[Etter] LSK-Stabæk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    [Etter] LSK-Stabæk

    Rævva kamp (av oss) fram til 75 minutt. Stabæk var som fryktet, veldig gode.

    Jeg klarer ikke å fatte å begripe hvorfor ikke Pål Strand er i troppen. Han burde ha spilit fra start. Håper virkelig det er noe skadetrøbbel eller lignende som gjør at han holdes utenfor. Han er garantist for målsjanser på dødball! Vi hadde flere dødballer i områder hvor han slår ballen mot bakerste hjørnet. Keeperen vet ikke om noen av disse går rett i mål eller noen er borti ham. At f eks Husar og Essidiri sitter på benken før Strand kan jeg ikke begripe. Så jeg heller mot at det må ha skjedd et eller annet.

    Brenne som ving har aldri fungert. Samhandlingen stopper helt opp. Dersom han skal brukes der, må det øves mer på det på trening før det brukes i kamp.

    Stabæk fortjente egentlig å vinne så jeg er happy med uavjort.
    Last edited by KFL41; 28.05.2007, 21:04.
  • Dole
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 1602

    #2
    Javisst, i dag må vi være fornøyde med ett poeng. Stabæk var det klart beste laget i 75 minutter.

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2939

      #3
      rett og slett skammelig av gutta idag! heldig at vi får med oss 1 poeng, men kunne fort fått 3 poeng på slutten. håper gutta er flaue etter denne kampen og tar seg kraftig sammen mot brann. kiko spilte forøvrig sin værste kamp noensinne i lsk skjorta
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        #4
        Jeg er også enig i at vi er heldige med ett poeng i dag, og også i at å utelate Påsan er helt hårreisende. Samtidig synes jeg Brenne var elendig frem til målet sitt i dag, og kan ikke se hvordan han har spilt ut Arild og Espen. Jeg kan heller ikke begripe hva mouelhi gjør på bana i denne kampen, en søgård til å følge Tchoi ville redusert Stabæk betydelig. Vi var råtne, og klarte ikke å sende selv de enkleste pasninger i riktig retning. Den eneste spilleren som spilte opp mot godkjent i nitti minutter var Occean, som til gjengjeld var knallgod. Førstetouchen var bedre enn hva den har vært siden han kom.

        Men! Og det er et stort men her. Denne kampen, som ofte før i år, ble fullstendig istykker blåst av en elendig og inkonsekvent Øvrebø. Frisparket på Brenne rett før vi får mål i mot er et ypperlig eksempel på dette. Hvis jeg vil se på damefotball ser jeg Trondheims Ørn. Dette er faen ikke basketball, og fysikk er ikke lik frispark. Jeg har ikke sett frisparkstatistikken ennå, men den må ha vært bortimot 30-10. Stabækspillerene la seg ned bare en fugl så hardt på dem, og slik kan vi rett og slett ikke ha det. Det blir for dumt når all fysisk trening er bortkastet fordi det ikke er lov å være sterk lenger. Denne tendensen er nå blitt så overdreven at det må være lov å rope varsku, det er i ferd med å ødelegge fotballen. Vi så det i VM, som ble fullstendig ødelagt(dårligste VM noensinne) av overivrige pipeblåsere, vi ser det til og med i Premier League, manneligaen fremfor noen. Også vil Sepp Blatter se mer av dette? Fy faen, den mannen er for fotballen hva svartedauen var for humøret til den gjengse nordmann på 1300-tallet. Jeg vil ha tilbake fotballen min, for faen! Og Veikar Pall: din jævla kjerring!

        PS! TV2 viser nok engang hvilken ubrukelig møkkakanal den er. De første ti minuttene hørtes kfl godt som fy, så ble plutselig stabækfolka River- og Bocafansen på en gang. Håpløs produksjon nok en gang. Stusselig, det norske fotballpublikummet fortjener bedre. Gi fotballen tilbake dit den hører hjemme; hos Arne. Fotballen er for folket, lik som NRK, og dermed er det der den hører hjemme.
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • holmiz
          The kjøkken-kanariz
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6064

          #5
          Positivt at vi tar poeng på en åpenbar ræva dag på jobb. Første timen av matchen var direkte pinlig å se på. Håper virkelig flere av spillerne går i seg sjøl! Kasey virka jo totalt ukonsentrert ved flere anledninger hvor han mister ballen alt for lett! Og atter en gang er dessverre unødvendige gule kort...

          Og som andre påpeker, han bittelille fallemannen Alanzinho får jo Berre og Hulsker til å framstå som bautaer...

          Men poeng er poeng, især på en ræva dag, og 31hjemmematcher på rad med scoring er en liten glede i dag.
          Hilsen Anders

          Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

          Kommentar

          • MoBee
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2004
            • 958

            #6
            Utrolig digg å ta poeng på en SÅ dårlig dag... Stiller store spørsmål ved grunnferdighetene til noen av gutta i dag; mottak og enklepasninger spesielt.

            Kommentar

            • mooph
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 1496

              #7
              Elendig første 60! Dette er Åråsen for f..., vi skal styre her !!! Måtte et mål til fra Sta-bææææ-k før spellera våre våkna opp. Grøss!
              Fugla mot nye høyder

              Kommentar

              • SPD
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • May 2005
                • 228

                #8
                Tror det ene poenget var viktig for trua til gutta, siden de tapte mot Tromsø sist og greier. Jeg satt i alle fall med siste halvdel av fjorårssesongen friskt i minne når Stabæk tok ledelsen 0 - 1.

                Gått vi berga 1 poeng

                Kommentar

                • KFL41
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 3648

                  #9
                  Enig med grusom i at det blåses for mye frispark i norsk fotball. Så kampen mellom Derby og WBA idag. Lista lå langt høyere der enn her. Feigar Fall Snublarson er et kapittel for seg selv.

                  Vi avsluttet kampen bra. Det er viktig å ta med seg videre. Statistikken vår med mål på hjemmebane er ikke slått. Og vi har et greit utgangspunkt foran kampene mot Brann, Vif og RBK.

                  Kasey er ute mot Brann. Kanskje er Myklebust det også. Da håper jeg vi spiller med Påsan på venstre og Sundgot og OO som kan ekspedere innleggene i mål. Det er mulig at dette kanskje ikke passer så godt på bortebane siden ingen av dem har noe særlig tempo. Jeg nekter å tro at Påsan har spilt seg ut av troppen etter to målgivende mot Lyn.

                  Kommentar

                  • bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2939

                    #10
                    det må gå ann å være borti hverandre. dette er fotball, ikke basket! fotball er iferd med å bli ødelagt av dommere som øvrebø og spillere som stabæk har, som legger seg ned for alt!
                    I år så tar vi alt

                    Kommentar

                    • iL
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 10771

                      #11
                      dommern var utrolig dårlig i dag, jeg telte 8 situasjoner som han har totalt feil (og nei ikke bare i LSKs favør)

                      men greit nok med 1-1, vi var dårlige i dag, selv om vi trøkker den siste halvtimen.
                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        #12
                        Må si meg enig med Grusom her. Skammelig mange frispark. Vet ikke om det var flere som la merke til det men fløyta til Øvrebø ble rødglødende mot slutten. Han var også fryktelig innkonsekvent også, LSK fikk flere gule kort for obstruksjon, men det gjorde ikke Tennisklubben.
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • iL
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 10771

                          #13
                          obstruksjon er ikke gult kort.
                          Kanarifugla flyr høyt i år!

                          Kommentar

                          • Rathsmeister
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2006
                            • 561

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av xeR
                            LSK fikk flere gule kort for obstruksjon, men det gjorde ikke Tennisklubben.
                            La også merke til dette. Som du sier veldig inkonsekvent av en ellers god dommer (ikke kampen her).
                            Mvh
                            Martin Raths

                            Kommentar

                            • xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av iL
                              obstruksjon er ikke gult kort.
                              Har ikke sagt det heller jeg, men når LSK får flere kort for dette så syens jeg påstanden min holder vann når ikke stabæk blir tildelt kort for dette.
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                              Kommentar

                              • xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Rathsmeister
                                La også merke til dette. Som du sier veldig inkonsekvent av en ellers god dommer (ikke kampen her).
                                Øvrebø var en av norges beste dommere for noen år siden. Han har tapt seg veldig de siste årene og nå er han bare en middels dommer mener nå jeg.
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                Kommentar

                                • KFL41
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 3648

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av xeR
                                  Har ikke sagt det heller jeg, men når LSK får flere kort for dette så syens jeg påstanden min holder vann når ikke stabæk blir tildelt kort for dette.
                                  Dette med de gule kortene for obstruksjon kommer an på om man blir fratatt en positiv angrepsmulighet. Jeg synes at kortene alt i alt var helt greie.

                                  Kommentar

                                  • xeR
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 11206

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av KFL41
                                    Dette med de gule kortene for obstruksjon kommer an på om man blir fratatt en positiv angrepsmulighet. Jeg synes at kortene alt i alt var helt greie.
                                    Synes ikke du Myklebust ble fratatt en god angrepsmuluighet når han ble obstruert på hjørnet av stabæk sin 16 meter? Han var på vei forbi og hadde nesten fri bane mot mål. Soleklart gult kort spør du meg.
                                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                    Kommentar

                                    • Marius_LSK
                                      Juniormedlem
                                      Bøffel
                                      • Mar 2007
                                      • 28

                                      #19
                                      Dette var så jævlig ræva!!!
                                      Både LSK og dommern var ræva i dag!!
                                      ULTRAS LILLESTRØM!

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av xeR
                                        Synes ikke du Myklebust ble fratatt en god angrepsmuluighet når han ble obstruert på hjørnet av stabæk sin 16 meter? Han var på vei forbi og hadde nesten fri bane mot mål. Soleklart gult kort spør du meg.
                                        Mulig det . Jeg husker ikke helt situasjonen utenom den han ble skadet på. Men da fikk Stenvoll gult kort.

                                        Kommentar

                                        Working...