Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Marius Johnsen klar for LSK fra 1. juli (5-års-kontrakt)
et glimrende kjøp. Denne mannen var jo en av bærebjelkene til sølvlaget Start i 2005! målfarlig på dødballer.
Må vel gå ann å omskoleres til høyreback, er jo det eneste han gjør er å sparke den ballen. Da er det vel et fett om han dasker ball oppover den venstre siden av en gressmatte eller høyre. Ballen ender jo samme sted. I mål
Meget bra signing! LSK kommer til å dominere landslagstroppene de neste årene. Med en forsvarsfirer bestående av Rambekk, Andresen, Kippe og Johnsen har vi fire navn som alle er potensielle landslagsspillere.
Tar vi med Riise, Brenne og Myklebust lenger fram i rekkene, så våger jeg å påstå at vi kan få sju landslagsspillere i nær framtid.
Dette er en veldig god nyhet, Johnsen er en meget god back som i tillegg scorer endel mål. Vi er vel ikke akkurat kjent for å ha direkte målfarlige backer.
Er det trening i dag kl 15.00, og kommer Johnsen på denne?
Johnsen er vel Köln-spiller til overgangsvinduet åpner 1. juli, så med mindre han har fått tillatelse av Köln til å trene med LSK, så får han ikke gjort det så vidt jeg veit. Men så er jeg ikke noe regelhefte heller
Står i VG at han kan debutere for LSK mot Sandefjord så da er det ikke umulig vi får se Johnsen på venstre back. Men kjipt for Shane som virkelig har kommet seg i det siste.
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*
Kommentar