Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Fint å se at vi har en spiller blant de beste i sin aldersgruppe. Har ikke akkurat vært bortskjemt med det de siste åra. Så å si alle talenter på aldersbestemte landslag når ikke opp på a-landslaget, så håper han fortsatt står på så han kan bli en mann for fremtiden. Det har selvsagt òg med at man på guttelandslaget konkurrerer med ett eller få årskull, mens på a-lagsnivå en hel generasjon fotballspillere. For øvrig ble også fire andre romerikinger tatt ut i G-16-troppen. Synes forresten det hadde vært fint med litt informasjon om rekruttene/juniorene på lsk.no.
Om ikke dere har fått med dere dette, så har Fredrik Gulbrandsen (92) tatt ut på G15 landslaget som møter Tyrkia i dobbeltkamper i Fethiye i Tyrkia den 30/10 og 01/11.
Her kan vi ha et fremtidig gullkorn, jeg har en bønn til LSKs sportslige apparat om å ta seg skikkelig godt av denne gutten!! Ettersom han nylig har signert proffkontrakt med klubben anser jeg bønnen som registrert, nå gjelder oppfølging!
Iflg Per Mathisen ligger alt til rette for at LSK nå skal få frem egne tallenter. Ny hall, nye gress- og kunstgressbaner, et stort trenerapparat, samarbeidsklubber, investorer osv. er med på at Lillestrøm skal kunne avle frem store profiler fra Romerike og omegn!
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Om ikke dere har fått med dere dette, så har Fredrik Gulbrandsen (92) tatt ut på G15 landslaget som møter Tyrkia i dobbeltkamper i Fethiye i Tyrkia den 30/10 og 01/11.
Det er også tatt ut 2 spillere fra FK Toten Ruben Gabrielsen og Steffen Hjelmtvedt disse 2 spillerene har spilt en del kamper for FK Toten sitt a-Lag i 3 divisjon.Ruben er nok det største talentet av disse 2
Det er også tatt ut 2 spillere fra FK Toten Ruben Gabrielsen og Steffen Hjelmtvedt disse 2 spillerene har spilt en del kamper for FK Toten sitt a-Lag i 3 divisjon.Ruben er nok det største talentet av disse 2
Ruben har forøvrig vært på prøvespill i Manchester City!
Så at Fredrik Gulbrandsen hadde trent med a-laget nede i la manga og han er kun 15år! Har ikke sett han så mye i det siste. Noen som har sett han og kan si litt om han? Virker jo som et enormt talent!
Noen som vet om det gikk bra for han i la manga? Og om han snart kansje er god nok for a-stallen?
Eneste jeg vet var at han startet på benken på fredagens treningskamp for LSK 2 mot Strømmen. Han varmet opp i pausen, så det er sannsynlig at han fikk noen minutter i andre omgang. De som så hele matchen kan kanskje utfylle med mer. Jeg tror forøvrig han er et stykke unna A-laget, selv om han kan bli veldig god.
Etter at Fredrik "killingen" Gulbrandsen har fått proffkontrakt med LSK har det blitt enda mer spennende å følge killingen framover.
Han spiller visstnok kamper for LSK3.
Noen som veit når LSK3 spiller og om Fredrik skal være med, eller eventuelt om det er andre kamper der man kan se Fredrik spille?
Tror han spiller mest på LSK 2. Han kom inn mot slutten av 2.omg mot Strømmen. Han startet i den første kampen til LSK 2 og i den nest siste var han ikke med. Tror han var skadet men også mulig han var på en eller annen samling.
Han er ekstremt hurtig og flink til å gå på løp i bakrom. Spilt kant i alle de kampene jeg har sett han. Mener han scora ved å løpe fra backen i den første dobbelt kampen til Lillesrøm.
Er ganske liten og taper litt på at lett blir "dyttet" bort. Men i og med at han bare er 15 år så er det ikke så rart han taper litt på styrke. Virker som han tar det igjen på hurtighet. Virker som han ikke er redd for å gå i dueller selv om han ikke ikke har fysikken ennå.
Har sett de fleste LSK 2 kampene når Lillestrøm har spilt dobbelt kamper og jeg må si jeg er meget imponert over nivået til mange av de unge spillerne. Er ikke sikker på hvem terneren er men han virker veldig bra. Er utrolig engasjert og roper og "pisker" spillerne hele tiden. Sikker på at han skrek på Gundersen mer 20 ganger i løpet av 1. omg mot Strømmen.
Var på langt nær like mye glød på benken når LSK 2 spilte i fjor. Virker mere seriøst i år. Og alle spillerene må kjempe. La blant annet merke til at Erlend Johnsen kjeftet virkelig på Viktor i kampen mot Strømmen for at han ikke jobbet nok. Ble faktisk tatt av banen etter 1. omg uten at jeg vet grunnen.
Kommentar