Da skal søren meg mine penger gå til baneleie hvertfall
3. runde NM - LSK - Bærum på Åråsen 28. juni klokken 1800
Collapse
X
-
Men jeg tror ikke det blir det. Det er bare å se på hva 2.laget har prestert i år.
Stian"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
Vi kan vel stille med Danton, Kasey, Kiko, Occean, Arild, Magnus M, Espen, JP osv. Det bør vel strengt tatt holde dersom alle har den riktige holdningen?
Dessuten har jeg en følelse av at minst en av de forsvarsspillerne som er "skadet" likevel spiller...
Mvh
Gammer`n
Som du ser av denne tråden, så stilte vi et absolutt brukbart lag forrige gang(1-4) så denne kampen må vi ikke ta for lett på. Men er enig med deg i at innstillingen spilleren har i hodet blir viktig for at denne kampen skal bli så enkel som mulig. Er vel enklere å motivere seg for A-lags kamp i cupen enn på B-lags kamp i 2.divisjon så dette tror jeg vi drar greit i land.Kommentar
-
-
Fra VG.no live:Lillestrøm - Bærum 4-0 (1-0)
Scoringer: 1-0 Wehrman (3), 2-0 Sundgot (48), 3-0 Sundgot (74), 4-0 Husar (82)Last edited by holmiz; 28.06.2007, 18:52. Begrunnelse: fjernet smilefjes/ litt mer utfyllende kommentar fra meg selvHilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Kommentar
-
Gundersen skadet? Ser han heller ikke var på benken.Oh, fishy, fishy, fishy fish!
That went wherever I... did go!Kommentar
-
Overraska over at det trøkka greit mot Bærum igrunn.. I forhold til oppmøte såklart..
Jøran BÆNG BÆNG BÆNG!I år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
Kommentar