[Etter] LSK - vif søndag 17. juni kl. 20.00 på Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BD
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2006
    • 1422

    [Etter] LSK - vif søndag 17. juni kl. 20.00 på Åråsen

    Lykke til alle sammen! Må alle Guder, jævler, marginer og dommeravgjørelser være med oss!
  • techern
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2007
    • 327

    #2
    dårlig prestasjoner så langt, håper vi ikke gjør dette til en lompekamp :P
    Shut up and focus on the good things

    Kommentar

    • FluffyBunny
      Medlem
      Møteplager
      • Mar 2006
      • 87

      #3
      Det er ille når de sier "like gul som drakta" om gult kort... men jeg krysser fingra!

      Kommentar

      • Svart og gul
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2004
        • 389

        #4
        Helt ræva prestasjoner så langt, og fryktet også at det kom til å bli sånn. Strand bør inn i pausen for Mouelhi eller Brenne, da får vi også vår fryktede høyreside tilbake igjen.

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          #5
          VIF er best på det som har vært vår styrke og dems svakhet i hele år. Duellspillet. I sånne kamper må man vinne krigen før man vinner kampen. Som fryktet har oppstillingen vår liten duellkraft. Tendenser mot slutten av omgangen., men en totalt unyttig omgang av oss. Håper på Nordlievekkesle i 2.omgang.

          Kommentar

          • bjarmann
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 2936

            #6
            jeg er sjokkert! fy faen så dårlige lsk er idag. jeg har ikke sett noe lignende siden vi tapte 6-0 mot rbk. tenk å være så rævva og passive mot vif, og når man taper i lufta mot berre (han må være det styggeste menneske jeg noensinne har sett) da er det nesten bare å legge opp. nå bør gutta se å øve på dødballer og innlegg. lsk må være det laget i norge med dårligst innleggskvalitet? nå skal jeg se bytter nordlie! få ut kiko, få inn espen!! og jeg vil se den opprinnelige høyresida! skjerp dere!!!
            I år så tar vi alt

            Kommentar

            • fotball_marthe
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1069

              #7
              Dårlig omgang! Har ikke fått til noe spill, og ingen åpenbare sjanser. Skuffende!Får håpe det tar seg opp i 2. omgang, ellers er vi dødsens!

              Dårlig kommentatorer på tv'en også! Han ene fyrn(tror det var Alsaker,men er ikke helt sikker) sa at det var bare for Marius Johnsen å spasere rett inn på laget som vensttre back ettersom Shane Stefanutto spiller så dårlig. Greit nok at han har spilt ræva denne kampen, men hallo! Shane har vært en av de mest stabile på Lillestrlm hele år og en av, om ikke den beste venstrebacken i tippeligaen! Heldigvis satte han andre kommentatoren han på plass og sa dette!(Måtte bare si det, selv om det ikke har noe som helst betydning!)
              Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

              Kommentar

              • Svart og gul
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2004
                • 389

                #8
                Synes ikke Shane har vært så god som alle skal ha det til. Når klarer den mannen å slå to gode innlegg på rad? Sliter med å slå ett godt innlegg også. Skjerpings!

                Kommentar

                • Juven
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • May 2006
                  • 212

                  #9
                  Mye rot og tull i 1.omgang, må få tilbake høyresiden og det tror jeg skjer fort nå. Strand inn på venstre siden, NÅ!
                  Man velger klubb bare en gang i livet, Lsk for evig!

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    #10
                    Dette er vel det svakeste jeg har sett av oss på mange år. Fullkomment elendig. Skal man tro tv2 er også klanen suveren på tribuna, men dette tar jeg med femten klyper hornsalt tvunget ned i ganen på valebrokkfaen, ettersom det er helt åpenbart at mikkinga av kampen er over alle stokker og steiner mellom gjerdrum og valdres. Man hører knapt tromma engang, mens klanen hører man så å si hver eneste artikulasjon av. Stusselig fotball, stusselig produksjon; en aften å gremmes over.

                    Det er ingen tvil om hva som må skje her. Mouelhi og Brenne må ut, Espen og Påsan inn. Dette er ikke et forslag, det er en konstatering. Jeg håper gutta blir æreskjellt på det groveste i pausa, for dette er ikke engang FK Torshavn(det er på færøyene dere) verdig.

                    HORRIBELT!!!
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • KFL41
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 3648

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Svart og gul
                      Synes ikke Shane har vært så god som alle skal ha det til. Når klarer den mannen å slå to gode innlegg på rad? Sliter med å slå ett godt innlegg også. Skjerpings!

                      Han har mer enn nok med å slå et innlegg bra i en hel kamp. At han tar dødballer er en falliterklæring i seg selv.

                      Men det er mange som må ta seg opp.

                      Kommentar

                      • techern
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2007
                        • 327

                        #12
                        pål strand og søgård inn.. bra.
                        Shut up and focus on the good things

                        Kommentar

                        • hallap
                          Juniormedlem
                          Ferskenpels
                          • Jun 2007
                          • 1

                          #13
                          on the top,but not so hot.

                          :twisted: ha-ha-ha.ser at enga leder.det var den sesongen i topp.tipper tomtom's ss-leder stil begynner å merkes i spiller gruppa nå.

                          Kommentar

                          • techern
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2007
                            • 327

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av hallap
                            :twisted: ha-ha-ha.ser at enga leder.det var den sesongen i topp.tipper tomtom's ss-leder stil begynner å merkes i spiller gruppa nå.
                            har ikke noe med nordlies lederstil å gjøre, som forsåvidt har
                            gjort oss mye godt hittil i år. har med en blanding av
                            induviduelle spillerfeil samt dårlig trykk i duellvilje.

                            og kampen er ikke ferdig ennå
                            Shut up and focus on the good things

                            Kommentar

                            • Svart og gul
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2004
                              • 389

                              #15
                              Hvorfor i all verden får Mouelhi så mye tillit? Slår feilpasninger hver gang han har ballen. Faen!
                              Søgård er god på back, btw!

                              Kommentar

                              • Svart og gul
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2004
                                • 389

                                #16
                                Jeg blir seriøst forbanna! Hva faen er problemet til spillerne? Mouelhi går rundt på banen som en jævla julenisse. Gidder ikke engang løpe maks! Faen så ræva. Satan!
                                Ikke én sjanse mot et rævalag som VIF. Jeg er flau!

                                Og hva er det med Riise og Myklebust? De herjet i seriestarten, men nå er de jo helt tamme. Og Brenne!? Tannløs!

                                I år blir vi nummer sju igjen!

                                Kommentar

                                • Stan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2006
                                  • 1082

                                  #17
                                  Er vel den berømte downperioden vi må igjennom vært jævla år. Det skjer faen meg gang på gang. Og ja, jeg stilte spørsmåltegn til Kiko før kampen. Hva gjør han der ute? Og hvorfor skal de på død og liv ha bort Wehrman?

                                  Kommentar

                                  • KFL41
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 3648

                                    #18
                                    Pinlig dårlig. Akkurat som fryktet. Kanskje spillere bør holde kjeft før kamper (Müller og Wehrman). Ingen seire i TL er hentet på forhånd. Vi legger jo hodet vårt på et fat. Vi ber jo om å bli slått.

                                    Først må man vinne krigen. Deretter kan man underholde. Det nytter ikke å starte kamper med så lite duellkraft som vi gjør idag. Men vi hadde vel ikke noe valg. Vi kunne valgt å starte med Søgård på midtbanen. Forrige kamp var årsbeste i 50 minutter. Idag var det desidert årsverste av samtlige spillere.

                                    Kommentar

                                    • bjarmann
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 2936

                                      #19
                                      skam! rett og slett skammelig! å spille så dårlig mot et så dårlig lag som vif er rett og slett elendig! se til helvete og selg kiko, han er så gjennomført elendig. rbk på lerkendal neste, da blir vi ydmyka og sitter igjen med 1 poeng på 5 kamper.
                                      I år så tar vi alt

                                      Kommentar

                                      • Svart og gul
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2004
                                        • 389

                                        #20
                                        Jeg blir rett og slett provosert over at flere av de latsabbene på banen der hever rundt millionen i året for å få spille i vår ærefulle drakt. Hva får man igjen; jo, tafatthet og atter tafatthet. Har de hørt om å blø for drakta!?

                                        Kommentar

                                        Working...