[Pre-Kamptråd] Brann - LSK, 10. juni kl. 20.00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ballkunstneren
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 780

Riise

Jeg mener riise bør taes med på litt ekstra treninger på døball slik at han blir vår neste påsan.. Riise har veldig gode tendenser og kan bli veldig bra etterhvert..

Kommentar

• RSP
      Moderator
      • Aug 2004
      • 10498

Som flere allerede har tatt til orde for, håper jeg at Påsan (hvis skadefri), starter mot Brann. I en tett kamp, hvor det fort kan tenkes at Brann som hjemmelag fører kampen, kan gode server på cornere/offensive frispark være det som avgjør. Hvis Pål Strand starter, er det neppe plass til både både Sundgot og Occean: Hvem av de to som da bør starte er ikke lett å si, er i tvil selv, men heller vel mot at Sundgot kanskje bør starte - synes at vi gang på gang ser hva han betyr for laget, senest gjennom innhoppet mot Stabæk.

Tror også at Espen Søgård bør gis tillit mot Brann, mye på grunn av fighteregenskapene.

Kommentar

• mooph
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 1496

Okey, status;
        Kasey ute (kort)
        Muller sannsynligvis klar
        Mykle sannsynligvis ute
        Påsan klar pr. nu (men den mannen drar jo på seg skader hele tida!)

Påsan-----Sundgot-----Riise
        Brenne-----Kiko-----Søgård
        Shane--Kippe--Steffi--Rambekk
        Muller

Vi mister en del offensivt, vinner noe defensivt.
        Syns Danton er for svak defensivt til å la ham spille.
        Fugla mot nye høyder

Kommentar

• P0P_Corn
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Apr 2004
          • 181

Opprinnelig skrevet av mooph
          Påsan-----Sundgot-----Riise
          Muller
          Vil heller ha OO på topp, så kan Påsan komme inn utover i kampen, hvem han bytter med avhenger av resultat. Eventuelt bytte OO med Sundgot. Syns OO omtrent var vår beste mot Stabæk. Touchen sitter, bevegelsene i boksen begynner å stemme, tror han blir STOR etter sommern...

Kommentar

• Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

Enig med siste taler. OO har ikke akkurat spilt seg ut, han var sterk i siste kamp. Nesten som en playmaker på topp. Sterk i kroppen og ballsikker. Gjorde gode valg. Bare målet manglet.

Occean---Sundgot-----Riise
            Muller

Gjerne med flg bytte underveis: Strand inn på venstre kant som innbytter, uvisst for hvem. Avhengig av prestasjonene utpå der og kampbildet evt skader.

Han trenger litt matching og vi trenger silkefoten.
            LSK Norges beste lag

Kommentar

• occean-fan!
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2006
              • 753

karim?

hav med karim og påsan på hver sin kant og satse på mye innlegg? kan sette inn occean/sundgot hvis det ikke fungerer

Kommentar

• Kanarifugl84
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2007
                • 2319

Opprinnelig skrevet av occean-fan!
                hav med karim og påsan på hver sin kant og satse på mye innlegg? kan sette inn occean/sundgot hvis det ikke fungerer
                Hvis påsan er 100% friskmeldt, er jeg enig i at han kan bekle en av kantrollene, men at Karim skal få tillitt fra start i denne kampen anser jeg som totalt utenkelig. Tror ikke Tom-Tom vil eksperimentere med dette fra start i en såpass viktig kamp som borte mot brann. Har mest troen på påsan som super-sub i denne kampen, og at de tre foran derfor blir OO-Gilbert-Riise fra start. Bak disse balanseres midtbanen best med Brenne-Kiko-Søgaård, Espen MÅ få tillitt i denne kampen. I forsvarsrekka tror jeg ikke på noen forandringer, men forventer en klar nivåheving fra kaptein Kippe som jeg synes har sunket i prestasjonene den siste tiden. Han bør selvsagt ikke ut av laget, men forventer meg at han i mye større grad står frem som den bautaen han skal være bak der! Dessuten er det viktig at Heinzy blir klar aller bakerst, men understreker at jeg heller vil ha en 100% fit Otto enn å gamble med Heinzy.

Tiden er kommet, nå må alle trekke i samme retning og vise at fugla går for gull!!

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

Når en riksdekkende TV-konsesjonær oppfører seg som rendyrket lokal-TV...
                  TV2 uhemmede hyllest av Brann og deres mange bergenske medarbeidere på kommentatorplass som samtidig kritiserer konkurrerende lag begynner å bære frukter. Om enn nokså råtten nedfallsfrukt...

LSK Norges beste lag

Kommentar

• Speeder
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 951

Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                    Tiden er kommet, nå må alle trekke i samme retning og vise at fugla går for gull!!
                    Du mener vestover?
                    Tore Galgerud

Kommentar

• MortenA
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2007
                      • 3569

Forsvarsfirer'n er satt, med mindre noen blir skadet. Jeg tviler på at Mykle blir 100% til denne kampen, og da kan det være greit at han får hvile/sitter på benken. Påsan kan være en joker å ha på benken hvis vi må presse på mot slutten.

Occean-Sungodt-Riise
                      Brenne-Kiko-Søgård
                      Shane-Kippe-PSA-Rambekk
                      Heinz

Hvis Riise fortsetter å komme seg til innlegg fra høyre kan Occean og Brenne komme stormende inn i feltet bakfra bli en lei nøtt for Brann-forsvaret.

Søgård bør få starte slik at vi har noen til å løpe opp baller uten at Riise ender helt ute av posisjon.

Kiko er nok den beste vi har som sentral midtbane, nå som Kasey er ute. Synes han har spilt greit som sentral, men det er når han blir dyttet ut på indreløperen at han har slitt.
                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• claytonz
                        Medlem
                        Bøffel
                        • Sep 2004
                        • 36

OO bør spille midtspiss eller ikke spille i det hele tatt. God i midten, dårlig på kanten. Vil se Påsan snart!

Kommentar

• RSP
                          Moderator
                          • Aug 2004
                          • 10498

Brann må spille uten Eirik Bakke på søndag. Gashi er også tvilsom.
                          Cato Guntveit og Bjørn Dahl slåss om høyrebackplassen.

Hold deg oppdatert med Midt-Norges og Trondheims største regionavis. Vi gir deg alltid de siste nyhetene innen innenriks, utenriks, sport og kultur.

Kommentar

• KFL41
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 3648

Opprinnelig skrevet av MortenA

Occean-Sungodt-Riise
                            Brenne-Kiko-Søgård
                            Shane-Kippe-PSA-Rambekk
                            Heinz
                            Summa summarum så kan nok dette være det beste alternativet ja. Jeg er tilhenger av Pål Strand, men jeg da blir det nok med Riise som indreløper og Søgård ut av laget. Men akkurat i denne kampen kan det være lurt å ha med Søgård for å demme opp litt. Med Riise som servitør og OO, Sundgot og Brenne i midten vil det bli vrient å stoppe oss. Påsan og Mykle er de mest sannsynlige innbyttene i kampen.

Kommentar

• kimmern
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2005
                              • 1174

jeg tror også det er lurt å bruke espen i en kamp som dette for å matche/temme midtbanen dems litt

Kommentar

• reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13278

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                Når en riksdekkende TV-konsesjonær oppfører seg som rendyrket lokal-TV...
                                TV2 uhemmede hyllest av Brann og deres mange bergenske medarbeidere på kommentatorplass som samtidig kritiserer konkurrerende lag begynner å bære frukter. Om enn nokså råtten nedfallsfrukt...

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article1089034.ece
                                Du må ikke glemme at det er produktet Brann som sportsredaksjonen i TV2 forvalter- resten av lagene er bare interessante fordi de "må dekkes" eller når de spiller mot Brann.

Kommentar

• RSP
                                  Moderator
                                  • Aug 2004
                                  • 10498

Gladmelding: Heinz er klar til kampen, se nyhetstråden.

Kommentar

• Kanarifugl84
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2007
                                    • 2319

Opprinnelig skrevet av RSP
                                    Gladmelding: Heinz er klar til kampen, se nyhetstråden.
                                    Glimrende nyheter, i en slik kamp vi har i vente kan han fort være forskjellen på 0 og 1/3 poeng! Dette var melding til å bli glad av, altså som du så korrekt sier det; skikkelig gladmelding!

Kommentar

• KFL41
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 3648

Litt bekymra for at Riise er sliten i beina etter to harde landskamper. De tre dagene han får med "hvile" er ikke en dag for mye.

Kommentar

• hoyt
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2004
                                        • 2850

Opprinnelig skrevet av KFL41
                                        Litt bekymra for at Riise er sliten i beina etter to harde landskamper. De tre dagene han får med "hvile" er ikke en dag for mye.
                                        Jeg er mer bekymret for Kippe og Brenne som ikke har spilt full kamp på en god stund nå. At landslaget har "slappe" treninger er velkjent, og håper ikke dette har gått veldig ut over kampformen til de to nevnte.
                                        "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                        - Nosa

Kommentar

• Chessheim-kanaris
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2005
                                          • 1022

Opprinnelig skrevet av hoyt
                                          At landslaget har "slappe" treninger er velkjent, og håper ikke dette har gått veldig ut over kampformen til de to nevnte.
                                          dette er nok noe lsk er klar over også, så de har nok sendt med gutta et eget treningsprogram i tillegg..
                                          mvh Lsk's nye fysioterapeut

Kommentar

Working...