[Etter] LSK-Stabæk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7056

    #81
    Opprinnelig skrevet av forzastabæk
    Haha! Ok der tok du meg:-) Men poenget mitt var ikke at ingen går med pannebånd, men heller at mange IKKE gjør det og at mange absolutt ikke er av typen "soss"...

    Men ufattelig bra svar!!!
    Det søteste med Stabukk-fansen er at de liker å rope "jævla bønder". Når jeg kjører til bortekamp på Nadderud er det vanskelig å unngå å legge merke til det kvarteret med jorder, traktorer og trivelig landsens fred og ro som hersker mellom Røa og Bekkestua.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • alltiduansett
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • May 2007
      • 2

      #82
      Opprinnelig skrevet av trigz
      Det søteste med Stabukk-fansen er at de liker å rope "jævla bønder". Når jeg kjører til bortekamp på Nadderud er det vanskelig å unngå å legge merke til det kvarteret med jorder, traktorer og trivelig landsens fred og ro som hersker mellom Røa og Bekkestua.
      Snakker du om Golf-banene våre trigz?

      Grini og Haga ligger der. Så godt poeng, der tok du oss VIRKELIG

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7056

        #83
        Opprinnelig skrevet av alltiduansett
        Snakker du om Golf-banene våre trigz?
        Kanskje, men i så fall er det de eneste pløyde golfbanene jeg har sett.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • ulfpulf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 2506

          #84
          Stabæk-supporteren @ringo irriterer seg over dommeren på Stabaek.net-forumet:

          ... Vi spiller fotball og kjører lekre kombinasjoner der LSK mæler ballen langt og går i krigen med spisse albuer. Derfor irriterer kortstatistikken fra denne kampen meg noe grusomt. LSK spiller jævlig grisete, obstruksjoner, etterslengere, albuen først i alle hodedueller og så ender vi opp med dobbelt så mange kort! ...

          Jeg forstår hva han snakker om når jeg ser Christian Keller kjøre den lekre kombinasjonen beinkrok/truserøsk:

          Kommentar

          Working...