Rambekk og PSA fungerte veldig bra sammen i fjor når Kippe var skadet, så han blir nok ikke så savnet. Ellers skulle jeg gjerne sett Bertheussen i midten, ihvertfall frem til han får gult kort. Fremover burde Søgård være på plass, Brenne slet litt i Bergen, og i denne kampen burde Søgård's motivation i seg selv være grunn nok til at han får spille. Søgård burde linkes til Kasey. Hvis Kasey spiller, spiller Søgård. Kasey trenger Søgård til å løpe opp Enga for han.
På topp skulle jeg gjerne sett Påsan på venstre vingen. Det var ikke tilfeldig at vi scoret på en dødball etter at han kom inn. Før det hadde vi 10-12 cornere og X antall dødballer som gikk i hytt og pine. Pasningsfoten til Påsan bør være nok til at han spiller, forutsatt at han holder sånn nogenlunde.
Håper laget blir som følger:
Heinz
Rambekk-Bertheussen-PSA-Shane
Riise-Kasey-Søgård
Mykle-Sundgot-Påsan
Rambekk kan erstatte Bertheussen i midten og Danton på backen om det ikke fungerer bak der. En uthvilt Brenne i den siste 30 min kan gjøre stor forskjell om det skulle trenges. På topp skulle det vært artig å se hva Gundersen kan gjøre i et innhopp.
På topp skulle jeg gjerne sett Påsan på venstre vingen. Det var ikke tilfeldig at vi scoret på en dødball etter at han kom inn. Før det hadde vi 10-12 cornere og X antall dødballer som gikk i hytt og pine. Pasningsfoten til Påsan bør være nok til at han spiller, forutsatt at han holder sånn nogenlunde.
Håper laget blir som følger:
Heinz
Rambekk-Bertheussen-PSA-Shane
Riise-Kasey-Søgård
Mykle-Sundgot-Påsan
Rambekk kan erstatte Bertheussen i midten og Danton på backen om det ikke fungerer bak der. En uthvilt Brenne i den siste 30 min kan gjøre stor forskjell om det skulle trenges. På topp skulle det vært artig å se hva Gundersen kan gjøre i et innhopp.
Kommentar