Er det bra for balansen med både Riise og Brenne?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Mr. Torri
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Jan 2006
    • 125

    #21
    Brenne er en utrolig god spiller.
    Men han er ikke i toppform for tiden, og derfor kan det være smart å prøve andre alternativer.. F.eks Søgård eller kiko på inderløper rollen.
    Dette vil gjøre Simen enda mer tent (fordi ingen vil sitte på benken) og får matchtrening på 2.laget..
    Brenne er selvfølgelig et 1.valg, men nå for tiden er han ikka i toppform.
    Men jeg (og det tror jeg alle fugla fans gjør) stoler fullt og helt på Nordlie sine avgjørelser og vet at han vil ta det riktige valget!

    Riise har vært positiv, og hans samarbeid med Mykle/Rambekk må ikke splittes opp,,
    Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!

    Otto Fredrikson, Number One ..

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3447

      #22
      Skriver nå etter at tapet mot vif er et faktum, og kan konstatere at vi ikke er gode nok taktisk.

      Min mening er at Brenne bør spille seg i form på B-laget. Å spekulere i at vi taper gullet i år fordi Brenne ble spilt i form til Royal Legue blir å ta i, men hvor mange poeng skal vi gi ifra oss før han kommer i form?

      På sitt beste er Brenne absolutt en banker i første-elver'n, men per i dag er han i beste fall en innhopper. Det burde være bedre av Tom å slippe til Brenne den siste halvtimen når motstanderen begynner å bli litt mør, og spille på seg selvtillit enn å la han spille langt under pari.

      Mykle og Riise har vist seg en meget farlig høyreside, noe vi ikke har sett siden Schiller og JO Pedersen herjet. Å splitte opp den blir bare feil.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • danny
        Juniormedlem
        Bøffelpromp
        • Sep 2006
        • 17

        #23
        espen

        som jg sa før kampen, burde espen spille fra start...bare sjekk statestikken me espen på banen fra start i år..han har enda ik tapt en kamp..trur balansen i laget blir bedre..brenne er en flopp til 8 mil

        Kommentar

        • Ballkunstneren
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 780

          #24
          Opprinnelig skrevet av danny
          som jg sa før kampen, burde espen spille fra start...bare sjekk statestikken me espen på banen fra start i år..han har enda ik tapt en kamp..trur balansen i laget blir bedre..brenne er en flopp til 8 mil
          Brenne var usynlig i går og var ikke god nok defensivt, jogget rolig.. om det, tilbake..

          Kommentar

          • Rubinho
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2005
            • 1501

            #25
            Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
            Brenne var usynlig i går og var ikke god nok defensivt, jogget rolig.. om det, tilbake..
            (fikk ikke med qoten til danny, men det gjelder mest danny sitt innlegg, det jeg komenterer)

            Det er så morro å høre på eller lese om du vil fra sånne som dere..typisk å slenge no driit om ny innkjøp etter å ha tapt mot vif. Trenger ikke henge ut enkelt spillere etter denne kampen..ALLE var under pari!

            Hvorfor har dere ikke kritisert brenne f.eks etter kampen mot viking.

            Jeg er klar over at han ikke har vært på topp nivå i år hittil, men go nå gutten litt tid på seg da...makan til sutring fra enkelte her på forumet etter litt motgang...

            Støtt heller gutta!

            Kommentar

            • Ballkunstneren
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 780

              #26
              Opprinnelig skrevet av Rubinho
              Det er så morro å høre på eller lese om du vil fra sånne som dere..typisk å slenge no driit om ny innkjøp etter å ha tapt mot vif. Trenger ikke henge ut enkelt spillere etter denne kampen..ALLE var under pari!

              Hvorfor har dere ikke kritisert brenne f.eks etter kampen mot viking.

              Jeg er klar over at han ikke har vært på topp nivå i år hittil, men go nå gutten litt tid på seg da...makan til sutring fra enkelte her på forumet etter litt motgang...

              Støtt heller gutta!
              Jeg har faktisk sett hele matchen i ettertid og brenne sugde defensivt okey!! Der må han rett og slett skjerpe seg.. Tror ikke jeg har skrevet noe om simen brenne før fordi jeg ikke har sett tendensene så klare som i får, men i går var det rett og slett horribelt..

              Kontringene til enga ble farlige gang på gang i første omgang..

              Andre omgang er et kapittel for seg selv.. Å spille mot etablert forsvar med johnsen og wähler bak der med bare sungodt som midtspiss er vel ikke det lureste Nordli har gjort.. Manglet rett og slett occean i dag.. Men er sikker på at TAG kunne gjort en god jobb der å..

              Kommentar

              • Fugl1120
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 3528

                #27
                Opprinnelig skrevet av Rubinho
                (fikk ikke med qoten til danny, men det gjelder mest danny sitt innlegg, det jeg komenterer)

                Det er så morro å høre på eller lese om du vil fra sånne som dere..typisk å slenge no driit om ny innkjøp etter å ha tapt mot vif. Trenger ikke henge ut enkelt spillere etter denne kampen..ALLE var under pari!

                Hvorfor har dere ikke kritisert brenne f.eks etter kampen mot viking.

                Jeg er klar over at han ikke har vært på topp nivå i år hittil, men go nå gutten litt tid på seg da...makan til sutring fra enkelte her på forumet etter litt motgang...

                Støtt heller gutta!
                Dummeste jeg har hørt. Folk har forventninger til en spiller som kostet oss 7 millioner kroner, og når han spiller sugent i hver jævla kamp må folk få lov til å reagere, akkurat som man gjorde mot Occean ifjor. At dette skjedde etter Vålerenga-kampen synes jeg var helt fair, ettersom han utmerka seg spesielt med råtten arbeidsinnsats igår. Brenne skal få tid til å bli god, men jeg mener grensa er nådd for tiden han trenger på A-laget. Han får spille seg i form på trening og i 2 divisjon. Forøvrig forventer jeg at en norsk spiller som har spilt i Norge hele livet burde finne seg til rette relativt mye fortere enn utenlandske spillere.

                Dette handler ikke om at de som kritiserer på forumet ikke støtter gutta, men etter fler dårlige kamper nå synes jeg folk skal få ha lov til å uttrykke sin misnøye overfor Brenne, for det han har prestert så langt har vært skremmende dårlig.
                Lauken er vår venn!

                Kommentar

                Working...