Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
LSK har innkalt til pressekonferanse kl 13.00 i dag. Påstår de har en STOR nyhet. Hvem som har definert hva som er STORT, og mer om det konkrete innholdet aner jeg ikke.
Håper ikke det "bare" er denne YouTube-varianten....
Resultatservice, nyheter, videoer og sendeplan for sport i radio og TV. Oppdater deg på sportsnyheter fra inn- og utland på NRK Sport.
LSK har innkalt til pressekonferanse klokka 13, der de annonserer kunngjøring av "en viktig nyhet".
NRK Sport vet at Starts Marius Johnsen er på vei til Gardermoen.
Det er sannsynlig at han på pressekonferansen blir presentert som ny Lillestrøm-spiller.
Han er en knall god spiller, men vi har jo Shane, Shane har jo sammen med Hanstveit vært TL beste venstre back iår.
Blir litt rart hvis Shane blir vrake i forhold til Marius hvis han kommer da.
krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
Fortrinnsvis venstre vel. Men det var vel under Tom Nordlie i Start at han slo gjennom som toppspiller.
Definitivt venstre. Leit å måtte benke Shane etter så lang tid på førstelaget og etter at han avgjort har tatt et steg opp. Derfor håper jeg Shane blir tatt ut i Australiatroppen til Asiamesterskapet. Da får vi en smertefri overgang.
Definitivt venstre. Leit å måtte benke Shane etter så lang tid på førstelaget og etter at han avgjort har tatt et steg opp. Derfor håper jeg Shane blir tatt ut i Australiatroppen til Asiamesterskapet. Da får vi en smertefri overgang.
Helt enig, men er Marius en bedere back en Shane defensivt da?
Han er nok en del bedre back når det gjelder målfarlighet, men som en som skal komme med innlegg veit jeg ikke, Shane har kommet seg veldig i det siste.
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
Husk at viktige LSK-nyheter alltid skal først til nyhetstråden.
Jeg gidder ikke poste en nyhet som er under oppdatering i nyhettråden, venter jo selvsagt til at det FAKTISK er en nyhet. Er jo ingen nyhet før det er bekfrefta, før det er bekrefta så er det bare et rykte. Man poster vel ikke rykter i NYHETStråden?
Kommentar