Vel?
Når debuterer Gylfi for Leeds?
Collapse
X
-
1 .des..
fra www.nettavisen.no
-----------
PÅ PLASS I LEEDS:
Gylfi: - En ære å spille for Leeds
Den tidligere Lillestrøm-spilleren Gylfi Einarsson kan nærmest ikke vente på sin debut i Leeds-trøya. - Det er en ære for meg å kunne få spille her, sier han.
Den islandske landslagsspilleren får sin debut først når han skontrakt med Lillestrøm går ut i begynnelsen av desember. Han har skrevet en kontrakt på halvannet år med Elland Road-klubben.
- Da jeg hørte Leeds ville ha meg, ble klubben toppen på min prioriteringsliste. Etter å ha besøkt klubben, syntes jeg det meste var fantastisk. Det en ære å spille for Leeds, sier Einarsson til Leeds Uniteds nettside.
Tippeliga-profil
Gylfi Einarsson var en stor profil i Tippeligaen, og scorte totalt nesten 20 mål fra sin offensive midtbaneposisjon forrige sesong. Nå håper han at han kan fortsette å score mål på Elland Road.
- Jeg scoret elleve mål i ligaen, og syv i cupen. Det er jeg selvsagt fornøyd med, sier Gylfi Einarsson.
- Min jobb på midtbanen er å komme seg innenfor 16-meteren og score mål, og forhåpentligvis klarer jeg det i Leeds også, slår han fast.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLA -
Det siste jeg hørte om hans debut, er helt i begynnelsen på januar, da det int. fotballforbundet ikke ville godta tidligere debut pga overgangsvindu, etc....
Da er også Eirik Bakke... :lol:Rösler-Lindahl følger Fugla også i 2005 mot seriegullKommentar
Kommentar