Var det riktig å ansette Fjørtoft??

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hertz
    Medlem
    Hoffnarr
    • Jan 2004
    • 57

    Var det riktig å ansette Fjørtoft??

    Lurer på om Lillestrøm ville vært mer atraktive med Solbakken/Bjarmann enn Owe/Fjørtoft.
    Personlig mener jeg at Fjørtoft skulle klare å lage mer blest rundt klubben, men det har jo startet veldig dårlig.

    Mange rykter som sier at Fjøra er veldig dårlig likt rundt omkring i landet.
    Begynner å bli skeptisk.
    HAT
  • Gull-i-2004
    Medlem
    Møteplager
    • Jan 2004
    • 87

    #2
    Re: Var det riktig å ansette Fjørtoft??

    Opprinnelig skrevet av hertz
    Lurer på om Lillestrøm ville vært mer atraktiv med Solbakken/Bjarmann enn Owe/Fjørtoft.
    Personlig mener jeg at Fjørtoft skulle klare å lage mer blest rundt klubben, men det har jo startet veldig dårlig.

    Mange rykter som sier at Fjøra er veldig dårlig likt rundt omkring i landet.
    Begynner å bli skeptisk.
    Nå har det seg sånn at mannen er hos oss, og da må vi for faen stille oss positive til han, selv om det til tider kan være litt ugreit...

    Men han er en av oss inntil det motsatte er bevist eller fattet vedtak på noe annet
    Rösler-Lindahl følger Fugla også i 2005 mot seriegull

    Kommentar

    • Trofast kanari
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2004
      • 355

      #3
      det er ikke desember engang så begynner du
      og sutre. Stakkars deg!!!

      Kommentar

      • CocaJerry
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2532

        #4
        Ja tror det, men for å ikke virke helt lost i hue så lar jeg han få litt lenger tid på seg før jeg gidder å tenke mer på det.

        Kommentar

        • Flisby`n
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 312

          #5
          Synes det er helt legitimt å diskutere dette ut fra et saklig grunnlag. Fjørtoft ble lansert som en som skulle lage blest rundt klubben, og ikke minst være et slags trekkplaster på spillere, samtidig som han skulle ha et voldsomt nettverk.

          Selv om mannen selvfølgelig har vår fulle støtte er det vel også lov til å spørre hvordan disse "personlig kvalifikasjonene" blir brukt i klubben.

          Så langt under Fjøras periode har vi skaffet Rambekk og Myklebust, vi har kvittet oss med bl.a. Werni, og Tom K. I tillegg har Fjøra signet JPW i et år til- forstå det den som vil.

          Uansett der hvor Fjøra kansje har skutt seg selv i foten var når han annonserte "Landslagsprofilene" Andresen og Ødegaard. Ingen av de har gått i reele forhandlinger med klubben, og på den måten bare forsterket at vi ikke er den attraktive klubben noen sa vi skulle bli under Fjørtoft. Mulig Fjøra har skaffet publisitet, men er den utelukkende bra for klubben så langt, er det spørsmålet jeg sitter igjen med? (Og for ordens skyld- jeg tror det er for tidlig å svare på dette, så vi liker Fjøra enn så lenge :wink: )
          En kjeeempescoring av tommy!!

          Kommentar

          • Ola
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1651

            #6
            Godt innspill og all grunn til å diskutere........ Når den tid kommer at vi har grunnlag for å diskutere.

            Kommentar

            • Playboy1
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 2162

              #7
              Re: Var det riktig å ansette Fjørtoft??

              Opprinnelig skrevet av hertz
              Lurer på om Lillestrøm ville vært mer atraktive med Solbakken/Bjarmann enn Owe/Fjørtoft.
              Personlig mener jeg at Fjørtoft skulle klare å lage mer blest rundt klubben, men det har jo startet veldig dårlig.

              Mange rykter som sier at Fjøra er veldig dårlig likt rundt omkring i landet.
              Begynner å bli skeptisk.

              Jeg synes Fjørtoft for ufortjent mye pepper av enkelte.

              Ha er tross alt ny i en jobb som er veldig krevende,og vi bør være mer tålmodig.
              Er sikker på at han vil LSK sitt beste,og det er ikke han sin skyld at LSK for tiden ikke er attraktiv nok som klubb.

              Jeg som er den evige optimist,(selv om vi ikke har vunnet en dritt på 15 år)og tror at vi vil bli posetivt overasket over LSK neste sesong.
              Pr idag mener jeg at vi ikke har noe dårligere lag enn ifjor,og flere spillere kan komme? "alle" forståsegpåere mente vi skulle være helt i toppen forrige sesong,men vi hadde rett og slett ikke marginene med
              oss.Og i sommer var vi norges desidert beste fotball lag.

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                #8
                Fjørtoft kan til tider være litt for full av seg selv.
                Jeg tror det hadde vært en stor fordel om han fikk trynet sitt vekk fra diverse TV-kanaler, og konsentrerte seg fullt og helt om LSK.
                Jeg forstår at det nok er muligheter for at han får sett flere spillere og får flere impulser gjennom TV-jobbingen, men noe av imagen hans kommer nok fra uttalelser i mediene, og sånt sett hadde han muligens tjent på å være litt mer rund i kantene av og til...

                Just my 2 cents...
                Knurr...

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  #9
                  Er vel ikke akkurat nå vi trenger blest rundt klubben, sesongen har vært ferdig en drøy mnd, og det er 5 mnd til neste sesong begynner igjen. Foreslår at vi venter ett halvt års tid før vi diskuterer denne saken...
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7100

                    #10
                    Re: Var det riktig å ansette Fjørtoft??

                    Han heter Uwe Rösler. Eller mener du Owe Rundberg?


                    Opprinnelig skrevet av hertz
                    Lurer på om Lillestrøm ville vært mer atraktive med Solbakken/Bjarmann enn Owe/Fjørtoft.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • Hank Von Helvete
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • Dec 2004
                      • 2

                      #11
                      Syns det er riktig å diskutere dette allerede nå, han har jo ikke gjort stort ut av seg... virker jo ikke som han klarer markedsføre lsk som en klubb mann burde velge

                      Kommentar

                      • hoyt
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2004
                        • 2850

                        #12
                        Synes vi skal gi fjøra litt tid. Å få en klubb attraktiv tar tid, og han er akkurat den mannen vi trenger for å klare jobben. Jeg er sikker på at han har plukket opp et par tips tidligere i karrieren om å få spillere til klubben.. Mannen har jo byttet klubb oftere enn panzerhagen bytter boxer..
                        La Fjøra få litt arbeidsro nå!
                        "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                        - Nosa

                        Kommentar

                        • Loddet
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2004
                          • 325

                          #13
                          Det er etter min mening helt legitimt å stille spørsmål om Fjørtoft. Kontrakten til Gylvi ble til stadighet utsatt, og vi så hvordan det endte. Han har proklamert at vi har den beste spiss-kvartetten i landet, noe som etter min mening i beste fall er skikkelig b-s..(Undertegnede er muligens en av de i KFL som liker duoen Powell-Sundgot minst. Er derfor åpen for andre meninger her). Keeperjakten er etter min mening ikke heldig, fokus burde være å endre holdningen til Baron (som er tippeligaens beste keeper når han har med hodet sitt), og ikke syke han ut. Andresen Ødegaard uttalelsene var også etter min mening feilskjær.

                          MEN, vi har fått Rambekk og Myklebust, som jeg håper og tror blir klare forsterkninger. Det er i tillegg langt igjen til april,så vi må fortsatt ha trua, og håpe han har noen ess i ermet.

                          Kommentar

                          • Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

                            #14
                            Dette med Larsen viser svakhetstegn... Når en ikke gidde å diskutere pris når naboen krever for mye så er det faen meg noe galt. Skjønner Haugesund godt, vil jo ha mest mulig for spillerne sine. Fjøra, spytt ut penger og litt prosent ved videresalg, så er han våres.

                            Kommentar

                            • CocaJerry
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 2532

                              #15
                              Hyl og grin :roll:

                              Kommentar

                              • kanari76
                                Medlem
                                Møteplager
                                • Jan 2004
                                • 90

                                #16
                                jeg blir faen meg frustrert av å se all denna sytinen og klagingen over Fjøra og ledelsen! LSK har IKKE like mye penger å rutte med som Brann og rbk og kan derfor ikke bare
                                spytt ut penger
                                Slapp av å vent, det kommer spillere snart men vi må også innse at Lillestrøm er ikke så attraktiv som klubb som vi engang var og derfor får vi ikke altid ja fra spillerne vi har lyst på, men jeg har tro og tilitt til at Fjøra og Uwe finner spillere som passer inn i nye-Lillestrøm om de så er Norske eller Tyske eller Engelske gjenstår å se?

                                Men slutt nå å klag så jævlig på Fjøra.
                                I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
                                -Bill Hicks

                                Kommentar

                                • Gull-i-2004
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Jan 2004
                                  • 87

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av kanari76
                                  Men slutt nå å klag så jævlig på Fjøra.
                                  VELDIG BRA!!!!! Vent i alle fall til det virkelig er grunn til det, om det i det hele tatt blir det.
                                  Rösler-Lindahl følger Fugla også i 2005 mot seriegull

                                  Kommentar

                                  Working...