Landslagskanaris 2007
Collapse
X
-
Tror Kippe takker nei til landslaget etter Malta om underet ikke skulle skje og vi går til EM. Måten han har blitt behandlet av hareide på er under enhver kritikk, og jeg tror eneste grunn til at han har svelget kamelene er fordi han gjerne ville ha med seg EM. Nå som det toget er gått håper jeg han ber Hareide finne en erstatter.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Når Kippe blir årets forsvarer og ikke engang spiller på landslaget så er det noe galt. Selv brannfans synes kippe ville vært en god erstatter for Hangeland. Du har muskelgutter i Kippe og hagen ,men de er desverre ikke så raske og kunne fort blitt løpt ifra.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Med tanke på at den norske midtbanen blir så til de grader overkjørt, synes jeg det er rart at Espen Søgård ikke får prøve seg.
Jeg synes ikke at Kippe skal si nei til Hareide, selv om det hadde vært på sin plass etter å ha blitt behandlet latterlig unfair av vestlendingen. Han burde vente til vestlendingen får sparken endelig, da bør en ny trener gi han plassen til Hangeland.
Og med tanke på at den mest tekniske midtbanespilleren Norge har ikke er med, mens smurfer som Tettey spiller 90 samfulle pinlige minutter og den elendige gamle hesteræva Vidar Riseth i det hele tatt får varme opp...
Så er konklusjonen enkel.
NFF må 1) bli kvitt Hareide ASAP og erstatte han med en trener som har det internasjonale nivået i blodet. Vi snakker Otto Rehhagel-standard. Leo Beenhakker. Bernt Schuster. Ingen nordmenn med som lar sine egne klubb-preferanser forstyrre utvalget av spillere. Som setter utpå læregutter i lagets viktigste kamper http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=185985
2) jobbe langsiktig med å få frem noen nye keepere. Det finnes per idag ikke en NORSK keeper i eliteserien som holder Thorstvedt eller Grodås-nivå. Det er skandale, og resultat av manglende satsing fra NFF og klubbene.
Med Norge ute av flere mesterskap på rad, kan man trygt si at Drillo- og til dels Semb-effekten er historieLast edited by Hamburg & Kanari; 19.11.2007, 14:50.LSK Norges beste lagKommentar
-
Ønsker Solan lykke til som enslig spiss for Norge U21 i dagens EM-kvalik mot Estland U21 på Sør Arena. Gi oss et par lekre mål, Solan!!!
Sannsynlig lagoppstilling:
Lasse Staw (Fredrikstad) - Johan Lædre Bjørndal (Bodø/Glimt), Tore Reginiussen (Tromsø), Jørgen Horn (Vålerenga), Steffen Hagen (Odd Grenland) - Vadim Demidov (Hønefoss), Steinar Strømnes (Vålerenga) - Tarik Elyounoussi (Fredrikstad), Christer Kleiven (Start), Petter Bruer Hansen (Odd Grenland) - Tore Andreas Gundersen (Lillestrøm).Kommentar
-
Tror Kippe takker nei til landslaget etter Malta om underet ikke skulle skje og vi går til EM. Måten han har blitt behandlet av hareide på er under enhver kritikk, og jeg tror eneste grunn til at han har svelget kamelene er fordi han gjerne ville ha med seg EM. Nå som det toget er gått håper jeg han ber Hareide finne en erstatter.Kommentar
-
Har du hørt noe om hvorfor? Skulle da tro at cupfinalen var en fin søknad til landslaget. Hvis treneren så kampen ,men det virker tvilsomt.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Noen som vet om en gammel keeperkjenning stod for Sør Afrika?Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Uten at jeg vet hva han tjente tviler jeg på at Kippe hadde en spesielt lukrativ kontrakt med Liverpool. Tjente sikkert bedre enn det han ville gjort her hjemme på den tiden, men ikke vanvittig mye.Kommentar
Kommentar