Hvorfor kan vi ikke synge hymnen når spillerene er på vei ut på banen og kutte ut den intro sangen som brukes nå? Tror de hadde likt å høre vi er Lillestrøm Kanaris runge over Åråsen før hver hjemme kamp.
Åråsens Hymne – noen tanker
Collapse
X
-
Jeg kan ikke noe for det, men synes hymnen vi har nå er kjedelig.
Jeg hadde håpa vi kunne få noe lignende det Hammarby, Lyon, Enga, Brann, Celtic, Liverpool osv har.
Jeg synes "Vi er fugla" hadde vært en bedre hymne. Men kanskje best av de alle er "Aldri alene til Åråsen". (dumt hvis vi får ny stadion på kjeller om noen år da)krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Fortsett med lillestrøm kanaris, så synges denne når spillerne kommer ut på banen uten at vi har sangen i bakgrunn. Er sikker på at flere og flere av dem som sitter kommer til og henge seg på og synge denne når spillerne entrer banen, må bare være tolmodige og gi folk sjangsen til og lære seg sangen. Trur det kan bli skikkelig braCupmestere 2007:DKommentar
-
Okay, da setter vi følgende punktum.
Hymne: Stedet som ble til en by - Barmates (Gåsehudgivende lokalsang)
Når spillerne entrer scenen: Marionette - El Caco (Flisbyen rock city)
Pausehymne: Vi holder med fugla - Barmates (Tidenes fuglatekst!)
Når fjerdeplassen er sikra (Etter 90 minutter): Optimist - Teigen (Håp om bedre resultater)
Egentlig ganske seriøst...
OK?-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Okay, da setter vi følgende punktum.
Hymne: Stedet som ble til en by - Barmates (Gåsehudgivende lokalsang)
Når spillerne entrer scenen: Marionette - El Caco (Flisbyen rock city)
Pausehymne: Vi holder med fugla - Barmates (Tidenes fuglatekst!)
Når fjerdeplassen er sikra (Etter 90 minutter): Optimist - Teigen (Håp om bedre resultater)
Egentlig ganske seriøst...
OK?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Nå som Start har rykket ned regner jeg med at den gamle hymna blir byttet ut, hvis ikke Egil og Øyvind spiller inn en ny versjon med ny tekst.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Da Start ikke spiller i TL lengre kan dette være et godt år å bytte hymne. Jeg syns Aldri alene til Åråsen er en strålende låt, men siden alt tyder på at vi ikke kommer til å være på Åråsen i all fremtid, og at hymner ikke er noe vi bør bytte med jevne mellomrom, så er ikke den et optimalt valg. Da står vi igjen med stedet som ble til en by, en flott låt som forteller noe om hvor vi kommer fra, og som kan være den hymnen vi kan beholde i all fremtid.Kommentar
-
Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar