Superlørdag på LSK-Shopen lørdag 2. juni kl. 10.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LSK-jenta
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2004
    • 656

    #41
    Opprinnelig skrevet av Torolf
    En annen strategi er å bli kjæreste med en av de ansatte på LSK-shopen.

    For øvrig har jeg stor forståelse for at en del køståere føler seg lurt. Jeg fikk heller ikke kjøpt de plassene på feltet jeg hadde lovet bort til venner. Samtidig ser jeg poenget med å holde av en del billetter til nettverkssalg. Billettmangelen på feltet er visstnok ekstra stor fordi brannvesenet har krevd at det skal være (200?) færre tilskuere der.
    Og hva har det med saken og gjøre?
    Yvonne

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      #42
      Opprinnelig skrevet av LSK-jenta
      Og hva har det med saken og gjøre?
      Ikke annet enn at det blir litt færre billetter å fordele.

      Kommentar

      • gj
        Seniormedlem
        • Nov 2003
        • 3360

        #43
        Ble det ikke solgt billetter til Kanarifeltet (det med stor K, ikke RB) i det hele tatt på lørdag?

        Kommentar

        • Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

          #44
          Opprinnelig skrevet av gj
          Ble det ikke solgt billetter til Kanarifeltet (det med stor K, ikke RB) i det hele tatt på lørdag?
          Joda. Men de ble veldig fort utsolgt, og det skal ikke så mye til når alle kan kjøpe 5 billetter per kort. F.eks. kan de 5 første i køen ha hatt med seg 4 kort hver, og på den måten kjøpt 20 billetter hver til familie og kjente. Og da er jo allerede 100 billetter borte på under 1 minutt...

          Kommentar

          • Kanarifugl84
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2007
            • 2319

            #45
            Opprinnelig skrevet av gj
            Ble det ikke solgt billetter til Kanarifeltet (det med stor K, ikke RB) i det hele tatt på lørdag?
            Noen ble det kanskje solgt, men det kan ikke ha vært voldsomt mange da jeg personlig sto ganske langt frem i køen og fikk tidlig høre at alle billetter til Kanarifeltet var utsolgt

            Kommentar

            • Per Arne
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2347

              #46
              Opprinnelig skrevet av LSK-jenta
              Så du mener det er HELT rettferdig at folk som følger KFL sin oppfordring om å stille opp i kø utenfor shopen en lørdag formiddag skal se seg fornøyd med de nest beste plassene?

              Mens du(og mange fler) får xx antall billetter de kan selge til tanter, bestemødre, naboer osv som ikke gidder å føle KFL sin oppfordring om å møte opp på arrangementet?
              Hvis jeg har forstått det rett så er det lureste til neste gang man arrangerer superlørdag; ikke møt opp, men bli venn med en eller annen nettverksselger?
              Jeg tok på meg oppgaven å forklare litt om nettverkets funksjon og mening, så langt min kunnskap om det nådde.

              Det mest rettferdige hadde kanskje vært om hver og en som ville ha billett, stilte seg i kø - og fikk kjøpe én billett, så kunne de som ikke møtte opp da, sitte med skjegget i postkassa? Sist det var slik var det ikke tre gule og svarte tribuner på Åråsen. Selv om det kunne vært det. For det er slik at sofasupportere og folk som bare tar seg til stormatcha har alle lag, også Lillestrøm. Så hvordan løse det slik at Åråsen får tre gule og svarte tribuner på en sånn storkamp? Hva er det som har gjort at dét nå har skjedd de siste to åra? Det er forhåndssalg/spesialsalg som er svaret på det.

              En/ei som har KFL- og LSK-medlemsskap samt sesongkort, kan kjøpe 15 billetter til andre som heller ikke har giddi/kunni fulgt KFL sin oppfordring. Det være seg de du nevnte eller folk som er bakfulle f.eks. Mener du at nettverkssalget er feil, så må du også mene at dette er feil, og dermed at alt er feil med spesialsalget (som altså har gitt tre gule og svarte tribuner).

              Når vi endelig har fått for vane å spille herlig og slå motstanderen i spennende oppgjør på slike store kvelder, blir det rift om de beste billetta.
              Best er det selvfølgelig å stå i klacken og synge, hoppe og bidra til en kjempepush i ryggen på gutta, så de billetta går først - og når klubben har måtte kutte ned kapasiteten på feltet, så har de ikke gjort det og sagt stopp. Nei, klubben tar grep - oppveier tapet (og vel så det) og gjør om halve RB til ståtribune. Det er jo en super innstilling av klubben, som jeg ikke ser noen applaudere. Mtp. at stadion kun tar litt over 11000 tilskuere er det jo vanvittig bra å tilgodese hardcore-psyko-syngefans* med 3000 plasser!
              Faktisk er jo dette med å bøte på for den gangen vi måtte kjøpe skjerf og flagg for å få cupfinalebillett

              Men du skal nok få se, at tider og folk forandrer seg - og at nye flommer skal komme - så vi kan jo håpe at A) Enda flere kjøper sesongkort på feltet B) Kanari-Fansen blir flere syngende og fortjener større felt C) Alle som står i kø en supermorgen får billetten de ønsker.

              Det er tre ting på en gang, og det er fortsatt bare Kinderegg som kan oppfylle det. LSK og Kanari-Fansen sammen derimot oppfyller alles drøm om et pakka stadion med fugla i sine hjerter på tre tribuner, tidenes største sangklack, og da mangler bare seieren for at vi kommer i havn
              Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

              Kommentar

              • Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

                #47
                For at man skal få 3 gule og svarte tribuner pluss at de som stiller opp på superlørdagen skal få billetten de har lyst på, så kunne man solgt først på shopen på lørdag også gitt eventuelle billetter som er til overs til nettverkselgerne.
                Folk som stiller tidlig opp på det KFL fronter, burde fått billett så lenge det ikke er utsolgt.

                Ellers så er jeg enig i at det er stort av Lsk å frigjøre de ekstra plassene til oss.

                Kommentar

                Working...