[Før] LSK - vif søndag 17. juni kl. 20.00 på Åråsen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    [Før] LSK - vif søndag 17. juni kl. 20.00 på Åråsen

    Fra nyhetstråden:
    Alt om LSK - vif søndag 17. juni Her kommer den store guiden til superkampen kl. 20.00 på søndag på Åråsen

    Skrevet av kfl.no



    Billetter
    NB! KFL har noen få restbilletter til salgs. Kontakt Silje Hermansen kun via sms om billetter. Mob: 466 93 026/934 08 117
    Ellers er stadion mer eller mindre utsolgt. Kontakt Shopen på tlf. 64 84 56 30 for mer info om salg av evt. restbilletter.

    Kanari-Busser
    Det går en rekke busser til Åråsen søndag 17/6
    - Råholt. Kontakt Per Arne Kristiansen på tlf. 91 59 29 32
    - Hadeland. Kontakt Ole Simen Staxrud på tlf. 41 30 04 70
    - Gjerdrum. Kontakt Kjell Olafsrud på tlf. 92 88 21 00
    - Bjørkelangen. Kontakt Kjell Roar Nygård på tlf. 98 28 48 97
    - Mysen. Kontakt Morten Dahlbak på tlf. 95 04 08 77
    - Aurskog/ Sørum. Kontakt Lasse Kopperud på tlf. 91 70 59 39 eller Lasse Aune på tlf. 92 80 86 95
    Andre busser kan komme til.

    Byfesten
    Les mer info om Byfesten i Lillestrøm på www.byfesten.no. Vi bare minner om følgende lørdag kveld:

    Hovedscenen på Torvet fra kl. 20.00 er det liveshow med TNT og det hele toppes med Ole Ivars fra kl. 22.00
    Hæla i taket er vel forordet! Ellers oppfordrer vi alle til å bruke Fuglautstyr hele helga. La oss vise GUL MAKT i hele Flisbyen.


    Hva skjer søndag 17. juni?



    Martins
    - Dørene åpner klokka 13.00. 18 års aldersgrense.

    - KFL-stand med salg av medlemskap og evt. billetter m.m.

    - Filmvisning fra kl. 13.00 - 17.00. Vi viser gamle storkamper og tribunefilmer på storskjerm med lyd.
    Tidsskjemaet er følgende:
    13.00 - 14.00. Diverse tribunefilmer
    14.00 - 15.30. LSK - Vif på Åråsen i mai 2005. 2-1 og mye moro.
    15.30 - 17.00. LSK - Vif på Åråsen i september 2005, semin i cupen. Kampen over alle kamper. NYT!

    - Sangmøte klokka 17.00, her er det som alltid åpent for alle som vil bidra til stemningen.
    - Live på scenen klokka 17.30, Øivind og Egil. Første konserten på en kampdag etter cd-slippet. Her lukter det allsang og tørking av tårer.

    Viktig! Martins i tre avdelinger!
    Søndag 17/6 blir det åpent både på uteserveringa, puben og inne i konserten hele åpningstida. I tillegg åpner vi opp kjelleren fra kl. 15.00. Her blir det "chill out-sone" med roligere puls enn oppe. Dette gjør også at vi kan få plass til flere, i tillegg til at det blir mindre køer etc.

    LSK-tog fra Martins til Åråsen kl. 18.30
    Vi går i samla tog fra Martins til Åråsen. Ta med alle du kjenner og la folk få føle at Flisbyen gløder for Fugla. Ruta er som alltid fra Martins, opp Alexen og til Åråsen.

    Åråsen
    - Portene åpner klokka 1800. Stander fra KFL og Shopen. I tillegg spiller bandet Decay kl. 19.00.
    - På feltet må vi være flinke til å pakke tribunen, her må alle hjelpe forsangerfeltene.
    - Som alltid på storkamper blir det Tifo, følg anvisningene på løpesedlene.

    Tribuneorganisering
    - Kanari-Feltet har samme organisering som alltid. Feltet er motoren i stemninga på Åråsen.
    - På RB-tribunen er det oppretta et STÅFELT med plass til 900 personer. Her er det forsangerstol med folk fra KFL som forsangere.

    - Resten av tribunene er sitteplasser. Her er det viktig at folk går i seg sjøl og er med på stemninga fra første spark. Billettsalget har vært helt koko, Fuglafolket har gått bananas mht billetter. Dette betyr at vi har nok en gang fått til tre tribuner med Kanaris. Om det er noen nisser inn i mellom på noen av sittetribunene driter vi i, de siste to LSK-VIF kampene på Åråsen har disse vært veldig få.

    - Som man ser er det klart for en gigantisk stemning på Åråsen 17.juni. Det blir ca 3000 stående Kanaris, støtta opp av resten av publikummet. Vi skal synge rennesteinsgjengen hjem til Plata, Slemmestad og Dokka med øresus.

    Mental tribuneinnstilling påbudt!
    KFL utfordrer nå alle LSK-fans til å gi alt på tribunen mot vif. Vi trenger en seier nå for å holde tritt med Brann. Derfor er det så sinnsykt viktig at alle blir med og synger, klapper og hopper. Ikke noe sutring, kun 110 prosent mental innstilling hele veien.

    MØT OPP TIDLIG PÅ MARTINS OG ÅRÅSEN SØNDAG 17. JUNI !!!!
    Last edited by Rønnern; 15.06.2007, 21:24.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!
  • hoyt
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 2850

    #2
    Drister meg til å tippe på dette laget:

    Hornyboy
    Anton Andresen Rambekk Stefanutto
    Riise Wehrman Søgård
    Myklebust Sundgot Strand

    Bedre med en 100% skadefri og topptent Søgård, enn en halvskadet Brenne synes nå jeg. Kan heller sette inn på han om vi trenger mål etterhvert.
    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
    - Nosa

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #3
      Enig med du... Savnet Kasey og gleder meg til Rånern, Kasey og Riise skal rive midtbanen dems i filler....

      Håper han setter inn evt Påsan, Brenne og ikke minst når vi leder med 4 mål Gundersen

      Kommentar

      • techern
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2007
        • 327

        #4
        tror vi kommer til å bruke VIF som et trappetrinn egentlig..
        først tråkker vi skikkelig på dem, deretter løfter vi oss ett hakk opp.

        å vinne ett "hatoppgjør" gjør også veldig godt for gutta, når det har vært endel så som så i det siste. tror vi kommer til å sette sjel og sinn inn i denne kampen. kommer til å bli en skikkelig knall helg med fest og moro, med 3 nye fine som avsluttning på åråsen!
        Shut up and focus on the good things

        Kommentar

        • Dal-kanari
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Dec 2005
          • 136

          #5
          Selv om det kanskje kan virke uforsvarlig å stille med hverken kiko eller kasey i førsteellvern, mener jeg at arbeidskapasiteten til søgård er livsviktig i en kamp som dette. Derfor:

          ---------Heinz--------
          Dan-Rambekk-Kippe-Shane
          Riise---Søgård---Brenne
          Myklebust-Gilbert-Påsan
          Lucky nr. 11

          Kommentar

          • KimFL
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 1410

            #6
            Tipper på dette laget:

            ------Heinz--------
            Danton-Rambekk-PSA-Shane
            Riise----Kasey----Brenne
            Magnus--Sundgot--Strand


            ...men kunne faktisk tenkt meg å se følgende lagoppstilling:

            ------------Heinz--------
            Rambekk-Bertheussen-PSA-Shane
            Riise----Kasey----Brenne
            Magnus--Gundersen--Sundgot

            Begrunnelse: Rambekk har spilt meget bra på høyreback-plass, og bør fortsette der. Bertheussen har spilt godt før, og kan ikke se noen grunn til at han ikke skal gjøre det igjen. Gundersen har jo scora endel i det siste, og synes han bør få sjansen fra start. Hvorvidt han bør spille midtspiss eller ving veit jeg ikke, han burde kanskje "bytte plass" med Sundgot?



            KimFL

            Kommentar

            • koppen
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2006
              • 456

              #7
              Opprinnelig skrevet av Dal-kanari
              Selv om det kanskje kan virke uforsvarlig å stille med hverken kiko eller kasey i førsteellvern, mener jeg at arbeidskapasiteten til søgård er livsviktig i en kamp som dette. Derfor:

              ---------Heinz--------
              Dan-Rambekk-Kippe-Shane
              Riise---Søgård---Brenne
              Myklebust-Gilbert-Påsan
              kippe har karantene..
              "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

              Kommentar

              • hoyt
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 2850

                #8
                Jeg lurer på om det var et tegn at Kiko spilte anker i dagens kamp. Kanskje de vil ha han der fremfor Kasey i vif-kampen? Han dekker jo større rom enn Kasey, men tror denne kampen passer Kasey bedre enn den passer Kiko.
                "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                - Nosa

                Kommentar

                • Rathsmeister
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2006
                  • 561

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av hoyt
                  Jeg lurer på om det var et tegn at Kiko spilte anker i dagens kamp. Kanskje de vil ha han der fremfor Kasey i vif-kampen? Han dekker jo større rom enn Kasey, men tror denne kampen passer Kasey bedre enn den passer Kiko.

                  Eller at plassen er tiltenkt Kasey. Han spilte jo for LSK 2 på mandag. Tror heller Keiko sparte Kasey til kampen på søndag....
                  Mvh
                  Martin Raths

                  Kommentar

                  • Kanarifugl84
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2007
                    • 2319

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av hoyt
                    Drister meg til å tippe på dette laget:

                    Hornyboy
                    Anton Andresen Rambekk Stefanutto
                    Riise Wehrman Søgård
                    Myklebust Sundgot Strand

                    Bedre med en 100% skadefri og topptent Søgård, enn en halvskadet Brenne synes nå jeg. Kan heller sette inn på han om vi trenger mål etterhvert.
                    Synes nå ikke dette er noe dristig tips, hvis alle holder seg friske og raske frem til søndagen tror jeg i realiteten den eneste kampen om plassen på laget står mellom søgård og brenne på den ene indreløpern. Og jeg synes det er mye som taler for at espen må få sjansen fra start:

                    1. Gutten er fra fetsund og oppvokst med vålerenga-hatet!
                    2. Spillesugen etter mye benkesliting den siste tiden
                    3. Brennes småskader og ikke overbevisende spill så langt

                    Med Espen som arbeidsmaur på venstre indreløper, vil påsan kunne få boltre seg litt mer fritt på venstrekanten vel vitende om at han alltid vil ha en gul og svart nr.7 krigende bak seg på banen. Og med den meget gode offensive høyresiden Riise/Mykle stabileseres det hele glimrende med Kasey-Søgård-Strand. Gilbert skal kun stå i boksen å hamre innlegg i kassa!! Dette blir knall!

                    Kommentar

                    • Hoho
                      -Engasupporter-
                      Forumsadist
                      • Oct 2006
                      • 140

                      #11
                      Står at dørene åpner klokka 18:00 men ifjor slapp dem ikke inn klanen før en og en halv time før kampstart. Gjelder dette i år også? For kanarifansen kom inn før oss ifjor hvertfall.
                      Kjedelig å sitte uttafor en halvtime ekstra dersom vi ikke kommer inn før 18:30...

                      Og laget dere møter blir vel noe sånt som dette:

                      ---------------Arason------------------
                      Storbæk-Wæhler-Johnsen-Jepsen
                      Berre-Grindheim-Jalland-Fredheim Holm
                      -----------Lange-Sørensen-----------

                      Håper og tror dette blir laget. Daniel Fredheim Holm scorer jo ikke mest, og blir derfor dytta ned på kant (spilte der også i mjøndalen kampen) og resten av laget er nesten en selvfølge.

                      Passer bra at Kippe ikke er med, så får man se ossen lille Rambekk prøver å ta ut Lange som begynner å komme i godform. hehe
                      Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

                      JA, det er det

                      *Hoho er en skapfugl*

                      Kommentar

                      • superbøffel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 5611

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Hoho
                        Passer bra at Kippe ikke er med, så får man se ossen lille Rambekk prøver å ta ut Lange som begynner å komme i godform. hehe
                        Godform for Lange er vel å slippe å bruke rullatoren på vei ned til eldresenteret?
                        Enøyd i de blindes dal.

                        Kommentar

                        • Mr. Torri
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Jan 2006
                          • 125

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av KimFL
                          Tipper på dette laget:

                          ------------Heinz--------
                          Rambekk-Bertheussen-PSA-Shane
                          Riise----Kasey----Brenne
                          Magnus--Gundersen--Sundgot

                          Begrunnelse: Rambekk har spilt meget bra på høyreback-plass, og bør fortsette der. Bertheussen har spilt godt før, og kan ikke se noen grunn til at han ikke skal gjøre det igjen. Gundersen har jo scora endel i det siste, og synes han bør få sjansen fra start. Hvorvidt han bør spille midtspiss eller ving veit jeg ikke, han burde kanskje "bytte plass" med Sundgot?

                          KimFL
                          Absolutt enig med at Bertheussen er et godt valg. Husker han godt fra royla league kampen(e) hvor han var god.. Jeg har troa på at han vil gjøre en god figur mot Enga med sin duell styrke.. Kasey må også få spille i stedet for Kiko på sentral, pga mer aggresivitet og vilje.
                          Gundersen er dessverre ikke god nok fra start, så jeg vil heller flytte inn Sundgot og få inn Strand/Essediri på ventre ving.
                          Vil ikke ha Brenne på vingen som vi har prøvd tidligere, for der så vi godt at han ikke trivdes.
                          Jeg bare sier: "Stol på Nordlie, han vil ta de rette valgene"
                          Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!

                          Otto Fredrikson, Number One ..

                          Kommentar

                          • morrari
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Nov 2006
                            • 58

                            #14
                            Kasey har karantene.
                            Last edited by morrari; 14.06.2007, 13:45. Begrunnelse: Feil info

                            Kommentar

                            • bjarmann
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 2936

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av morrari
                              Kasey har karantene.
                              det stemmer vel ikke? han sonet mot brann
                              I år så tar vi alt

                              Kommentar

                              • Kanarifugl84
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2007
                                • 2319

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                det stemmer vel ikke? han sonet mot brann
                                Det har du rett i, Kasey er klar for kamp! Kippe og Occean soner sine karantener denne runden..

                                Kommentar

                                • Kanarifugl84
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2007
                                  • 2319

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Hoho

                                  Passer bra at Kippe ikke er med, så får man se ossen lille Rambekk prøver å ta ut Lange som begynner å komme i godform. hehe
                                  Lille Rambekk?! En spiller på 190cm kan vel ikke kalles liten...?? Kippe er 194cm så Rambekk er vel ikke akkurat som dverg å regne i forhold. Føler meg faktisk overhodet ikke redd selv om Kippe er ute, Rambekk-Andresen kommer til å klare brasene på en glimrende måte!

                                  Kommentar

                                  • sigurdsen
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 1822

                                    #18
                                    Satser på å se et stort banner/ tifo på matchen

                                    Kommentar

                                    • RSP
                                      Moderator
                                      • Aug 2004
                                      • 10498

                                      #19
                                      I underkant av 150 billetter er nå lagt ut for salg på Sportshuset, jf. nyhetstråden. Siste sjanse for dem som ennå ikke har fått billett.

                                      Kommentar

                                      • kunden
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 2366

                                        #20
                                        Har egentlig lurt på hvorfor ikke Enga stiller med Sørensen- Lange- Holm
                                        på topp. Kunne blitt en farlig trio med fart på kantene og tyngde foran mål.
                                        Lange kan være en trussel for oss uten Kippe, uten tvil. Ser for meg mye
                                        skumle holdinger av PSA. Det straffet seg mot Godset.
                                        Uansett bør vi vinne, men alle kampene mot Enga er jevne og tøffe og lite
                                        fintspillende.

                                        Kommentar

                                        Working...