Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ta en shape-Up til sesong-start 2005!!!!! TATTOO ER TINGEN!!
Det gjör ikke saerlig vondt uannsett, men hvis du likevel er redd er nok armene der det gjör minst vondt! De stedene du har tynnest hud merkes mest...
Det som ville vaert stilig var hvis det laa en bilde-serie paa kanari-fansen.no med LSK-tatto'r!
Det gjör ikke saerlig vondt uannsett, men hvis du likevel er redd er nok armene der det gjör minst vondt! De stedene du har tynnest hud merkes mest...
Det som ville vaert stilig var hvis det laa en bilde-serie paa kanari-fansen.no med LSK-tatto'r!
Hører rykter om at det gjør minst vondt der du har mest fett,,,men ekke noe fett å ha tattoo på magen :P hehe..får se om det blir armen..er usikker på om jeg vil ta enda..
Hører rykter om at det gjør minst vondt der du har mest fett,,,men ekke noe fett å ha tattoo på magen :P hehe..får se om det blir armen..er usikker på om jeg vil ta enda..
Er du gammal nok?
Ellers er det bare å ta seg et par pinner, om man frykter smerten.
Personlig synes jeg ikke det var spesielt ille.
Er du gammal nok?
Ellers er det bare å ta seg et par pinner, om man frykter smerten.
Personlig synes jeg ikke det var spesielt ille.
17 år, pluss foreldre, pluss at søstra mi tatoverer? Er gammal nok!
Kommentar