Nei, for spekulasjonene blir jo helt borte når sånne påstander blir slengt ut og blir hengende i løse lufta.......
Hvem forsvinner i sommer ?
Collapse
X
-
-
Wehrman ser vel ut til å dra. Pr i dag, så er vel FFK "favoritt" til å sikre seg midtbanekriger'n. Spørsmålet er vel om det skjer nå i sommer, eller om han også blir ut sesongen. En siste mulighet er jo at klubben kommer på banen i siste liten, og tilbyr Kasey en ny kontrakt. Personlig ser jeg heller at Kasey blir, og Kiko drar. Men jeg tviler.
KimFLKommentar
-
Var Riise jeg hinta til og 2 mill var jo nesten "gratis". Mannen må jo være norges heteste spiller for tiden og sikkert mange store som har navnet hans på blokka. Men vi får heller tro storebror kommer til oss for en evt. familegjenforening...Kommentar
-
Kommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Jeg er rett Sundgot forsvinner i sommer. Liker ikke artikkelen rb skrev i går. Søgård vekk fra Fugla? vond tanke, blir helvete om så skjer..
PetterKommentar
-
Finner ikke noen artikkel her om hva RB skrev om Sundgot. Kan noen fortelle hva de skrev? Søgård blir ikke solgt. Det kan ikke skje.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Jeg kan ikke se for meg Søgård og Sundgot forsvinne, helt utenkelig.
Jeg håper ikke Kasey reiser sin vei, men i.o.m kjøp av Kiesenebner(?) og med Søgård og Kiko i bakhånd så ser det mørkt ut...Desverre!
Rambekk reiser vel sin vei til Adeccoligaen med Odd, jeg vet ikke om ønsket til Fjøra står enda om en spillende stopper så lenge M.J har kommet.Kommentar
-
Gode venstrebacker er det ikke flust av i Norge, så det skulle ikke forundre meg om Shane ganske greit skulle kunne finne seg en ny TL-klubb på Østlandet hvis han vil det.Kommentar
-
de jeg trur forsvinner
winsnes, fredrikson han er dessvere ikke god nok, esediri sutrer allerede, husar.
ser virkerlig heller at kiko blir solgt enn whermann
håper virkerlig at ingen andre enn eventulelt disse forsvinner vi TRENGER de andreLast edited by siljelille; 17.06.2007, 13:57.Kommentar
-
Hør om noen vil gi noen kroner for dansken. Trodde han var i framgang tidlig i sesongen, men i dag var han tilbake til fjorårsnivå. Dessuten funker det ikke å være back når du er så treg!
Søgård viste i dag at han takler backjobben bra, så la ham være backup i stedet.Kommentar
-
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Ja, men det resulterte ikke i baklengsmål. Kasey sto et par meter foran motstanderen på innkastet som førte til 1-0, slik at han enkelt kunne stusse ballen inn i feltet.Kommentar
-
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Hør om noen vil gi noen kroner for dansken. Trodde han var i framgang tidlig i sesongen, men i dag var han tilbake til fjorårsnivå. Dessuten funker det ikke å være back når du er så treg!
Søgård viste i dag at han takler backjobben bra, så la ham være backup i stedet.
han begynnte bra med så skjedde det noe krøll med familien.
gi han litt tid bare. tror han kan bli en hit.Gi alt, stå på LSKKommentar
Kommentar