[Før] LSK - vif søndag 17. juni kl. 20.00 på Åråsen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3447

    #21
    Rambekk og PSA fungerte veldig bra sammen i fjor når Kippe var skadet, så han blir nok ikke så savnet. Ellers skulle jeg gjerne sett Bertheussen i midten, ihvertfall frem til han får gult kort. Fremover burde Søgård være på plass, Brenne slet litt i Bergen, og i denne kampen burde Søgård's motivation i seg selv være grunn nok til at han får spille. Søgård burde linkes til Kasey. Hvis Kasey spiller, spiller Søgård. Kasey trenger Søgård til å løpe opp Enga for han.
    På topp skulle jeg gjerne sett Påsan på venstre vingen. Det var ikke tilfeldig at vi scoret på en dødball etter at han kom inn. Før det hadde vi 10-12 cornere og X antall dødballer som gikk i hytt og pine. Pasningsfoten til Påsan bør være nok til at han spiller, forutsatt at han holder sånn nogenlunde.

    Håper laget blir som følger:
    Heinz
    Rambekk-Bertheussen-PSA-Shane
    Riise-Kasey-Søgård
    Mykle-Sundgot-Påsan

    Rambekk kan erstatte Bertheussen i midten og Danton på backen om det ikke fungerer bak der. En uthvilt Brenne i den siste 30 min kan gjøre stor forskjell om det skulle trenges. På topp skulle det vært artig å se hva Gundersen kan gjøre i et innhopp.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

    Kommentar

    • Hoho
      -Engasupporter-
      Forumsadist
      • Oct 2006
      • 140

      #22
      Prøver igjen siden ingen svarer. Er det sånn i år også at vi ikke kommer inn før en halvtime etter dere?
      Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

      JA, det er det

      *Hoho er en skapfugl*

      Kommentar

      • techern
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2007
        • 327

        #23
        Opprinnelig skrevet av Hoho
        Prøver igjen siden ingen svarer. Er det sånn i år også at vi ikke kommer inn før en halvtime etter dere?
        tror nok KFL kommer inn først, deretter klanen, er ikke helt dønn sikker på om det blir som forrige gang, men tror ikke du skal regne med noen forskjell i år.
        Shut up and focus on the good things

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          #24
          Vi får håpe de tør å møte opp:

          Kommentar

          • techern
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2007
            • 327

            #25
            skal aldri være helt sikker på seier, kan fort bli vi som ligger under med 4.
            skal ikke være pesimistisk her jeg sitter, håper selvfølgelig på en kjempebra søndag med mye liv, bra vær og ikke minst 3 poeng.
            Shut up and focus on the good things

            Kommentar

            • nob
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Mar 2007
              • 137

              #26
              er så typisk at når alle trur at vi skal kjøre over enga og alt er bare velstand, så får vi oss en liten overraskelse! må ikke glemme at enga slo rosenborg med stil for bare et par uker siden...

              men uansett vil vi være det førende laget på banen, og jeg trur vi orker mer siste 20 og da drar det i land... Men skulle gjerne hatt kippe mot lange, da hadde lange blitt to meter dritt som flo var det i fjord...
              "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

              Kommentar

              • KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

                #27
                Media driver å hauser oss opp som store favoritter. Nesten så jeg tror de har en baktanke med det. Håper ikke noen lar seg påvirke....

                Kommentar

                • Rønnern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6690

                  #28
                  NB! KFL har noen få restbilletter til salgs. Kontakt Silje Hermansen kun via sms om billetter. Mob: 466 93 026/934 08 117
                  Mvh Ronnie "The Runner"
                  LSK for alltid

                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                  Kommentar

                  • Torolf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 9574

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av KFL41
                    Media driver å hauser oss opp som store favoritter. Nesten så jeg tror de har en baktanke med det. Håper ikke noen lar seg påvirke....
                    Jeg liker enda mindre at våre egne spillere og Tom Nordlie går ut og sier at vi skal slå Enga greit, akkurat som de gjorde før Brann-kampen. Det er bedre å ligge lavt før kampen og hovere etterpå.

                    Kommentar

                    • morten
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2156

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Torolf
                      Jeg liker enda mindre at våre egne spillere og Tom Nordlie går ut og sier at vi skal slå Enga greit, akkurat som de gjorde før Brann-kampen. Det er bedre å ligge lavt før kampen og hovere etterpå.
                      Hvorfor skal de ikke gjøre det?Fordi vi kanskje taper?Faen(!)vi er da et mye bedre lag en enga!Synes det er bra! Bevis det da for pokker!
                      Badekar
                      http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                      Kommentar

                      • Torolf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 9574

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av morten
                        Hvorfor skal de ikke gjøre det?Fordi vi kanskje taper?Faen(!)vi er da et mye bedre lag en enga!Synes det er bra! Bevis det da for pokker!
                        Eneste grunnen er at all erfaring tilsier at når vi snakker sånn før kampen, taper vi den.

                        Kommentar

                        • morten
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 2156

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Torolf
                          Eneste grunnen er at all erfaring tilsier at når vi snakker sånn før kampen, taper vi den.
                          Ser den! Men! Nå må vi ikke være paranoide!Orker ikke sånn lenger jeg
                          Badekar
                          http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                          Kommentar

                          • Canário
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 1471

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av KimFL
                            ------------Heinz--------
                            Rambekk-Bertheussen-PSA-Shane
                            Synes denne forsvarsrekka ser spennende ut i og med at Bertheussen passer godt inn i en slik knokkelkamp. Med det utgangspunktet bydelslaget (og Myhre) har, så skal det skje noe spesielt hvis ikke dette blir en stillingskrig-kamp med mange dueller.

                            Tror dette kan bli en klassisk "første-målet-vinner"-kamp. Ser ut som vif også under Myrhe (til tider) ikke har noe klart definert spillesystem offensivt, men spillet er overlatt til spillerens sterke og svake sider. Tror det blir forbanna viktig å hindre at pengebønda fra heia bak Galgeberg tar ledelsen. Når bydelslaget får konsentrere seg om å spille defensivt og destruktivt er dem vanskelig å ta: Det har vi sett mot eksempelvis Newcastle og hakkemeg i 05. Må dem gå på banen for å jage/styre, deriomt, er de ofte hinsides dårlig...

                            Canário - klar for strid!

                            Kommentar

                            • Kanarifugl84
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2007
                              • 2319

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av morten
                              Ser den! Men! Nå må vi ikke være paranoide!Orker ikke sånn lenger jeg
                              Helt enig! VÅR trener og VÅRE spillere må ha såpass guts til å si at på vår hjemmebane er det vi som skal bestemme og ikke slippe noen poeng ut av porten, uansett motstander. Dessuten er jeg helt sikker på at både Tom-Tom og spillergruppa er klar over at det må en hel del godt arbeid til for å slå enga, og den jobben tror jeg de er meget klar for å gjøre!

                              Kommentar

                              • KFL41
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 3648

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Torolf
                                Jeg liker enda mindre at våre egne spillere og Tom Nordlie går ut og sier at vi skal slå Enga greit, akkurat som de gjorde før Brann-kampen. Det er bedre å ligge lavt før kampen og hovere etterpå.
                                I Brannkampen var vi jo klart best også. Men vi har ikke råd til slikt sjansesløseri. Helstad trenger tre sjanser for å score to mål. Vi scorer på vår 5. sjanse eller noe sånt. Vi må få fram killerinstinktet og sette noen av de første sjansene vi får. Occean brenner for mange sjanser hittil i år. Han trengte mange mot FFK og han trengte mange mot Brann. Da var det for sent. Sånt har vi ikke råd til dersom vi skal bli seriemester.

                                Kommentar

                                • gj
                                  Seniormedlem
                                  • Nov 2003
                                  • 3360

                                  #36
                                  Moderatormelding

                                  Jeg vil minne om at dette er en før-kamptråd. Diskuter det sportslige i denne tråden.

                                  Diskusjon rundt supporterkampen tas i egen tråd på Tribunekultur-forumet.

                                  Nye brudd på denne regelen kvalifiserer til direkte rødt kort på forumet.

                                  Kommentar

                                  • gutt94
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2007
                                    • 3272

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av techern
                                    tror vi kommer til å bruke VIF som et trappetrinn egentlig..
                                    først tråkker vi skikkelig på dem, deretter løfter vi oss ett hakk opp.

                                    å vinne ett "hatoppgjør" gjør også veldig godt for gutta, når det har vært endel så som så i det siste. tror vi kommer til å sette sjel og sinn inn i denne kampen. kommer til å bli en skikkelig knall helg med fest og moro, med 3 nye fine som avsluttning på åråsen!


                                    bare 3 hva med 4/5
                                    KnutHSolberg

                                    Kommentar

                                    • Nesoddkanari
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Mar 2007
                                      • 40

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av gutt94
                                      bare 3 hva med 4/5
                                      Fordi det ikke deles ut mer enn 3 poeng pr kamp.....

                                      Kommentar

                                      • gutt94
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2007
                                        • 3272

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Nesoddkanari
                                        Fordi det ikke deles ut mer enn 3 poeng pr kamp.....

                                        jeg mente 4/5 mål det var det jeg trodde han mente
                                        KnutHSolberg

                                        Kommentar

                                        • Arind
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2006
                                          • 459

                                          #40
                                          Klart vi skal banke enga.....

                                          Siden Brann ble grisebanka 6-0 i kveld, er det en perfekt oppladning til hat-kamp i morrra
                                          Vi sender våre kjære fugler en masse positiv engergi til kampen i morra, så skal vi sende VIF hjem med halen mellom beina....
                                          Er det noen som har kontakt med værgudene så slipper vi kanskje regn også.....
                                          Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                                          Kommentar

                                          Working...