Noen som tenner på iden???

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Eirik
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Oct 2004
    • 154

    #21
    Fin idé karer.
    men kan vi ikke heller lage et pyramidespill ut av det hele.. Alle som er med, må betale 3000 til LSK, pluss at de må verve 10 nye som også betaler 3000. Disse må igjen verve 10 nye, som igjen må verve 10 nye, som igjen må verve 10 nye.

    Plutselig sitter klubben der med 1.000.000.000 kroner. Det hadde jo vært litt ålreit da.. Alle de pengene kjøper man inn spillere for. Og disse spillerne selges jo selvsagt en gang i framtiden, for ca tre ganger så mye som vi kjøpte de for. Det betyr at vi sitter igjen med 3.000.000.000 kr.

    Og når det er skjedd, får selvsagt alle spenna sine tilbake, pluss avkastningen.. Altså 9000 kroner per mann.. Hadde jo vært dritbra da!!
    Noen som er med?

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      #22
      Hvis vi tilbyr noen aksjer, så blir sikkert Martin Schance med... :lol: :lol:
      Knurr...

      Kommentar

      • Ola
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1651

        #23
        ...og Petter Belsvik.

        Kommentar

        • bøllefrø
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2004
          • 462

          #24
          The 5 Goal Community!

          Kommentar

          • ON
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3639

            #25
            Skal ikke ødlegge morroa gutter, men skal vi ikke heller prøve å være litt seriøse?

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #26
              Ble vel prøvd det samme for noen år siden, og det ble (så vidt jeg husker) samlet inn en del penger, men det ble noe surr når det skulle bestemmes hvem som skal betale lønningen til spilleren. Noen som var med på denne prosessen forrige gang som kan fortelle litt mer...
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              Working...