[Pre-Kamptråd] Brann - LSK, 10. juni kl. 20.00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugl1120
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 3528

Er jo hevet over enhver tvil om at det ikke duger med en midtspiss som trenger 5 sjanser aleine med keeper for å plassere én ball i nettet. Helstad setter tilnærmet hver jævla sjanse, mens vi bommer et hav av feite sjanser.

Mye depresjon over innleggene nå, men det er jo ikke stort annet å si enn at dette er erketypisk LSK.
    Lauken er vår venn!

Kommentar

• techern
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2007
      • 327

hehe nå stiller jeg meg spørsmålet, når kommer neste baklengsmål..
      lsk er nesten ikke å kjenne igjen, er den samme gamle regla synes jeg.
      så fort det blir baklengs så blir alt stille
      Shut up and focus on the good things

Kommentar

• Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

At andre omgang har gått til helvete skyldes ene og alene at vi atter en gang får en håpløs avgjørelse mot oss. Først er det frispark til oss, også presterer han faen meg å blåse straffe på noe som er like mye straffe som jeg er gatehore i Bratislava. Det finnes ingen unnskyldning for en slik kollaps som det vi har utvist her, men det må være forferdelig frustrerende og demotiverende for spillerene når alle avgjørelser går i mot i alle situasjoner. Det påstås at det jevner seg ut over en sesong. Vis meg en som påstår dette, og jeg skal vise dere en idiot. Håpløst.
        Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• LasseN
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2005
          • 1610

Jeg ser bare en god ting med denne kampen...bydelslaget skal få trøbbel som hevn.
          LasseN

Kommentar

• Stan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2006
            • 1094

Hvor mange sjangser trenger Occean for å putte den jævla ballen i mål?

Kommentar

• Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

Opprinnelig skrevet av Grusom B
              At andre omgang har gått til helvete skyldes ene og alene at vi atter en gang får en håpløs avgjørelse mot oss. Først er det frispark til oss, også presterer han faen meg å blåse straffe på noe som er like mye straffe som jeg er gatehore i Bratislava. Det finnes ingen unnskyldning for en slik kollaps som det vi har utvist her, men det må være forferdelig frustrerende og demotiverende for spillerene når alle avgjørelser går i mot i alle situasjoner. Det påstås at det jevner seg ut over en sesong. Vis meg en som påstår dette, og jeg skal vise dere en idiot. Håpløst.

Dummeste jeg har hørt. Dommern har gjort en del rart, men vi ble kjørt over av Brann lenge før straffa kom.

Av pinlige avgjørelser kan jo nevnes:
              - kollisjonen mellom Helstad og Kippe hvor dommern på utrolig vis gir Brann frispark i farlig possisjon
              - handsen til Sæternes som hindrer Sundgot i en stuss videre
              - straffesituasjonen

Man kan også diskutere en hands på Mouelhi i første omgang, men helt objektivt sett synes jeg dommern vurderer det riktig ettersom Mouelhis arm er i en naturlig possisjon og på ingen måte hindrer Brann til et angrep.

Redusering, men det er en ekstremt mager trøst.
              Lauken er vår venn!

Kommentar

• xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

At ikke Nordlie kan høre på BennyLem da...
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

Working...