Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg mener riise bør taes med på litt ekstra treninger på døball slik at han blir vår neste påsan.. Riise har veldig gode tendenser og kan bli veldig bra etterhvert..
Som flere allerede har tatt til orde for, håper jeg at Påsan (hvis skadefri), starter mot Brann. I en tett kamp, hvor det fort kan tenkes at Brann som hjemmelag fører kampen, kan gode server på cornere/offensive frispark være det som avgjør. Hvis Pål Strand starter, er det neppe plass til både både Sundgot og Occean: Hvem av de to som da bør starte er ikke lett å si, er i tvil selv, men heller vel mot at Sundgot kanskje bør starte - synes at vi gang på gang ser hva han betyr for laget, senest gjennom innhoppet mot Stabæk.
Tror også at Espen Søgård bør gis tillit mot Brann, mye på grunn av fighteregenskapene.
Vil heller ha OO på topp, så kan Påsan komme inn utover i kampen, hvem han bytter med avhenger av resultat. Eventuelt bytte OO med Sundgot. Syns OO omtrent var vår beste mot Stabæk. Touchen sitter, bevegelsene i boksen begynner å stemme, tror han blir STOR etter sommern...
Enig med siste taler. OO har ikke akkurat spilt seg ut, han var sterk i siste kamp. Nesten som en playmaker på topp. Sterk i kroppen og ballsikker. Gjorde gode valg. Bare målet manglet.
Gjerne med flg bytte underveis: Strand inn på venstre kant som innbytter, uvisst for hvem. Avhengig av prestasjonene utpå der og kampbildet evt skader.
Han trenger litt matching og vi trenger silkefoten.
hav med karim og påsan på hver sin kant og satse på mye innlegg? kan sette inn occean/sundgot hvis det ikke fungerer
Hvis påsan er 100% friskmeldt, er jeg enig i at han kan bekle en av kantrollene, men at Karim skal få tillitt fra start i denne kampen anser jeg som totalt utenkelig. Tror ikke Tom-Tom vil eksperimentere med dette fra start i en såpass viktig kamp som borte mot brann. Har mest troen på påsan som super-sub i denne kampen, og at de tre foran derfor blir OO-Gilbert-Riise fra start. Bak disse balanseres midtbanen best med Brenne-Kiko-Søgaård, Espen MÅ få tillitt i denne kampen. I forsvarsrekka tror jeg ikke på noen forandringer, men forventer en klar nivåheving fra kaptein Kippe som jeg synes har sunket i prestasjonene den siste tiden. Han bør selvsagt ikke ut av laget, men forventer meg at han i mye større grad står frem som den bautaen han skal være bak der! Dessuten er det viktig at Heinzy blir klar aller bakerst, men understreker at jeg heller vil ha en 100% fit Otto enn å gamble med Heinzy.
Tiden er kommet, nå må alle trekke i samme retning og vise at fugla går for gull!!
Når en riksdekkende TV-konsesjonær oppfører seg som rendyrket lokal-TV...
TV2 uhemmede hyllest av Brann og deres mange bergenske medarbeidere på kommentatorplass som samtidig kritiserer konkurrerende lag begynner å bære frukter. Om enn nokså råtten nedfallsfrukt...
Forsvarsfirer'n er satt, med mindre noen blir skadet. Jeg tviler på at Mykle blir 100% til denne kampen, og da kan det være greit at han får hvile/sitter på benken. Påsan kan være en joker å ha på benken hvis vi må presse på mot slutten.
Hvis Riise fortsetter å komme seg til innlegg fra høyre kan Occean og Brenne komme stormende inn i feltet bakfra bli en lei nøtt for Brann-forsvaret.
Søgård bør få starte slik at vi har noen til å løpe opp baller uten at Riise ender helt ute av posisjon.
Kiko er nok den beste vi har som sentral midtbane, nå som Kasey er ute. Synes han har spilt greit som sentral, men det er når han blir dyttet ut på indreløperen at han har slitt.
Summa summarum så kan nok dette være det beste alternativet ja. Jeg er tilhenger av Pål Strand, men jeg da blir det nok med Riise som indreløper og Søgård ut av laget. Men akkurat i denne kampen kan det være lurt å ha med Søgård for å demme opp litt. Med Riise som servitør og OO, Sundgot og Brenne i midten vil det bli vrient å stoppe oss. Påsan og Mykle er de mest sannsynlige innbyttene i kampen.
Når en riksdekkende TV-konsesjonær oppfører seg som rendyrket lokal-TV...
TV2 uhemmede hyllest av Brann og deres mange bergenske medarbeidere på kommentatorplass som samtidig kritiserer konkurrerende lag begynner å bære frukter. Om enn nokså råtten nedfallsfrukt...
Du må ikke glemme at det er produktet Brann som sportsredaksjonen i TV2 forvalter- resten av lagene er bare interessante fordi de "må dekkes" eller når de spiller mot Brann.
Gladmelding: Heinz er klar til kampen, se nyhetstråden.
Glimrende nyheter, i en slik kamp vi har i vente kan han fort være forskjellen på 0 og 1/3 poeng! Dette var melding til å bli glad av, altså som du så korrekt sier det; skikkelig gladmelding!
Litt bekymra for at Riise er sliten i beina etter to harde landskamper. De tre dagene han får med "hvile" er ikke en dag for mye.
Jeg er mer bekymret for Kippe og Brenne som ikke har spilt full kamp på en god stund nå. At landslaget har "slappe" treninger er velkjent, og håper ikke dette har gått veldig ut over kampformen til de to nevnte.
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
Kommentar