[Før] LSK - vif søndag 17. juni kl. 20.00 på Åråsen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    #41
    Ut fra artikkelen i nyhetstråden blir laget altså

    Heinz

    Johansen, Rambekk, PSA, Shane

    Kiko, Kasey, Brenne

    Riise, Sundgot, Mykle

    Altså ingen Strand eller Søgård. I og med at vi mangler Kippe og Occean, vil vil ikke ha allverdens dødballstyrke. Da er det kanskje riktig å satse på andre kvaliteter enn dørballstyrkene til Strand. VI får knuse de gjennom spill langs bakken istedet.

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      #42
      Jeg tror det er en stor tabbe av Nordlie å velge Brenne, som har fått trent dårlig siden Brann-kampen, foran en heltent Søgård. Kampen i dag vil antakelig bli avgjort av duell- og løpsstyrke. Jeg har en veldig dårlig følelse, og tror at tabber av Heinz Müller og vår bergenske dommer vil tippe kampen i Vålerengas favør.

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        #43
        Brenne kan nok bli en kostbar kar å spille i form, ja. Når han attpåtil er parret med en defensivt svak kiko som høyre indreløper begynner jeg å få dårlige vibber. Sammen kommer de til å lage mange dødballer i mot på egen banehalvdel grunnet klønete taklinger - hvis søpla har klart å motivere seg foran denne kampen blir det nok også noen kort. Lurer på om det er feighet eller overmot fra Tom som gjør at Søgård ikke spiller for Kiko/eller Brenne i dag?

        Fremover er det vel ymse, men vi får vel uansett prise oss lykkelige over at Brenne ikke spiller på kant i dag. :???:

        Kommentar

        • BennyLem
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 2902

          #44
          Nei til klippekort

          Det kan virke som om Nordlie har delt ut klippekort til enkeltspillere.

          På tross av enormt gode prestasjoner på 2.-laget, i cupen og i innhopp, så er Påsan nok en gang henvist til benken. Ikke bra. Ikke bra i det hele tatt.
          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

          Kommentar

          • iL
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 10771

            #45
            nei den lagoppstillinga der var skuffende gitt. I en slik kamp teller det moralske MER en sportslig. Dermed er Søgård selvsskreven. Strand burde også fått muligheten.
            Kanarifugla flyr høyt i år!

            Kommentar

            • sniper
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 5254

              #46
              Fatter virkelig ikke hvorfor Brenne skal spilles i form, slikt irriterer meg grenseløst, samme med Kiko, synes han har fått mange sjanser nå, og har til gode å overbevise. Det er på tide å starte med blanke ark igjen, Tom.

              Petter

              Kommentar

              • A-net
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2006
                • 447

                #47
                kiko foran søgård??

                Hvordan kan Nordlie velge kiko foran Espen i en sånn kamp? Er meg helt uforståelig..
                I med og motgang - vi er Lillestrøm!

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #48
                  Jeg håber vedkommende som intervjuer spillera etter kampen tar til seg Shane og spør han hva Johnsens ankomst har å si for hans fremtid i klubben. Om dette slår negativt ut når han skal vurdere ett kontraktstilbud fra lillestrøm. I samme slengen kan du hilse Shane og si at det er på Åråsen han hører hjemme!
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • Vicarious
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 391

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av KFL41
                    Ut fra artikkelen i nyhetstråden blir laget altså

                    Heinz

                    Johansen, Rambekk, PSA, Shane

                    Kiko, Kasey, Brenne

                    Riise, Sundgot, Mykle

                    Altså ingen Strand eller Søgård. I og med at vi mangler Kippe og Occean, vil vil ikke ha allverdens dødballstyrke. Da er det kanskje riktig å satse på andre kvaliteter enn dørballstyrkene til Strand. VI får knuse de gjennom spill langs bakken istedet.
                    Faen ta! Er dette laget??
                    For det første får jeg gysninger av Danton på banen igjen. Og så var det indreløperne da... Kiko og Brenne. At Kiko foretrekkes foran Søgård er intet mindre enn en skandale! Brenne har jeg vel fortsatt god tro på, men han har jo vært skadet en uke! Og Påsan... Hvor er Påsan??
                    Nå kommer angsten krypende her...

                    Kommentar

                    • fotball_marthe
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 1069

                      #50
                      Kjente at det knøt seg i magan av angst når jeg så den lagoppstillinga. Som om jeg ikke hadde nok dårlig følelse i magen fra før av!
                      Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

                      Kommentar

                      • Kanariz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 2507

                        #51
                        spiller kiko på sitt beste i dag er han mye bedre enn søgard.
                        kiko har nok prestert best på trening den siste uken, er nok derfor Tom lar han starte-

                        Kommentar

                        • soont
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Feb 2004
                          • 97

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av petter
                          Fatter virkelig ikke hvorfor Brenne skal spilles i form, slikt irriterer meg grenseløst, samme med Kiko, synes han har fått mange sjanser nå, og har til gode å overbevise. Det er på tide å starte med blanke ark igjen, Tom.
                          Petter
                          Jeg forstår godt at Brenne skal "spilles" i form.
                          Vi snakker om en spiller som har vist (2006-sesongen) at han holder toppnivå i Tippeligaen over mange kamper. Det er dødsviktig for Lillestrøm at Brenne kommer seg tilbake til fjorårsform så kjapt så mulig. Og da stoler jeg 100% på at Norldie og Brenne sammen finner ut hvordan de skal klare det.
                          Brenne er en type spiller som kan bli tungen på vektskåla i en tight serieinnspurt. Kiko,Espen Sø og Kasey er gode spillere men har desverre ikke det samme toppnivået som Simen Brenne.

                          Kommentar

                          • Henrik
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2006
                            • 2110

                            #53
                            Jeg er skeptisk til Danton på banen, ville heller sett Biffen inne som stopper mens Rambekk fortsatte på backen. Jeg er skeptisk til Kiko på banen, mannen er en vandrende skandale. Jeg er skeptisk til Riise på kanten. Han har spillt begge deler i år, og være mye bedre som indreløper. Jeg er skeptisk til å splitte Mykle og Riise, og jeg er skeptisk til nok en gang å overse Påsan.

                            Kommentar

                            • Serbern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 5496

                              #54
                              Greit nok med Danton istedet for Biffen. Er redd Biffen blir litt for heit i toppen og kunne funnet på noe dumt i en sånn kamp. Morten Berre er ikke tippeligaens kjapeste kant, så Danton bør klare den oppagven. Mye mer skeptisk til Kiko som indreløper. I en sånn kamp som det her må Espen inn og Kiko på benken. Hvis Brenne er skedefri er det greit at han spiller.

                              Fordelen med å splitte opp Mykle og Riise er at vi kan bruke begge kantene nå. Med Occean på venstre har jo alt skjedd på høyresiden. Det optimale hadde vært Pål på venstre og Mykle på høyre med Riise ned som indreløper da.

                              Kommentar

                              • KFL41
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 3648

                                #55
                                Altså, det var bare en kvalifisert gjetning ut fra det som stod i nyhetstråden. Jeg vet ikke om dette er laget. Svaret får vi senere i kveld.

                                Anngående Brenne så sies det jo at han er en typisk høstspiller. Vi får håpe at han er kanongod i høst. Det kunne jo vært en ide å sette inn Søgård i denne kampen og hvile Brenne til torsdag mot RBK. Da får vi tre friske spillere inn mot RBK (Kippe, OO og Brenne) Det kan være lurt i et tett kampprogram.

                                Kommentar

                                • soont
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Feb 2004
                                  • 97

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Serbern
                                  Greit nok med Danton istedet for Biffen. Er redd Biffen blir litt for heit i toppen og kunne funnet på noe dumt i en sånn kamp. Morten Berre er ikke tippeligaens kjapeste kant, så Danton bør klare den oppagven. Mye mer skeptisk til Kiko som indreløper. I en sånn kamp som det her må Espen inn og Kiko på benken. Hvis Brenne er skedefri er det greit at han spiller.

                                  Fordelen med å splitte opp Mykle og Riise er at vi kan bruke begge kantene nå. Med Occean på venstre har jo alt skjedd på høyresiden. Det optimale hadde vært Pål på venstre og Mykle på høyre med Riise ned som indreløper da.
                                  Veldig enig i at de kan bli en fordel med å splitte opp Mykle og Riise. Nå har vi de 2 beste kanspillerne i landet på hver sin flanke.
                                  Tipper at Brenne kan spille Mykle god. Og Riise kommer til å gå som en strikkball uansett. Gleder meg til denne løsningen!

                                  Kommentar

                                  • maxpayne
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 1260

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av iL
                                    nei den lagoppstillinga der var skuffende gitt. I en slik kamp teller det moralske MER en sportslig. Dermed er Søgård selvsskreven. Strand burde også fått muligheten.
                                    Det moralske mer enn det sportslige? Hva i alle dager mener du? Spillere som står foran Søgård sportslig skal altså offres for at Søgørd skal få vise hvor mye han hater enga.
                                    Når det gjelder Påsan så slår han bra dødballer men det han viste i kampen mot Lyn som han fikk fra start var temmelig skrale greier. Skulle vi havne bakpå i denne kampen er jeg temmelig sikker på at vi får se både Søgård og Påsan på banen, men fra start er det andre som har langt større potensiale til å prestere slik som Tom Nordli vil at LSK anno 2007 skal spille.

                                    Kommentar

                                    • techern
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2007
                                      • 327

                                      #58
                                      da ble det altså

                                      Müller - Johansen, Rambekk, Andresen, Steanutto - Mouelhi, Wehrman, Brenne - Riise, Sundgot, Myklebust
                                      Shut up and focus on the good things

                                      Kommentar

                                      • Stan
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2006
                                        • 1082

                                        #59
                                        Wehrman inn på laget er greit nok. Men hvorfor Mouelhi spiller er en stor gåte.

                                        Kommentar

                                        • techern
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2007
                                          • 327

                                          #60
                                          er ikke helt sikker jeg. han har visst vist seg positivt frem på treninger i det siste, nordlie føler vel at han må gi han muligheten da han har prestert godt, håper han viser sakene sine ihvertfall
                                          Shut up and focus on the good things

                                          Kommentar

                                          Working...