3. runde NM - LSK - Bærum på Åråsen 28. juni klokken 1800
Collapse
X
-
-
Banner ide til/mot vår kjære dommer: "Hvordan ser en tofots takling bakfra ut?"
(Ja, jeg veit at Tifo forslag ikke skal legges her, men denne er såpass liten sjangs for at vi bruker at jeg legger den innunder kategorien "forslag som kunne vært moro men ikke egentlig gjennomførbart"LasseNKommentar
-
Får vi se TA Gundersen fra start?
Mener å huske å ha lest en artikkel i buggen om Bærums gule og svarte en gang. Noen som husker?
Er vel ikke forventet noe storoppmøte på Åråsen denne dagen, men det er ingen grunn til å ikke komme seg opp av sofaen og synge for fugla.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Satser på dette laget:
Otto
Søgård-Danton-Rambekk-Shane
Riise-Kiko-Brenne
Essediri-OO-Strand
Otto fortsetter i cupen så lenge vi møter antatte søplelag, Bærum er pr. def. et slikt lag så Heinzy hviler. Hvis danskepølsa skal spille stopper mot sandefjord til helgen, mener jeg dette absolutt bør testes ut på forhånd i denne kampen. Da er også Espen aktuell som back, så han får prøve seg her. Midtbanen blir den samme, da disse tydeligvis trenger mer tid på å finne ut av kjemien seg i mellom. Helt framme hviler Mykle og Gilbert da de virker å være litt trøtte i bena for tiden. TA Gundersen får enten prøve seg på venstrekanten til fordel for påsan eller så blir han superreserven som kommer inn å scorer i cupen igjen.Kommentar
-
Banner ide til/mot vår kjære dommer: "Hvordan ser en tofots takling bakfra ut?"
(Ja, jeg veit at Tifo forslag ikke skal legges her, men denne er såpass liten sjangs for at vi bruker at jeg legger den innunder kategorien "forslag som kunne vært moro men ikke egentlig gjennomførbart"Kommentar
-
KFL stiller mansterkt? Mange som har tenkt til å ta turen?VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3Kommentar
-
Dommerbytte: Det er Per Ivar Staberg som dømmer kampen
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Man soner kun i den turneringen de er ervervet. Dersom man får rødt kort i en cupkamp og laget blir slått ut, soner man i serien. Det går nok noen skillelinjer mellom 1. og 2. lag men disse vet jeg ikke så mye omKommentar
-
Kommentar
Kommentar