Sorry folkens ,men på lsk 2 kampen i går var det noen som sa at Edvartsen skulle dømme cupkampen mot Bærum,beklager at jeg ikke sjekket dette grundigere før det kom ut.
3. runde NM - LSK - Bærum på Åråsen 28. juni klokken 1800
Collapse
X
-
Håper Kasey spiller/kommer innpå. Det er vel store sjanser for at detta er siste gangen vi får se ham i vår elskede gule drakt om jeg ikke tar helt feil.
Hadde jo vært fint å få sagt "ha det bra" til gubben...Fugla mot nye høyderKommentar
-
Vi må få tatt et skikkelig farvel med vår høyt respekterte Kasey Wehrmann, og Kasey må få tatt et skikkelig farvel med oss!Kommentar
-
LSK møter Bærum kl. 18.00 på Åråsen.
Sakset fra nyhetstråden:
3. runde i cupen torsdag 28. juni
LSK møter Bærum kl. 18.00 på Åråsen.
Skrevet av kfl.no
- Martins åpner kl. 14.00.
- Billetter kan kjøpes på forhånd hos de vanlige salgskanalene eller på stadion fra kl. 16.30.
- Ingen frikort eller sesongkort gjelder, alle må kjøpe billett.
- Samma opplegg som i Royal League mht. tribuneopplegg, det vil si at kun Notar-tribunen åpnes.
- Siste kamp for Kasey, KFL markerer dette.
OK, dette blir sikkert ingen publikumsfest, men de som kommer er ekte interessert. Husk at vi lagde bra stemning mot Brøndby og Kalmar i RL med litt over 1.000 på plass.
Møt opp og støtt Fugla videre i cupen!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Med tanke på problemene med forsvarsrekka, så gjorde Søgård en grei jobb på høyrebacken mot enga. Tar jeg nå helt feil hvis jeg sier at Danton kan spille midstopper? Selv om det blir veldig omrokkert kunne det jo være en mulighet å dermed stille slik, for å minske bruken av småskadde spillere:
Søgård - - Danton - - Rambekk - - ShaneLucky nr. 11Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det er vel noe sånn som at lillestrøm får dekket utgiftene ved og holde stadioen i gang, med lønning av vakter og billettluke folket osv. Men at NFF skal ha alt av "overskudd", utenom det vi får i kiosk inntekter.?
Uten at jeg er altfor sikker på dette så tror jeg at jeg har lest det ett eller annet sted før iallefall.Kommentar
-
Det er vel noe sånn som at lillestrøm får dekket utgiftene ved og holde stadioen i gang, med lønning av vakter og billettluke folket osv. Men at NFF skal ha alt av "overskudd", utenom det vi får i kiosk inntekter.?
Uten at jeg er altfor sikker på dette så tror jeg at jeg har lest det ett eller annet sted før iallefall.Kommentar
-
På grunn av alle skadene stiller vi ikke med noe særlig bedre lag enn laget som tapte 1-4 hjemme mot Bærum i 2. divisjon. Jeg er redd dette blir en fryktelig vanskelig kamp, og vil bli sjeleglad hvis vi avanserer til neste runde.Kommentar
-
Vi kan vel stille med Danton, Kasey, Kiko, Occean, Arild, Brenne, Magnus M, Espen, JP osv. Det bør vel strengt tatt holde dersom alle har den riktige holdningen?
Dessuten har jeg en følelse av at minst en av de forsvarsspillerne som er "skadet" likevel spiller...
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Tipper LSK tar 25% i baneleie av billettinntektene, og kiosk-inntektene går som vanlig til LSKs ungdomsavdeling.
75% av billettinntektene går da til NFF.
PetterKommentar
-
Vi kan vel stille med Danton, Kasey, Kiko, Occean, Arild, Brenne, Magnus M, Espen, JP osv. Det bør vel strengt tatt holde dersom alle har den riktige holdningen?
Dessuten har jeg en følelse av at minst en av de forsvarsspillerne som er "skadet" likevel spiller...
Mvh
Gammer`n
Otto Fredrikson
Christoffer Jørgensen-Eirik Bertheussen-Dan Anton Johansen-Martin Husar
Espen Søgård-Johan Petter Winsnes-Shkodran Rexhaj
Karim Essediri-Arild Sundgot-Tore Andreas Gundersen
Motivasjonen til A-lagsspillerne er forhåpentlig bedre i dag.Kommentar
Kommentar