Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kanskje shane har vist seg frem på landslaget og er på vei bort. Om vi selger shane så er vel marius johnsen en ok erstatning. Om vi ikke selger shane så synes jeg shane er en like god spiller som marius johnsen selv om han er mindre målfarlig på dødballer. Om ikke marius johnsen skal spille venstreving så synes jeg dette er unødvendig bruk av midler så lenge vi har stefanutto.
hvordan har marius gjort det i köln? Noen som vet?
Han har startet 12 av de 17 kampene på vårsesongen. Köln ble nr. 9 i 2. Bundesliga. Men det er ingen grunn til å sette på varsellampene. Jeg tror vi skal stole på Tom Nordlie. Dette er en klar forsterkning.
Dette er også et viktig moment. Nye år med Shane eller friskt blod på venstrebacken ?
Selv om Shane ikke er den som putter flest mål for oss eller han har flest målgivende så skal vi huske på at vi har spilt 4-4-2 de siste årene, da har hen heller ikke kommet til muligheten. På cornere og dødballer er det stoppera som har gått opp mens Shane har stått igjen. Det er også en stund siden en back har putta mange mål for oss utenom dødballer.
Men iår har Shane kommer seg mye høyere opp på banen, mye pga en helt annen spillestil, han har faktisk hatt noen bra skudd også.
krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
"Det tyske 2 bundesligalaget kan kjøpe Johnsen for omlag 6,5 millioner hvis de vil"
Spørsmålet er om dette er en naturlig pris, eller om prisen blir høyere for oss. Og i tilfelle; Hvor mye høyere??
Vil tippe at en norsk klubb betaler mindre enn de 6.5 millionene.
Han har mista plassen på landsen og har vel ikke storspilt siden køln ikke vil bruke oppsjonen. Dette vil vel også være med på å presse prisen hans ned.
Shane har vært en av tippeligaens beste venstrebacker dette året.
jeg er enig at han ikke har vært så værst iår. Men man kan aldri føle seg trygg med shane på backen, det er iallefall min mening.
Tror Johnsen vil gjøre en mye bedre jobb, samt bidra mer offensivt. Husker Johnsen på åråsen i 2005, han var livsfarlig når han kom på offensive løp. Scoret også 8 mål den sesongen.
Dersom det står i RB eller NRK sine offisielle sider så er det en nyhet å regne for nyhetstråden.
Ikke bare er det en sak for nyhetstråden, men det er kanskje årets største og viktigste sak for nyhetstråden.
Uenig.
Etter 13.00 og pressekonferansen er dette en nyhet. Inntil da, rykter. For alt vi vet kan pressekonferansen være at LSK skal bytte draktfarge inntil da.
Skal vi følge din tankegang der, så skal alt av rykter som RB/VG/Whoever kommer med i nyhetstråden..
Etter 13.00 og pressekonferansen er dette en nyhet. Inntil da, rykter.
Tullball. Når NRK trykker en sak med overskriften "Marius Johnsen til LSK", skal den til nyhetstråden raskere enn Peter Hedman løp fra Bjørnar Erlandsen på Strømmen stadion i 88 - selv om det ikke er endelig bekreftet.
Shane har vært veldig god i år, men det er da aldri dumt med dobbel dekning. En fordel med johnsen er at han er mye sterkere enn Shane på huet. En ressurs på offensive og defensive dødballer og det har vært en del farligheter og mål de site par åra hvor Shane taper hueduell i feltet. Tror dette er bra!
Kommentar