[Etter] LSK - vif søndag 17. juni kl. 20.00 på Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugl1120
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 3528

    #61
    Opprinnelig skrevet av krisruds
    Synes Wehrman ikke gjorde det så halv dårlig, må se at alle var dårlig på laget, han var hvertfall en av de som var minst dårlig den tiden han fikk spille.

    Men virker som han nesten ikke får lov nå siden han skal ut av laget, men det klikker for meg hvis Kiko får klippekort pga han skal være i klubben. Husk det er ikke Wehrman som ønsker seg bort.
    Shane var en av de beste i 1omg, men hadde 2 dårlig cornere, 2omg var ikke bra nei. Gidder ikke kommentere den mer egentlig. Danton gidder jeg ikke si noe om, kommer ikke noe godt ut av det.
    Kasey var ræva idag. Mista ballen i livsfarlige kontringssoner MANGE ganger. Var i tillegg på etterskudd i jævla mange dueller, og ikke den sjefen på midtbanen som han har vært i andre kamper.

    Shane var brukbar, men i dag var han totalt skandale på innlegg og dødballer. Frisparket i andre omgang som havnet like under taket var så elendig at Shane burde vurdere å frivillig droppe lønn denne måneden. Et så jævla dårlig frispark skal det faen meg ikke være mulig å slå når du spiller toppfotball.
    Lauken er vår venn!

    Kommentar

    • chrissp
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 2403

      #62
      Gud bedre meg. Det som er skrevet tidligere her er jeg helt enig i og ganger med ti.

      Det er noe bortimot en skandale at Espen ikke begynner denne kampen.

      Det eneste Kiko klarer som fotballspiller er å slå presise 40 meters pasninger på tverst. I dag klarte han ikke det en gang, og jeg sier god tur tilbake til Tunisia. En dårligere spiller kan jeg knapt nok huske og ha sett på Åråsen. Jo, forresten, Danske-pølsa.

      Driver forresten Brenne fortsatt og spiller seg i form? Hvor lenge skal han holde på med deg, og har han dispensasjon mot å løpe, kjempe og blø for drakta mens dette pågår? Vis seg drakta verdig din late f...

      Hvor mange ganger skal Shane få slå dødballer. Motstanderne må le av oss. Mannen kommer til på egenhånd og ødelegge myten om at vi er gode på dødballer. Han er et hån mot alle 4. divisjons amatører som gjør en bedre jobb i blinde. I dag tok det én omgang før Tom skjønte det samme som resten av forumfolket. Det bør det ikke gjøre neste gang.
      Bølerkanaris

      Kommentar

      • bjarmann
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 2936

        #63
        shane skulle blitt bura inne for de dårlige dødballene han legger. jeg blei flau over frisparket hans. han har faktisk et bedre høyrebein enn venstrebein og det høyrebeinet hans er ikke akkurat godt. kiko burde forsåvidt blitt bura inne på livstid, kun fordi han er eksepsjonelt dårlig. blir kasey solgt i stedet for kiko begynner jeg å lure på hva som skjer i klubben!
        I år så tar vi alt

        Kommentar

        • e.d
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 688

          #64
          hva er vurderinga bak at 11 spillere er mer egnet til å spille mot vålerenga enn Espen Søgård. Han burde være den første til å bli tatt ut. det er ikke engang close. Moheli må ha bli tatt ut på bakgrunn av det han gjør på trening for det kan umulig være på bakgrunn av det han gjør i kamp. Han holder ikke norsk 2. divisjons nivå engang.

          En midtbane som var så dårlig balansert som idag har jeg aldri sett før. Jeg blir skremt av disse taktiske disposisjonene. Vi ble pissa på av et ræva vålerenga lag som ikke har en eneste klassespiller bortsett fra han midtstopperen. Eneste som får godkjent av meg er Muller.

          Når det gjelder kanarifansen så tapte vi for klanen og det er første gangen på faen så lenge at det har skjedd.
          synging, mentalitet - Kanari-Fansen

          Kommentar

          • maxpayne
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 1260

            #65
            Opprinnelig skrevet av e.d
            hva er vurderinga bak at 11 spillere er mer egnet til å spille mot vålerenga enn Espen Søgård. Han burde være den første til å bli tatt ut. det er ikke engang close. Moheli må ha bli tatt ut på bakgrunn av det han gjør på trening for det kan umulig være på bakgrunn av det han gjør i kamp. Han holder ikke norsk 2. divisjons nivå engang.

            En midtbane som var så dårlig balansert som idag har jeg aldri sett før. Jeg blir skremt av disse taktiske disposisjonene. Vi ble pissa på av et ræva vålerenga lag som ikke har en eneste klassespiller bortsett fra han midtstopperen. Eneste som får godkjent av meg er Muller.

            Når det gjelder kanarifansen så tapte vi for klanen og det er første gangen på faen så lenge at det har skjedd.
            Nå må det snart bli slutt på dette maset om Søgård. La oss innse det alle sammen. Skal LSK bli et topplag så er desverre ikke Espen Søgård med i Tom Nordli`s fremtidsplaner. Akuratt nå er ES nær en plass på laget, men for at vi skal bli et stabilt topplag på sikt så må vi ha forssterkninger. ES har i snart 9 sesonger vært fast innventar på LSK men alle må nok snart innse at tiden hans i LSK nærmer seg slutten. Mange norske lag ville nok ha sett Espen i en startelver, men de har da heller ikke ambisjoner om å bli Norges beste lag.

            Kommentar

            • Kanarifugl84
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2007
              • 2319

              #66
              Som alle andre i denne tråden, synes jeg det er skremmende å være på stadion å se fugla i dag!! Før trening i morgen burde samtlige få hver sin pc og lese gjennom denne tråden med supporterreaksjoner! Vi kan rett og slett ikke være bekjent av det som ble prestert i dag, skikkelig lavmål!

              Jeg ble redd allerede da jeg leste den forventede startoppstillingen i RB søndag morgen. Jeg kan, som tydeligvis mange andre også, ikke fatte eller begripe hva TomTom er så begeistret for hos Kiko fremfor Espen...han synes kiko og kasey funket så fint sammen i cupen mot orkla...herregud, hvem som helst funker vel fint sammen mot et middelmådig 3.div-lag! Espen er en kriger og vet hva som skal til i kamper mot enga, det vet IKKE kiko. Kasey var riktignok søpledårlig han også, men han er det hvertfall litt tak i...kiko er bare tafatt! Kjempeblemme av mannen ansvarlig for laguttaket, uforsvarlig å la Kiko STÅ 90 minutter i en slik kamp.

              SKAM, SKAM, SKAM! Hele Lillestrøm Sportsklubb og hele Kanari-Fansen Lillestrøm, SKAM DERE!! Da jeg utover i 2.omgangen fulgte kampen på banen og livet på tribunen, fikk jeg rett og slett en flau følelse inni meg. Det som skjer på banen får ikke vi som supportere gjort noe med, men jeg synes det er labert når vi står å hører på klanen synge "øl og vold, skamslåtte bønder". Jeg sto på RB(tett opp mot KFL-feltet) og jeg hørte klanen bedre enn KFL. Så bra var de ikke, vi var SØPPEL! Vi var mange som var klare til å synge på RB, men det ble aldri noen organisering av hva som skulle skje. Derfor, samtidig som vi slakter det som foregikk på banen(for det har vi all grunn til) må vi som supportergruppe gå i oss selv og finne ut hva som gikk galt i dag. Vi hadde ingen TIFO, vi hadde ingen organisering, vi hadde ingen glød, vi hadde rett og slett ingenting...bortsett fra altfor mange pils innabords..?!?

              Er det noen som ikke har blitt slaktet da mon tro...trenere er nevnt, laget er nevnt, supporterne er nevnt...nei, de som slaktes skal er slaktet. Jeg vil runde av med å kun gi to mann ros for dagens innsats. Trist nok så blir keeperen vår kåret til dagens kanarifugl, det skal rett og slett ikke tillates av resten av laget på FORT(??) Åråsen. Men takk uansett Heinzy, du gjorde en glimrende jobb bakerst idag! Den andre som får min ros, er dommer Terje Hauge. Endelig en dommer som blir "usynlig" i en fotballkamp, bra Terje!

              Dette oppsummerer stort sett hvilken forjævlig søndag dette var!!!!

              Kommentar

              • fugla4ever
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Jul 2005
                • 212

                #67
                Fugla må skjerpe seg, og det fort hvis vi skal ta seriegull.
                Shane gjorde en haug med feilpasninger og Danton blir løpt fra i hver duell. Skjønner ikke hvorfor Tomtom ikke byttet ut kiko og sundgot tidligere i kampen.
                Håper vikrelig at gundersen og søgard starter på onsdag.

                Kommentar

                • Rønnern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6690

                  #68
                  Meningsløst pjatt fra dessertgenerasjonen å lese her i kveld/natt. Makan til bullshit som blir spydd ut, er det faen meg til å bli kvalm av.

                  For det første burde man snart innse at spillere som kjøpes og lønnes godt, ikke har noe ønske om å blø og dø for drakta. De får lønna si og kan reise videre til neste klubb om de ikke skulle lykkes her i LSK. Og tjene enda mer penger.

                  Supportere som skriker etter lykkejegere som skal forsterke laget, kan ikke sutre for at de samme lykkejegerne ikke ofrer fortenna for å score mål for Fugla.

                  Men nok om det, jeg kjøper ikke pisset om at alle spillera plutselig skulle gi faen og drite beng i klubben og fansen akkurat i denne kampen. Det får bli mongoenes egen klagemelodi. Jeg vet bedre.

                  Og skal man først etterlyse innsats, bør man kanskje se på seg sjøl først. Flere av oss har et lidenskapelig forhold til Fugla og tråkker til når gutta på banen trenger det. Urovekkende mange har betalt for sesongkortet sitt og evner ikke å støtte laget når det trengs.

                  Har en bra gjeng på Felt A, også noen rundt som trår til, men ellers er det sørgelig. Kanskje er det samling i bånn nå? Vurderer å flytte meg sammen med UFC. De gutta gir jernet! Alltid! Uansett!

                  Så kan oppsopet holde seg for seg selv. Folk med litt mentalitet kan gå sammen og lage et kraftsenter som ikke er avhengig av seier og festfotball for å støtte laget eller forsvare KFLs ære.

                  Men så var det den ufattelige dølle ryggdansinga da...
                  Mvh Ronnie "The Runner"
                  LSK for alltid

                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                  Kommentar

                  • Fugl1120
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3528

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                    SKAM, SKAM, SKAM! Hele Lillestrøm Sportsklubb og hele Kanari-Fansen Lillestrøm, SKAM DERE!! Da jeg utover i 2.omgangen fulgte kampen på banen og livet på tribunen, fikk jeg rett og slett en flau følelse inni meg. Det som skjer på banen får ikke vi som supportere gjort noe med, men jeg synes det er labert når vi står å hører på klanen synge "øl og vold, skamslåtte bønder". Jeg sto på RB(tett opp mot KFL-feltet) og jeg hørte klanen bedre enn KFL. Så bra var de ikke, vi var SØPPEL! Vi var mange som var klare til å synge på RB, men det ble aldri noen organisering av hva som skulle skje. Derfor, samtidig som vi slakter det som foregikk på banen(for det har vi all grunn til) må vi som supportergruppe gå i oss selv og finne ut hva som gikk galt i dag. Vi hadde ingen TIFO, vi hadde ingen organisering, vi hadde ingen glød, vi hadde rett og slett ingenting...bortsett fra altfor mange pils innabords..?!?
                    Vi hadde TIFO, både på feltet og RB. De ble dessverre totalt mislykka, ettersom det er vanskelig å lese informasjon på en papirlapp som ble utdelt til alle på feltet. Den diskusjonen hører forøvrig ikke hjemme her, men i stemningstråden.
                    Lauken er vår venn!

                    Kommentar

                    • Mr.Lee
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2006
                      • 736

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av maxpayne
                      Nå må det snart bli slutt på dette maset om Søgård. La oss innse det alle sammen. Skal LSK bli et topplag så er desverre ikke Espen Søgård med i Tom Nordli`s fremtidsplaner. Akuratt nå er ES nær en plass på laget, men for at vi skal bli et stabilt topplag på sikt så må vi ha forssterkninger. ES har i snart 9 sesonger vært fast innventar på LSK men alle må nok snart innse at tiden hans i LSK nærmer seg slutten. Mange norske lag ville nok ha sett Espen i en startelver, men de har da heller ikke ambisjoner om å bli Norges beste lag.
                      [ironi] Fullstendig enig med deg!

                      La oss kaste ut en av de eneste spillerne i gruppa som er født og oppvokst med Lillestrøm. Sånn at vi kan kjøpe inn en ny utlending som ikke har så mye som et gram følese for laget og klubben. [/ironi]

                      Kommentar

                      • bingolfs
                        Medlem
                        Bøffel
                        • Apr 2006
                        • 36

                        #71
                        Greit nok at Shane hadde en dårlig kamp, men han er ingen dårlig spiller.
                        Han var heller ikke den dårligste idag, hadde bare en forferdelig dårlig passningsdag.
                        Jo han er en dårlig spiller. Hvis noen gidder å sette seg ned å analysere litt vil du finne ut at en stor (meget stor) andel av baklengsmålene kommer på vår venstreside. Det er f.. meg ikke tilfeldig. Også i går var det Shane som misset markeringen på goalen. Ellers er jeg enig med deg i at alle var dårlig i går, men synes Shane virkelig utmerket seg. Han var den desidert dårligste av våre i går.

                        Er forøvrig pisslei av å høre av noen av de såkalte ledere i KFL syte over stemningen. Har vært på Åråsen siden 1985 (ståplass og stort sett alltid vært med å skape stemning) på de aller fleste hjemmekamper og syngingen i går var da slett ikke så dårlig som mange skal ha det til. Sant nok var synginga til Klanen bedre og det er et tankekors, men i lange perioder var det høy allsang på KFL feltet. Det kan da faen ikke være slik at dersom vi ikke setter ny desibel rekord hver gang så er det en unnskyldning for spillerne til å stå med fingeren i ræva og se på at slumlaget pisser på drakten, klubben og alle oss som er STOLTE av å holde med LSK!!!!!!!!!!!!!! Mener noen virkelig det? At det er derfor helt OK at spillerne gir totalt faen?? Selg unna den dritten vi kan få penger for og stats på unge sultne spillere som har et hjerte for klubben.
                        Og bytte ut Wehrman som er en innsats spiller i en slik kamp er jo heller tvilsomt. Hadde vært bedre å fjerne Shane og sette en oransje kjegle på venstrebacken i stedet!!

                        Kommentar

                        • mr.Jordbakke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 3845

                          #72
                          Failure teaches success
                          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                          Mvh
                          Mr.Jordbakke

                          Kommentar

                          • Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

                            #73
                            Dette var Ræva match fra LSK sin side!! Enga spille ikke noe pang kamp de heller men de gjør akkurat det de trenger. Eneste som får godkjent av meg er Muller og Pål Steffen. Hvorfor Kiko spiller på bekostning av Påsan eller Søgård fatter jeg fortsatt ikke.

                            For en helvetes uke dette kommer til å bli, takker for dette gutta....

                            Kommentar

                            • detvarvondtdet
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2006
                              • 398

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Arind
                              Dette var skrekkelig.......årsværste.....åsså mot VIF som heller ikke var gode
                              Hva er det som skjer nå......hvor i all verden er det blitt av vinnerlyst og selvtillit?? Dette er liksom blåkopi av i fjor.....nå må vi våkne og det bråfort.... :twisted:

                              -Vi kan godt si at det var den dårligste kampen i til fugla i år, men jeg syntes VIF var gode i går. De kom til åråsen med en klar plan om hvordan de ville spille, og gjennomførte 100%. De ligger kompakt uten og etterlate seg særlig rom mellom 4ern bak om midtbanen. De starter med Berre (som etter min mening er sterkt undervurdert) på topp som kanskje er Norges beste til å holde på ballen mens resten av spillerne kommer etter.
                              Vif vant de fleste duellene over hele banen og plukke opp de aller fleste andreballene...De ville rett og slett mer en fugla!! Vif dominerte FFK og Odd og at de ikke slo de er uforståelig. Nå tok de tre poeng mot oss, og vi har bartene borte neste....ops ops..
                              Last edited by detvarvondtdet; 18.06.2007, 07:45.
                              "Dere kan sitere meg på dette:
                              Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
                              Fjøra

                              Kommentar

                              • LasseN
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 1610

                                #75
                                Det begynner å nærme seg hva jeg fryktet når jeg leste terminlista for denne sesongen. Vi har klart 2 av 3 - kampen mot barteland avgjør..
                                (Fryktet 3 tap på rad - Brann, vif, og rbk)
                                Og sånn som kampen i går var, så må gutta skjerpe seg betraktelig for å i det hele tatt tape med bare respektable sifre mot rbk.
                                LasseN

                                Kommentar

                                • kid
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • Aug 2006
                                  • 68

                                  #76
                                  Skjønner ikke hvor vanskelig det skal være å la Påsan og Søgård starte?
                                  Fugla ble mye bedre da de kon innpå... arrgh! for en utrolig fantastisk dårlig kamp! Stiller også spørsmålstegn ved bruken av Shane og Danton. Skjønner at pga karantener ol så var det vanskelig, men HALLO?

                                  Kommentar

                                  • Jazze76
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • May 2004
                                    • 51

                                    #77
                                    Tror mye av problemet er at vi ikke hadde noe oppspillspunkt i går...Som vant dueller og som kan holde på ballen slik at vi får flytta opp laget...Alle som har ropet høyt etter at Occean er for dårlig...vel i går så vi alternativet og det er faen å bli skremt av...For øvrig er jeg enig i kritiken av Kiko...Makan til drittspiller må man lete lenge etter...og Danton...og Brenne...og........

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7092

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av bingolfs
                                      Jo han er en dårlig spiller. Hvis noen gidder å sette seg ned å analysere litt vil du finne ut at en stor (meget stor) andel av baklengsmålene kommer på vår venstreside. Det er f.. meg ikke tilfeldig. Også i går var det Shane som misset markeringen på goalen. Ellers er jeg enig med deg i at alle var dårlig i går, men synes Shane virkelig utmerket seg. Han var den desidert dårligste av våre i går....Hadde vært bedre å fjerne Shane og sette en oransje kjegle på venstrebacken i stedet!!
                                      Og min analyse konkluderer med at du ikke aner hva du snakker om. Baklengsmålet er først Rambekks, dernest Sundgots feil. Det er ikke Shane som skal plukke opp Berre, men Sundgot. Sistnevnte står tre meter for langt fremme og feilberegner stussen fullstendig. Du kan stappe analysekunnskapene dine opp i ræva, Shane var langt fra vår verste i går.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • norskpoker
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2007
                                        • 399

                                        #79
                                        Greit, vi var fryktelig dårlige i går, men mye av kritikken som kommer her inne er rett og slett latterlig. For det første: Hva gjorde Pål Strand i den omgangen han fikk spille i går? Dødballene han slo var omtrent like dårlige som Shanes, og ellers gjorde han svært lite. Søgård var helt grei som back, men når Kippe er tilbake er Rambekk er bedre alternativ i den posisjonen. Brenne og Rise er også foran i køen som indreløpere, så benken er nok det mest logiske stedet for Espen også fremover. At mannen er fra Lillestrøm og har en fantastisk innstilling er vi alle enige om. Dette gjør ham dessverre ikke til en fotballspiller som er god nok for et lag som skal vinne ligaen. Jeg sier ikke at vi skal kvitte oss med mannen, han burde tvert i mot bli i klubben til han er ferdig som toppspiller. Men han må regne med å være en backupløsning så lenge vi som klubb har ambisjoner om å vinne noe.

                                        Når det gjelder drittslenginga om hvor dårlige Enga var i går, er dette rett og slett patetisk. Om vi hadde klart å nøytralisere det mange har kalt Norges beste angrepslag på den måten de gjorde i går, hadde vi vært fantastisk godt fornøyde både med kampen og med resultatet. Enga kom til Åråsen med en klar plan, og klarte å gjennomføre den 100%. Vi ble redusert til statister fordi vi møtte et lag som ville mer enn oss, og som rett og slett var mye bedre enn oss.

                                        I stunder som dette må jeg si at jeg er glad at det er Nordlie som er trener for klubben, og ikke en del av kritikerne her inne. Straffetrening og klippekort på laget for de som kommer fra området er ikke veien å gå for å rydde opp i situasjoner som dette. Vi var riktignok fryktelig dårlige i går, men så var vel dette også første gangen i år vi virkelig har vært rævva? Borte mot Tromsø var vi bra i perioder, borte mot Brann var vi suverene i 60 minutter, og hjemme mot Stabæk fikk vi ihvertfall til noe. I går dreit vi oss ut og det gjorde vondt, men ikke kom her og si at dette ikke gjør vondt for de som var utpå banen i går. At vi bommer på pasninger og dødballer har ingenting med innsats å gjøre. Spillerne gjør så godt de kan, selv om det kanskje ikke alltid virker sånn.

                                        Kommentar

                                        • RoyVaadal
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2004
                                          • 4055

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av norskpoker
                                          Dødballene han slo var omtrent like dårlige som Shanes
                                          Tull. Det var skikkelig kvalitet over Påsans dødballer i går. Men vi manglet nok de rette spillerne til å sette dem. Med Kippe og Occean ville vi vært livsfarlige på Påsans dødballer. På en av Påsans cornere får vi også vår største sjanse da Simen Brenner ballen like over mål. Den corneren er muligens den ene han bommet litt på.

                                          Jeg syns det er utrolig mye dårlige kampvurderinger her. Når vi taper er det ikke sånn at alle 11 nødvendigvis er dritdårlige. Dersom et par spillere underpresterer så går vi gjerne fra et vinnerlag til et taperlag. Mer skal det ikke til.
                                          RoyVaadal.

                                          Kommentar

                                          Working...