenner noen som kjenner noen skal bestemmer hvem som skal få billetter eller ikke. Blir for dumt. (Gjelder ikke dem som må dra flere timer for å kjøpe billett, da er det etter min mening greit at man kan ringe å bestille, men burde vel sette en grense der også i forhold til avstand.)krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Detter er ikke et problem for meg siden jeg har sesongkort, men jeg skjønner frustrasjonen til dem som dro dit uten å skaffe seg billett der dem helst vil stå.
MVH
Thomas NilsenLengeLeveLskKommentar
-
Nettverkssalget som KFL kjører hjelper klubben til å fylle stadion på alle kampa i sesongen. Mot Odd er det en vanskeligere oppgave enn mot VIF.
For LSK og også KFL så er det positivt at det gis billetter til nøkkelpersoner "på gølvet" som kjenner fugla-folk og pågangen i sitt nærområde. De pusher sofasupportere og andre til endelig å gå på kamp, til å bli med å synge, til å bruke penger på klubben, til å bli med i fellesskapet.
Hver kamp gjennom hele året pågår dette, hver kamp prøver man å fylle feltet og stadion så godt man kan gjennom å tilby billetter over nettverkssalg. Det funker, utvilsomt. Eksempel: se på Fuglafrokostene på Råholt (nei vi pisser ikke på vegga på Texas), hvor det var 250 reisende med kanaribussen herfra til hjemmekampa i fjor.
Når det så er nettverkssalg til VIF-kampen, så er det for å understøtte den harde jobbinga til flere av disse frivillige kanari-ildsjelene, som sprer fuglaviruset i sitt nærområde og holder fanen høyt for LSK året rundt.
Et annet moment: Som Eva skriver, hvis man ikke kommer seg til shoppen pga. arbeid/ferie/sykdom eller hva det måtte være, og ikke kjenner noen som kan kjøpe med for seg, da står man også på bar bakke - men man kan ringe KFLs kontaktpersoner som opplyst for alle medlemmene forrige uke i siste utsendelse, på kfl.no og lsk.no, og be om info/hjelp. Da er det slik at alle får hjelp takket være at man har nettverk.
På en kamp som dette (og RBK, og Brann seinere) blir det alltid ekstra stor etterspørsel - og da skal "alle" plutselig på feltet. Nå er det et rekordstort Kanari-felt, som er utvida med flere hundre ståplasser på RB. Der var det suveren stemning på samme kamp i fjor, så det er ikke dårligere billetter.
Mao. er det en klack på nesten 3000 personer. Det er jo et kjempetilbud til folk som vil bidra til stemning! Da vil det lugge litt i fletta på dem på Diadora-tribunen når vi kjører kampen og tromma pumper så vi nesten spyr adrenalin.
Håper dette kan hjelpe deg å forstå løsningen med nettverkssalg, og at RB-tribunen ikke er noe dårligere kanarifelt. Det er jo faktisk knall å ha stående, syngende supportere ut mot banen i lengderetningen ogsåStøtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Nettverkssalget som KFL kjører hjelper klubben til å fylle stadion på alle kampa i sesongen. Mot Odd er det en vanskeligere oppgave enn mot VIF.
For LSK og også KFL så er det positivt at det gis billetter til nøkkelpersoner "på gølvet" som kjenner fugla-folk og pågangen i sitt nærområde. De pusher sofasupportere og andre til endelig å gå på kamp, til å bli med å synge, til å bruke penger på klubben, til å bli med i fellesskapet.
Hver kamp gjennom hele året pågår dette, hver kamp prøver man å fylle feltet og stadion så godt man kan gjennom å tilby billetter over nettverkssalg. Det funker, utvilsomt. Eksempel: se på Fuglafrokostene på Råholt (nei vi pisser ikke på vegga på Texas), hvor det var 250 reisende med kanaribussen herfra til hjemmekampa i fjor.
Når det så er nettverkssalg til VIF-kampen, så er det for å understøtte den harde jobbinga til flere av disse frivillige kanari-ildsjelene, som sprer fuglaviruset i sitt nærområde og holder fanen høyt for LSK året rundt.
Et annet moment: Som Eva skriver, hvis man ikke kommer seg til shoppen pga. arbeid/ferie/sykdom eller hva det måtte være, og ikke kjenner noen som kan kjøpe med for seg, da står man også på bar bakke - men man kan ringe KFLs kontaktpersoner som opplyst for alle medlemmene forrige uke i siste utsendelse, på kfl.no og lsk.no, og be om info/hjelp. Da er det slik at alle får hjelp takket være at man har nettverk.
På en kamp som dette (og RBK, og Brann seinere) blir det alltid ekstra stor etterspørsel - og da skal "alle" plutselig på feltet. Nå er det et rekordstort Kanari-felt, som er utvida med flere hundre ståplasser på RB. Der var det suveren stemning på samme kamp i fjor, så det er ikke dårligere billetter.
Mao. er det en klack på nesten 3000 personer. Det er jo et kjempetilbud til folk som vil bidra til stemning! Da vil det lugge litt i fletta på dem på Diadora-tribunen når vi kjører kampen og tromma pumper så vi nesten spyr adrenalin.
Håper dette kan hjelpe deg å forstå løsningen med nettverkssalg, og at RB-tribunen ikke er noe dårligere kanarifelt. Det er jo faktisk knall å ha stående, syngende supportere ut mot banen i lengderetningen også
Ildsjeler er ekstremt viktige bidragsytere for kanarifansen og KFL ville definitivt ikke vært det samme uten deres innsats, men jeg synes ikke belønningen skal gis i form av at disse skal stå ansvarlig for et nettverkssalg av alle tilgjengelige billetter på kanarifeltets ABC mot erkerival og hatobjekt nr.1. Det er IKKE på en slik kamp man er avhengig av gode og store nettverk for å trekke mennesker til åråsen. Greit nok, jeg kunne akseptert at noen av billettene var forbeholdt nettverk men å holde av alle for så å sende de av oss som stelte seg i kø for å sikre oss billetter rett ned på RB-tribunen synes jeg er direkte svakt og skuffende.
Menmen, denne skuffelsen kommer til å legge seg etterhvert og når kalenderen viser 17.juni skal selvfølgelig jeg og mine gjøre alt som står i vår makt for å få røsket bra i flettene på dem som står på diadora-tribunen, både før, under og etter match! Uansett hva det står på kampbillettene våre...Kommentar
-
Mens du(og mange fler) får xx antall billetter de kan selge til tanter, bestemødre, naboer osv som ikke gidder å føle KFL sin oppfordring om å møte opp på arrangementet?
Hvis jeg har forstått det rett så er det lureste til neste gang man arrangerer superlørdag; ikke møt opp, men bli venn med en eller annen nettverksselger?YvonneKommentar
-
For øvrig har jeg stor forståelse for at en del køståere føler seg lurt. Jeg fikk heller ikke kjøpt de plassene på feltet jeg hadde lovet bort til venner. Samtidig ser jeg poenget med å holde av en del billetter til nettverkssalg. Billettmangelen på feltet er visstnok ekstra stor fordi brannvesenet har krevd at det skal være (200?) færre tilskuere der.Kommentar
-
Dessuten så er det solgt rundt 900 sesongkort til feltet i år.. å da sier det seg selv at det ikke er mange plasser igjen..Kommentar
Kommentar