Ødegaard valgte RBK - hva med oss ?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    Ødegaard valgte RBK - hva med oss ?



    Jaja, Ødegaard går til RBK. Noe nytt om spillerjakten i LSK ?
  • Gull-i-2004
    Medlem
    Møteplager
    • Jan 2004
    • 87

    #2
    Det er da ingen som er overraska over det, vel?
    Alle som har et talent signerer for bartene.

    Jeg er sikekr på at i løpet av 2006, er ikke RBK det de har vært til nå i 13 år...

    Stakkars Alexander...
    Rösler-Lindahl følger Fugla også i 2005 mot seriegull

    Kommentar

    • Mingus
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Mar 2004
      • 193

      #3
      Ikke noen bombe akkurat. Likevel synes jeg det er feigt av Ødegård å gå til rbk når han selv holder med Brann og Brann sikkert kunne tilby mer enn nok penger. Selv om Brann ikke spiller CL er ikke det sportslige tilbudet sååå mye bedre i Trondheim. Får håpe det går til helv... på lerkendaaahl..

      Hva vår egen klubb angår så har jeg fortsatt stor tro på at vi får gode forsterkninger før neste sesong. Det er lenge igjen! Er egentlig litt glad for at ledelsen ikke går ut i pressen og annonserer interesse for spillere i hytt og pine. Blir fort litt for krampeaktig og Morgan Andersen over det hele...

      Kommentar

      • Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

        #4
        Så lenge RBK har økonomiske muskler og sportslig tiltrekningskraft nok til hele tiden å kunne sikre seg de mest attraktive enkeltspillerne, så blir det samtidig en utfordring for andre klubber å ta de igjen. Ødegaard ville forsterket de fleste lag i TL. Nå gjør han antagelig mest nytte for seg i RBK ved å sørge for at han ikke spiller i Brann, LSK, Viking eller VIF.

        Antagelig tror spillerne selv at de har en tildels god mulighet til å komme inn på laget, i og med at det er ett generasjonsskifte på gang. for å sitere han tippe-fyren i P4: "Og vi ønsker lykke til..."


        (Og ja, jeg er sur....) :lol:
        Knurr...

        Kommentar

        • hertz
          Medlem
          Hoffnarr
          • Jan 2004
          • 57

          #5
          Vi i Lillestrøm burde være glade for at Ødegaard valgte rbk fremfor Brann.

          Ødegaard ville helt klart styrket Brann, men i rbk blir han bare en av mange!
          HAT

          Kommentar

          • Gull-i-2004
            Medlem
            Møteplager
            • Jan 2004
            • 87

            #6
            Opprinnelig skrevet av hertz
            Vi i Lillestrøm burde være glade for at Ødegaard valgte rbk fremfor Brann.

            Ødegaard ville helt klart styrket Brann, men i rbk blir han bare en av mange!
            You're damned right he will.....

            Han blir bare en i saueflokken
            Rösler-Lindahl følger Fugla også i 2005 mot seriegull

            Kommentar

            • RSP
              Moderator
              • Aug 2004
              • 10498

              #7
              Opprinnelig skrevet av Mingus
              Hva vår egen klubb angår så har jeg fortsatt stor tro på at vi får gode forsterkninger før neste sesong. Det er lenge igjen! Er egentlig litt glad for at ledelsen ikke går ut i pressen og annonserer interesse for spillere i hytt og pine. Blir fort litt for krampeaktig og Morgan Andersen over det hele...
              Får håpe du har rett i det, og at det jobbes seriøst i det stille. Er ellers enig i at det fort blir litt krampeaktig med stadige annonseringer om nye spillere som er i kikkerten..når ikke noe mere skjer.

              Kommentar

              • ON
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3639

                #8
                Dumt av Ødegaard, men jeg trodde vel mest på at han skulle gå til rbk.

                1.Vanskligere å bli solgt ut av Rbk vis du spiller bra, Trønderene har god økonomi og MÅ ikke selge noen spillere, du blir en av mange gode spillere, og derfor ser det ikke ut som om du er enormt god på samme måten som vis du spiller på et lag, hvor du er best av alle.

                2.Kanskje han ikke går inn på førstelaget. Mindre spilletid, ergo kanskje miste landslags plass,og får dermed ikke vist seg på samme måte i europa selvom Rbk er med i CL.

                Lykke til.

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7056

                  #9
                  Jeg skjønner ikke Ødegaard selv, men bra for oss at han gikk til RBK. Det er det defensive RBK er helt nødt til å gjøre noe med før neste sesong, ikke primært det offensive. Nå har de skaffet seg nok en rask kontringsspiss (med Braaten og Helstad fra før) og har en stor oppgave med å finne plass til alle tre i første-11'eren.

                  Derimot er jeg bekymret for LSK. Håper vi klarer noe bedre enn en Clayton Zane med begge knærne i gips som forsterkninger før neste år!
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • Fuglen
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • May 2004
                    • 52

                    #10
                    Han ble anbefalt av Hareide å gå til Rævbk. Han mente at sjansen for spill på landsen er større ved å spille der...

                    Må si det er en rimelig nedtur når ledelsen går så jævlig hardt ut og mener de går for både ødegård og andresen...og vi sitter igjen med nada !

                    Vi får heller satse på en av spillerne som blir til overs oppe i trøndelagen, bare ikke harald martin !
                    Fuglen - LSK fan siden 76

                    Kommentar

                    • hoyt
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 2850

                      #11
                      husk at det er ennå mer enn 4 mnd til seriestart a folkens,så det er litt tidlig å begynne å syte for at vi ikke har forsterket laget. Jeg er sikker på at Fjøra, Halle og Uwe presser livsskiten ut av kontaktnettet sitt før seriestart og skaffer oss et par skikkelig gode spillere.
                      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                      - Nosa

                      Kommentar

                      • Ketil Cantona
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6813

                        #12
                        Nå går Bratseth ut og sier at RBK må slanke stallen. Det finnes nok av gode spillere vi kan hente der oppe....

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7056

                          #13
                          Tja, jeg tror en bakromsspiller som HMB kunne lagd tosifra antall mål for oss jeg. En av grunnene til at han har floppa i år er jo at RBK har slutta å true bakrommet. Men dersom han kommer bør det være gratis, for å si det sånn
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

                            #14
                            Alle andre enn Bretbakk.. Hva med Hansen, George, Rønningen pluss sikkert en del unggutter. Lurer på hvordan RBK skal spille med de angrepsgutta(helstad, Bråthen, Johnsen, Storflor, Bratbakk, Ødegaard) Håper alle brekker beina :evil: :evil:

                            Kommentar

                            Working...