LSK midt på tabellen igjen?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ranakanaris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 488

    #21
    Dette som skjer i dag viser att det ikke blir gull på åråsen i serien, men i cupen har jeg fortsatt troen. Ellers vil jeg si att dere som var i bergen virkelig prøvde å oppmuntre gutta 120%, så vi for være fornøyd med det KFL presterte på tribunen i denne kampen.

    Kommentar

    • LSK-supp.
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 1023

      #22
      Hva? Forventes det at vi skal vinne seriegull i år?

      Vi ble nummer 4 i fjor, og har siden det mistet fjorårets to største profiler i TL, disse er blitt delvis erstattet av Brenne og Essediri(!), men at vi skulle være betydelig styrket siden i fjor og forvente seier i Bergen og seriegull er urealistisk med dagens mannskap.
      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        #23
        Brann 20 poeng
        LSK 17 poeng
        Stabeæk 16
        Dette er tabellen...

        Neste kamper....(vi tar tilbake topp plassen)

        Lørdag 16/6 (10. runde)
        Lyn - Brann ( kl 19.00)

        Søndag 17/6 (10. runde)
        Fredrikstad - Start ( kl 18.00)
        Lillestrøm - Vålerenga ( kl 20.00)
        Aalesund - Stabæk ( kl 18.00)
        Viking - Tromsø ( kl 18.00)
        Sandefjord - Strømsgodset ( kl 18.00)

        Kommentar

        • Emil
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 306

          #24
          Vi mangler en typisk målscorer, slik som Nannskog, Helstad, Sæternes(de gangene han funker), Iversen (selvom han er stygg og fæl), Tegstrøm eller Sundgot i form. Hadde tatt til takke med Blakern og..

          Kommentar

          • Stone
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Sep 2006
            • 225

            #25
            Opprinnelig skrevet av Paddis
            Slutt opp a! Vi skaper og spiller bra
            Syns du virkelig at vi spiller en bra 2 omgang?

            Kommentar

            • KFL109
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 1958

              #26
              Opprinnelig skrevet av glasgow
              Tror det var greit og få ett skikkelig tap i dag.
              Tror ikke jeg. Gutta behøver nok ikke et tap for å motivere seg mot Vålerengen.

              Med ett poeng på tre kamper er det sånn det pleier å være, så får vi glede oss maksimalt over at resten av fotball-Norge fortsetter å slå hverandre på kryss og tvers.
              Vidar Evje

              Kommentar

              • gj
                Seniormedlem
                • Nov 2003
                • 3360

                #27
                Ikke det at jeg frykter VIF. Men nå er det like langt opp til 1. som det er ned til 5. Kanskje det var på tide at vi fikk en dose realisme, både blant spillerne og supporterne. Spillerne må skjerpe seg og spille mer jevnt opp mot sitt beste, og supporterne må ikke bli helt bergenske og tro at man vinner serien etter 8 serierunder.

                Det verste er at Rösler lurer bare to poeng bak. Det er en skandale om Viking skulle gå forbi oss.

                Kommentar

                • Gjest

                  #28
                  Hva skjer med itiotisk kriisetråd? Ikke bare det at tråden er mongo, men de fleste av innleggene er jo helt paranoide!
                  At LSK taper mot Brann i Bergen er ikke værre enn om Chelsea taper mot Manu i Manchester. Eller om Roma taper mot Milan i Milano. Sånn kan skje. Uten at det er krise i det hele tatt. Om vi vinner mot VIF og taper mot RBK, så er det fortsatt ingen krise. Å slå Brann i Bergen, RBK i Trondheim og Tromsø i Tromsø er ikke noe som er nødvendig for å vinne serien. Så lenge vi slår "de dårlige" og vinner på hjemmebane mot "de gode", er det nok. Om vi gjør det vet jeg ikke. Men jeg er overbevist om at vi havner på topp tre et sted.
                  1. omgangen mot Brann er det beste kan huske å ha sett, vi rundspilte til tider Brann med sambafotball. Og kun en kombinasjon av uflaks og dårlige avslutninger gjorde at vi ikke ledet med opptil flere mål når dommeren blåste av til pause. Jeg hadde på forhånd ikke forventet så fantastisk spill som vi fikk se. Hadde vi alltid spilt slik hele tiden så hadde vi vunnet serien med 10 poeng eller mer.
                  2. omgang kan ikke sammenlignes med 1. Men vi spilte jevnt med Brann før møkkadommeren blåser straffe istedenfor å gi Helstad gult kort for filming.
                  Vi presser på for å utligne, men blir straffet på en kontring. Sånn kan skje.
                  At gutta da miste motivasjonen er veldig forståelig... selv om de isteden burde ha gitt enda mer gass. Sånn kan skje.
                  At vi taper for et av norges aller beste lag på bortebane er slik som kan skje, og det skjedde. Men om det er krise, og om vi kommer til å havne midt på tabellen blir det samme som å antyde at en person som nyser kommer til å få lungebetennelse..

                  Kommentar

                  • xeR
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 11206

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Emil
                    Vi mangler en typisk målscorer, slik som Nannskog, Helstad, Sæternes(de gangene han funker), Iversen (selvom han er stygg og fæl), Tegstrøm eller Sundgot i form. Hadde tatt til takke med Blakern og..
                    Helstad 7 mål
                    Iversen 6 mål (Hvor mange av dem er straffer)
                    Occean 5 mål
                    Sundgodt 4 mål
                    Myklebust 4 mål
                    Nannskog 4 mål
                    Seternes 4 mål (alle i samme kamp)
                    Tegstrøm 1 Mål

                    Kan ikke si at jeg helt ser problemet og hvorfor skal vi ønske oss spillere som tegstrøm og seternes?
                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      #30
                      Problemet ligger vel heller i at vi slipper inn litt for enkle baklengsmål.

                      Vi er vel det laget som har de meste målfarlige spissene....

                      Kommentar

                      • Emil
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 306

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av xeR
                        Helstad 7 mål
                        Iversen 6 mål (Hvor mange av dem er straffer)
                        Occean 5 mål
                        Sundgodt 4 mål
                        Myklebust 4 mål
                        Nannskog 4 mål
                        Seternes 4 mål (alle i samme kamp)
                        Tegstrøm 1 Mål

                        Kan ikke si at jeg helt ser problemet og hvorfor skal vi ønske oss spillere som tegstrøm og seternes?
                        Seternes er en målscorer, Tegstrøm var bare et svar på min frustrasjon i går. Occean, Sundgot og Mykle har ikke det lille ekstra som gjør de til notoriske målscorere, iallefall ikke i mine øyne. Nannskog er muligens tippeligaens mest typiske målscorer.

                        Kommentar

                        • Kanarifugl84
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2007
                          • 2319

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av biggie
                          Hva skjer med itiotisk kriisetråd? Ikke bare det at tråden er mongo, men de fleste av innleggene er jo helt paranoide!
                          At LSK taper mot Brann i Bergen er ikke værre enn om Chelsea taper mot Manu i Manchester. Eller om Roma taper mot Milan i Milano. Sånn kan skje. Uten at det er krise i det hele tatt. Om vi vinner mot VIF og taper mot RBK, så er det fortsatt ingen krise. Å slå Brann i Bergen, RBK i Trondheim og Tromsø i Tromsø er ikke noe som er nødvendig for å vinne serien. Så lenge vi slår "de dårlige" og vinner på hjemmebane mot "de gode", er det nok. Om vi gjør det vet jeg ikke. Men jeg er overbevist om at vi havner på topp tre et sted.
                          1. omgangen mot Brann er det beste kan huske å ha sett, vi rundspilte til tider Brann med sambafotball. Og kun en kombinasjon av uflaks og dårlige avslutninger gjorde at vi ikke ledet med opptil flere mål når dommeren blåste av til pause. Jeg hadde på forhånd ikke forventet så fantastisk spill som vi fikk se. Hadde vi alltid spilt slik hele tiden så hadde vi vunnet serien med 10 poeng eller mer.
                          2. omgang kan ikke sammenlignes med 1. Men vi spilte jevnt med Brann før møkkadommeren blåser straffe istedenfor å gi Helstad gult kort for filming.
                          Vi presser på for å utligne, men blir straffet på en kontring. Sånn kan skje.
                          At gutta da miste motivasjonen er veldig forståelig... selv om de isteden burde ha gitt enda mer gass. Sånn kan skje.
                          At vi taper for et av norges aller beste lag på bortebane er slik som kan skje, og det skjedde. Men om det er krise, og om vi kommer til å havne midt på tabellen blir det samme som å antyde at en person som nyser kommer til å få lungebetennelse..
                          Her er jeg stort sett enig i alt som blir sagt, bortsett fra at det ikke kan tillattes og forsvares at gutta mister motivasjonen i motgang. Det er ikke forståelig at profesjonelle spillere tillatter seg silkt. Men jeg vil som deg, absolutt ikke stille meg bak noen krisemaksimering av situasjonen i LSK slik den er i dag. 1 poeng på 3 kamper er altfor dårlig, men som Tom-Tom sa på TV2 i går kveld; "...Når vi snakker november er jeg sikker på at vi er med helt der fremme". Jeg skal ikke si at LSK vinner tippeligaen 2007, men at vi blir bedre enn 7.-8. plass er jeg temmelig overbevist om. De 3 poengene vi "tapte" i Bergen nå, er gjort opp for ved å slå dem hjemme til høsten igjen. Og det kan ikke kalles utenkelig at akkurat det skal skje.

                          STOPP krisemaksimeringen NÅ!

                          Kommentar

                          • Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Emil
                            Seternes er en målscorer, Tegstrøm var bare et svar på min frustrasjon i går. Occean, Sundgot og Mykle har ikke det lille ekstra som gjør de til notoriske målscorere, iallefall ikke i mine øyne. Nannskog er muligens tippeligaens mest typiske målscorer.
                            Leser du selv hva du skriver....?

                            Sæternes er absolutt ikke noe mer målfarlig enn våres spisser. Han har 4 mål på 9 kamper.... Sundgot har 4 mål på kanskje 6 startede....

                            Kommentar

                            • merch
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2007
                              • 938

                              #34
                              Brann seier var forventet, men turen var knakende artig lell

                              Vi eide byen, vi eide bussen bort til stadion, vi eide tribuna vi eide fan ta meg alt

                              Det som er surt når man tenker på årets kamper er Stabækkampen og Godset kampen det er der vi skulle tatt med oss mere poeng.

                              Men vi kommer tilbake i de 3 neste kampene med full pott
                              lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                              sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                              Kommentar

                              • heidar
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2127

                                #35
                                Med tanke på at vi rundspilte Brann i deres egen storstue, og viser god form foran det tøffe kampprogrammet, er jeg ikke bekymret. Men, vi trenger å ha marginene med oss igjen snart...
                                En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                Endelig er mørketida over.

                                Kommentar

                                • Kanariz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2005
                                  • 2507

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av merch
                                  Brann seier var forventet, men turen var knakende artig lell

                                  Vi eide byen, vi eide bussen bort til stadion, vi eide tribuna vi eide fan ta meg alt

                                  Det som er surt når man tenker på årets kamper er Stabækkampen og Godset kampen det er der vi skulle tatt med oss mere poeng.

                                  Men vi kommer tilbake i de 3 neste kampene med full pott
                                  Skal mye til å ikke eie bussen vel?:P

                                  Kommentar

                                  • Dal-kanari
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Dec 2005
                                    • 136

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                    Skal mye til å ikke eie bussen vel?:P
                                    Antar at Merch satt på i en av brannbussene som gikk i skytteltrafikk mellom puben og stadion?
                                    Last edited by Dal-kanari; 13.06.2007, 22:01.
                                    Lucky nr. 11

                                    Kommentar

                                    • Geirfugl
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2006
                                      • 561

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Paddis
                                      Leser du selv hva du skriver....?

                                      Sæternes er absolutt ikke noe mer målfarlig enn våres spisser. Han har 4 mål på 9 kamper.... Sundgot har 4 mål på kanskje 6 startede....
                                      Og ikke bare det, Sæternes har 4 mål på en kamp (mot enga, takk for det), og åtte kamper uten mål. Da kan vi like gjerne hente tilbake Jørgen Wålemark.. (hvis noe husker 97 med pellerud-faen)

                                      Kommentar

                                      Working...