Vi må få ut fingeren.......

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

    #21
    Nå blir jeg nesten sur. Hva skal vi med en midtbane sentral til?? Store muligheter for at vi dropper kasey da eller?

    Latterlig. Høyrekanten er det lenge siden vi har hatt noen gode spillere på, og når kant spillerene våre spiller bra, så pleier faktisk LSK å spille ganske bra også. Men for all del skaff heller et luksusproblem på midten enn å ordne opp der vi trenger noen ny nå.

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7056

      #22
      Må nok være uenig med deg her. Pål Strand er i mine øyne den beste teknikeren i Tippeligaen, når han er skadefri og i form. Dessverre sliter han jo med at han er skadd i 7-8 kamper hver sesong. Hadde vi hatt en Pål Strand på høyre flanke også hadde vi tatt minst 10-12 poeng mer i år.


      Opprinnelig skrevet av Koren
      hvor er fargeklatten? hvor er spilleren som fansen reiser seg på tribunen for å se gjøre en finte, eller noe ekstra med ballen? hvor er "matchens lirare"? Påleggskalven? (svensk utrolig bra uttrykk) teknikern? bohemen?
      Svaret er like enkelt som det er trist: han finnes ikke. desverre for alle som er glad i lsk. og hva med årets sesong: inn med myklebust som vel er ung og lovende, og anders rambekk som er en traust spiller som ikke er bedre med ballen enn nevnte winsnes..

      Finnes det overhodet en profil? teker da på spiller som utmerker seg med ballen i beina. har selv ikke lenger en favoritt spiller på lsk og noe av gleden av å gå på kamp er der selvsagt da ikke lenger.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • Guling
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 484

        #23
        Hvis Uwe spiller med 3 sentrale på midtbanen, er Søgård, Wehrman, Koren og Vidarsson en eller to for lite, om Rambekk er tiltenkt en plass i forsvaret. Dog er jeg enig i at behov for bedre dekning på spissplass - hvis Uwe bruker to spisser - er større akkurat nå, i hvert fall hvis Powell blir solgt.

        Kommentar

        • Koren
          Medlem
          Hoffnarr
          • Feb 2004
          • 43

          #24
          "Pål Strand er i mine øyne den beste teknikeren i Tippeligaen, når han er skadefri og i form"

          Hva definerer du som en teknikker? syns pål har landets beste innlegg, men noen teknikker er han langt unna. hvor mange finter har han på reportoaret? hvor mange luker slår han?

          syns selv at han er utrolig traust i likhet med resten av laget, og at det er en av hovedgrunnen til at vi er så lugubre mot etablert forsvar. vi mangler spillere som kan passere et pressledd med ballen. syns kvisvik, lars iver strand og kopteff bare for å nevne noen er tre nedre teknikkere og da regner jeg kun med høyre flankespillere i tippeligaen.

          Inn med en teknikker, eller som det på godt norsk heter: driblefant!

          Kommentar

          • Koren
            Medlem
            Hoffnarr
            • Feb 2004
            • 43

            #25
            Mange skrivefeil der.. syns kvisvik, lars iver strand og kopteff bare for å nevne noen er tre bedre teknikkere og da regner jeg kun med venstre flankespillere i tippeligaen.

            Kommentar

            • Mingus
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Mar 2004
              • 193

              #26
              Koren skrev:

              Hva definerer du som en teknikker? Syns pål har landets beste innlegg, men noen teknikker er han langt unna.
              Synes Påsan har veldig bra teknikk! Er ikke få ganger han kommer seg ut av tilsynelatende håpløse situasjoner. Fryder meg hver gang han feilvendt og isolert greier å komme seg forbi motspillere.

              Å påstå at han ikke kan slå/skape luker eller ikke har finter vitner ikke om at du har studert Påsan særlig godt. Gutten er av de med best teknikk på laget. Problemet hans, foruten skadene, er farten. Hadde han vært raskere tror jeg ikke vi hadde hatt han på Åråsen lenger..

              Kommentar

              • bøllefrø
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2004
                • 462

                #27
                Nei det er ikke helt utenkelig at Uwe tenker 4-3-3 med mifsud, pål og arild eller powell som spisstrio der vingene har lov til å trekke inn på løp for å avlutte, omtrent sånn trøndera kjørte i sine storhetsdager... og da trengs det jo kanskje litt bedre dekning på midten.

                Kommentar

                Working...