Når debuterer Gylfi for Leeds?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Når debuterer Gylfi for Leeds?

    Vel?
    Ni principe ni rey...

    D10S!
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

    #2
    1 .des..

    fra www.nettavisen.no


    -----------

    PÅ PLASS I LEEDS:
    Gylfi: - En ære å spille for Leeds
    Den tidligere Lillestrøm-spilleren Gylfi Einarsson kan nærmest ikke vente på sin debut i Leeds-trøya. - Det er en ære for meg å kunne få spille her, sier han.

    Den islandske landslagsspilleren får sin debut først når han skontrakt med Lillestrøm går ut i begynnelsen av desember. Han har skrevet en kontrakt på halvannet år med Elland Road-klubben.
    - Da jeg hørte Leeds ville ha meg, ble klubben toppen på min prioriteringsliste. Etter å ha besøkt klubben, syntes jeg det meste var fantastisk. Det en ære å spille for Leeds, sier Einarsson til Leeds Uniteds nettside.
    Tippeliga-profil
    Gylfi Einarsson var en stor profil i Tippeligaen, og scorte totalt nesten 20 mål fra sin offensive midtbaneposisjon forrige sesong. Nå håper han at han kan fortsette å score mål på Elland Road.
    - Jeg scoret elleve mål i ligaen, og syv i cupen. Det er jeg selvsagt fornøyd med, sier Gylfi Einarsson.
    - Min jobb på midtbanen er å komme seg innenfor 16-meteren og score mål, og forhåpentligvis klarer jeg det i Leeds også, slår han fast.
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA

    Kommentar

    • Gull-i-2004
      Medlem
      Møteplager
      • Jan 2004
      • 87

      #3
      Det siste jeg hørte om hans debut, er helt i begynnelsen på januar, da det int. fotballforbundet ikke ville godta tidligere debut pga overgangsvindu, etc....

      Da er også Eirik Bakke... :lol:
      Rösler-Lindahl følger Fugla også i 2005 mot seriegull

      Kommentar

      Working...