Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
"Artig" å konstantere at Brenne nærmest hadde klippekort på landsen da han var i dårlig form.
Nå som han kanskje har sesongens to-tre beste kamper bak seg så er han ute.
Hvorfor blir jeg ikke overrasket? Hvorfor lot jeg meg lure til å tro at Hareide fulgte med i klubbfotballen?
"Artig" å konstantere at Brenne nærmest hadde klippekort på landsen da han var i dårlig form.
Hvorfor blir jeg ikke overrasket? Hvorfor lot jeg meg lure til å tro at Hareide fulgte med i klubbfotballen?
Mvh
Gammer`n
Dette minner også om situasjonen med Rambekk da han fikk noen kamper på landslaget. Rambekk hadde vært småskadet og ute av form, men var likevel god nok for landslaget. Da han hadde fått trent seg opp igjen og fått tilbake plassen på LSK var han ikke lenger med i troppen.
Jeg vil legge til at jeg forstår at Rambekk ikke spiller på landslaget, men jeg synes tidspunktet for de kampene han fikk var merkelig.
Mvh
Gammer`n
Støttes!
Jeg synes det var snodig, på grensen til latterlig at Simen Brenne ble tatt ut på landslaget i den siste dobbeltkampen og et par kamper før det. Simen Brenne var langt fra i form og var på ingen måte noe landslagsmatriell.
Nå har han vært LSK`s kanskje beste spiller de to-tre siste kampene og da er han plutselig ute.
Nok engang viser vel Hareide at han mangler kompetanse på LSK og ikke minst laguttak. At Sigurd Rushfeldt blir innkalt til troppen sier litt synes jeg. Same Rush er god nok for Tippeligaen men internasjonalit blir han altfor streg og klønete. Det holder bare ikke.
At Sigurd Rushfeldt blir innkalt til troppen sier litt synes jeg. Same Rush er god nok for Tippeligaen men internasjonalit blir han altfor streg og klønete. Det holder bare ikke.
Men for at Norge skal komme til EM, er det en fordel med noen i troppen som kan filme seg til straffespark. En mann som detter i bakken ved minste tegn til kroppskontakt, passer perfekt i så måte.
En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Hagen tvilsom til Bosniakampen. Gir muligheter for Kippe, men Riseth mest sannsynlig erstatter
Var det da ikke sånn at Frode Kippe ALDRI skulle spille sammen med Brede Hangeland, jfr. Å.Hareide?!
Altså; Frode er uansett uaktuell med mindre det skulle skje noe akutt med Brede...
Var det da ikke sånn at Frode Kippe ALDRI skulle spille sammen med Brede Hangeland, jfr. Å.Hareide?!
Altså; Frode er uansett uaktuell med mindre det skulle skje noe akutt med Brede...
Eller hvis Panzer og Riseth plutselig skulle få problemer med kneskålene.
Men hvorfor haltet han da han gikk av banen? Det er det enete jeg er opptatt av. Landslaget gir jeg totalt beng i!
Mvh
Gammer`n
Haltet han? Merket jeg ikke noe til... Var vel for å dra mest mulig tid ut av byttet vil jeg tro. Synd han ikke hadde en LSK-spiller han kunne løpt bort til etter å ha scoret
Haltet han? Merket jeg ikke noe til... Var vel for å dra mest mulig tid ut av byttet vil jeg tro. Synd han ikke hadde en LSK-spiller han kunne løpt bort til etter å ha scoret
Kommentar