Marius Johnsen klar for LSK fra 1. juli (5-års-kontrakt)

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

Minner om at hvis man har en ide ang tifo så sender man den på PM eller mail til noen i tifogruppa. Blir en evt tifo diskutert her blir det aldri noe av uansett. En tifo skal være hemmelig frem til like før kampstart.

Dessuten synes jeg vi skal holde oss for god for å bruke Marius Johnsen som ett virkemiddel til å tråkke på Start. Gutten har spillt i Start i mange år og har sikkert en del følelser for klubben ennå . Tviler på at han ville satt pris på å bli hyllet på den måten. Ja til å gi Marius Johnsen en god velkomst, men ikke på denne måten.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• gamle-perta
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2418

Opprinnelig skrevet av xeR
      Dessuten synes jeg vi skal holde oss for god for å bruke Marius Johnsen som ett virkemiddel til å tråkke på Start. Gutten har spillt i Start i mange år og har sikkert en del følelser for klubben ennå . Tviler på at han ville satt pris på å bli hyllet på den måten. Ja til å gi Marius Johnsen en god velkomst, men ikke på denne måten.

Veldig enig !

Mvh
      Gammer`n
      Mvh
      Gammer´n (Per T)

Kommentar

• MortenA
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 3568

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        Er delvis enig med deg her. Er ikke bare prislappen men tidligere prestasjoner som spiller inn her. Etter fjorårssesongen til Brenne vil jeg si at jeg gjerne bruke han i stedet for ikke alt for gode alternativer. Kommer han i toppform kommer han til å skaffe oss mange poeng i år.
        Det Brenne presterte i FFK og det han har presetert for oss er to forskjellige verdener, og jeg mener i år har Søgård vært et bedre alternativ. Så langt i år har Brenne skaffet oss 1 poeng (mot Stabæk). Hvor mange poeng har Brenne kostet oss fordi han skal spilles i form? Brenne kan spille seg i form for 2.Div. laget, og heller starte når han er kommet i form.
        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• MortenA
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 3568

Opprinnelig skrevet av mooph
          Hmmm... Hvorfor er alle så opptatt av Shane vs MJ ?

Jeg tror at en Shane i form fortsatt vil spille VB.
          MJ kan da istedet benyttes som venstre ving, en plass jeg tror han vil beherske bedre enn OO (eller sundgot) som ofte benyttes i dag. En Påsan i form vil gi MJ konkuranse, men Påsan har vel ikke akkurat tia foran seg.
          Som ving vil også hodestyrken til MJ vil komme godt med pga. Mykle/Riise på høyre.
          Begge er i utgangspunktet venstrebacker, og da er det naturlig at de kniver om samme plassen, men jeg er enig med deg. MJ kan være et godt alternativ som ving, men vi får se om/når han får muligheten der fremme.
          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

Working...