[Etter] LSK - vif søndag 17. juni kl. 20.00 på Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2889

    #21
    Opprinnelig skrevet av Svart og gul
    Jeg blir rett og slett provosert over at flere av de latsabbene på banen der hever rundt millionen i året for å få spille i vår ærefulle drakt. Hva får man igjen; jo, tafatthet og atter tafatthet. Har de hørt om å blø for drakta!?
    søgård er en mann som blør for drakta og som bør få spille framover nå! jeg syns han gjorde en god innsats som back og det er vel kun han og heinz som får godkjent etter denne kampen. de andre bør skamme seg!
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • KFL41
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 3648

      #22
      Opprinnelig skrevet av Svart og gul
      Jeg blir rett og slett provosert over at flere av de latsabbene på banen der hever rundt millionen i året for å få spille i vår ærefulle drakt. Hva får man igjen; jo, tafatthet og atter tafatthet. Har de hørt om å blø for drakta!?

      Vi ber jo om det. Vi går høyt ut og spillere sier at vi skal knuse dem. Samtidig stiller vi med null duellkraft. Vi ga VIF den motivasjonen dem trengte samtidig som det lå til rette for det gjennom valg av spillere. Disse kampene er krig og ikke noe annet. Brenne, Mykle og Riise ble helt satt ut av spill.

      Kommentar

      • Svart og gul
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2004
        • 326

        #23
        Ja, som jeg skrev tidligere i tråden hadde Søgård et godt innhopp på backplass. Hvis Nordlie igjen velger Mouelhi eller Brenne i stedet for Søgård i neste kamp, gir jeg opp! Da er det bestemt at det skal være klippekort.

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          #24
          Jævla Kjerringer!!!

          Hva faen skulle dette forestille??? Dette er det mest pinlige, veike, kjerringaktige mølet jeg noensinne har sett av laget mitt. Fy faen, at det går an! Skam dere, dere er ikke verdige drakta. Alt ved denne kampen var for jævlig, og det er ingenting positivt å hente i det hele tatt. Hva faen er det som skjer når vi taper fortjent mot søpla, av alle mulige og jævlige motstandere?? Brenne, Mouelhi med årets klareste pinne på en hvilken som helst børs, bør ikke få spille mer i år, kunne ikke truffet en låvedør med en banjo, Mykle, Riise, Rambekk, Danskepølsa, Kasey, Shane, Sundgot, dere fortjener ikke lønn for denne uka her. Skam dere, dere var elendige. De eneste som kom fra dette med et gram verdighet var Espen, PSA og Heinz.

          Hvordan i all verden forklarer man en slik fullkommen kollaps? Manglende vilje, manglende konsentrasjon, påfølgende manglende presisjon, manglende kreativitet, manglende tenning, manglende posisjonering, etc,etc,etc? Man skulle jo faen meg tro at dette laget aldri hadde spilt sammen før! Har dere ikke trent på formasjoner denne uka? Mouelhi som anker bør nå være en saga blott, ettersom mannen er så fullkomment talentløs i denne rollen som det er mulig å få det. Brenne er greit nok, han trenger tid til å spille seg i form, men nivået så langt har vært pinlig og langt fra verdt 7 millioner. Er målfarlig, men eier ikke timing i tacklingene og taper følgelig alle dueller langs bakken. Shane er tydeligvis like rystet som oss over kjøpet av Johnsen, og leverer sin dårligste kamp noensinne i gult og svart. Mykle og Riise trenger åpenbart en pust i bakken, dette var fullstendig intetsigende. Mykle prøver i det minste, men blir tatt altfor lett av en heller dårlig venstreback i Jepsen, som ikke burde være noen utfordring i det hele tatt for en spiller med hans potensiale. Riise var simpelthen elendig.

          Jeg tror alle er enige i at Tom dreit seg ut når han ikke brukte Søgård, men jeg vil hevde at den formbølgedalen vi er inne i nå er en direkte konsekvens av at Søgård ikke lenger spiller. Vi har ingen defensiv arbeidskraft på midten lenger, og det er OVERHODET ikke tilfeldig at formkollapsen har kommet etter at Søgård ble satt ut, jamfør Tromsøkampen. Samtidig tror jeg ikke det er manglende motivasjonsevne fra sjefen sjøl som gjør utslaget, det er heller sammensetningen av laget. Motstanderene har forstått at alt man trenger å gjøre for å får overtaket er å presse oss høyt. Vi mister all ro og konsentrasjon og begynner å mæle opp mot Arild, som ble voldtatt av kjerringfjes(Wæ-hæler, møkkaspiller) i dag, og dermed ble fullstendig uproduktiv. ¨

          Det mest frustrerende er dog å se at et lag uten de samme tekniske og kreative ferdighetene(eksklusive Fredheim Holm, som åpenbart ville revansjere seg fra kompiztaktene fra tidligere år) kjører over oss på ren vilje. Vi kan ikke være bekjent av dette, og jeg regner med at gutta får seg en kraftig dose straffetrening, gjerne med multikjør av Nordlietester frem til torsdag.

          Jeg venter at neste kamp mot Rosenborg gir kraftig forbedring, faktisk forventer jeg intet mindre enn seier her, for å reise kjerringa og gi tilbake troen på at det kan skje noe i år. Hvis ikke blir det nok en fjerdeplass, og det holder ikke.

          Til slutt vil jeg takke TV2, som ved sin skamløse oppmikking av klanen ødela fullstendig all rest av "underholdning" denne kampen kunne by på. Det sier alt når høflig applaus fra klanen for et vunnet innkast fullstendig overdøver til og med tromma. Jeg ser frem til å høre fra dere som har sett kampen fra motsatt langside og kan gi et riktig bilde av supporterkampen, for den kom overhodet ikke på TV2. Åja, bare for å supplere: FAEN TA TV2!!!

          PS! JÆVLA KJERRINGER!!!
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • LSK-supp.
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2003
            • 1023

            #25
            Tap på banen og på tribunen, faen!

            Shane Stefanutto var katastrofal i dag og jeg er sjeleglad for at Marius Johnsen snart er klar for spill.

            Myklebust og Riise er tydelig ute av form, eller de faller igjennom mot god motstand(håper på det første).

            Sundgot var sjanseløs mot Wæhler og Johnsen.

            Danton var forferdelig og måtte bruker armene da han stadig ble fraløpt.

            Kiko og Wehrman, vel fint vi har en ny mann fra 1. Juli...


            Dette var skremmende dårlig av Fugla, ikke kan vi skylde på en engangstilfelle heller, for spillet var muligens like dårlig mot Stabæk også, ett poeng på 4 kamper og RBK på Lerkendal på Onsdagen....

            Håper virkelig det hentes en høyreback snarest også.
            I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

            Kommentar

            • fuglestjerten
              Juniormedlem
              Bøffelpromp
              • Aug 2006
              • 13

              #26
              Dette er det tammeste jeg har hørt av kanarifeltet noensinne! Dette er årets kamp for svarte svingende, har dere ikke mer å komme med???!! Er nesten mere skuffet over supporterne enn kampen.. Og en hilsen til alle de mugne gamlingene på vip tribunen: hva er vitsen med å komme når dere mangler evnen til å klappe og vise hvilket lag dere tilhører? "Jippi, Vip billetter! da kan vi spise gratis..!" La noen ekte supportere slippe til!

              Kommentar

              • KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

                #27
                Amen. Vi tapte nesten alt av dueller. Vi var stillestående både med og uten ball. Neste gang bør spellerne si at disse kampene lever sitt eget liv og det blir som regel krig. Ikke være kjepphøye på forhånd. Dette visste enga og hadde ingen problem med motivasjonen med tanke på at Müller og Wehrman sier vi skal knuse dem. Disse kampene er krig, krig, krig, krig krig. Fallhøyden blir stor.

                Kommentar

                • Svart og gul
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2004
                  • 326

                  #28
                  Blir deilig å få Johnsen på venstrebacken. Shane dukker jo i duellen som gir 1-0. Er du mann eller mus, Shane!?

                  Kommentar

                  • woody
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2005
                    • 374

                    #29
                    Hadde med dattera - og satt på RB - må dessverre medgi at Kanari-fansen ble totalt overkjørt av Klanen.

                    For øvrig helt håpløst.
                    woody

                    Kommentar

                    • Jeffers
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Aug 2005
                      • 186

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Grusom B
                      Til slutt vil jeg takke TV2, som ved sin skamløse oppmikking av klanen ødela fullstendig all rest av "underholdning" denne kampen kunne by på. Det sier alt når høflig applaus fra klanen for et vunnet innkast fullstendig overdøver til og med tromma. Jeg ser frem til å høre fra dere som har sett kampen fra motsatt langside og kan gi et riktig bilde av supporterkampen, for den kom overhodet ikke på TV2. Åja, bare for å supplere: FAEN TA TV2!!!
                      Desverre tror jeg Klanen vant med *god margin* tribunematchen i dag - kanarifansen var mildt bleke om nebbet... :-(

                      --larsw
                      Votis subscribunt fata secundis

                      Kommentar

                      • MoBee
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2004
                        • 958

                        #31
                        Det er jeg enig i. Jeg beklager på mine egne vegne at jeg ikke sang mer, men det var så vanskelig i dag. Ble tatt på senga av at fugla var byttet ut med team strømmen.

                        Kommentar

                        • fotball_marthe
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2005
                          • 1069

                          #32
                          Er så skuffa at jeg ikke har ord..

                          Alle spilte ræva ræva ræva ræva.. enig med grusom B, at de som kan ha littegran verdighet igjen er Heinz,Søgård og PSA. Men ellers ræva ræva ræva. jeg prøver å tenkte tilbake og huske hvor mange ganger jeg så Riise gjøre noe. holder fortsatt på å tenkte..

                          mulig at jeg brygger på noe, men jeg hadde hodepine hele kampen!!
                          Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

                          Kommentar

                          • techern
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2007
                            • 327

                            #33
                            japp, så via tv jeg nå da men.. vet ikke helt hvor de hadde plassert mikrofonene hen men etter berre's mål og utover hørte man nesten kun "øl og vold skamslåtte bønder" :roll:
                            Shut up and focus on the good things

                            Kommentar

                            • detvarvondtdet
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2006
                              • 398

                              #34
                              Ikke for å pirke grusomb, men kjetil W er en stopper jeg kunne betalt for av egen lomme for å få til Lsk.. Kanskje tippeligaens beste stopper. Din slakt av han velger jeg og se på som et frustrasjonsutbrudd
                              "Dere kan sitere meg på dette:
                              Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
                              Fjøra

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13272

                                #35
                                Triste greier! Håpet steg littegranne da gutta kom ut etter pause og viste litt tenning, men savnet av occean og kippe ble for stort. Når Brenne er ute av form (håper han ikke ER så dårlig) og Kiko fomler såpass med ballen går det dårlig. Savnet også en mer bevegelig Sundgot på topp, hadde han flyttet seg litt mer ville vi kanskje fått rom å løpe i. Håper Østerrrikeren vår er en mann som tar ansvar. Gislason i går viste hvor ufattelig viktig en slik rolle er for drivet og kreativiteten i angrepsspillet. Men jeg ligger på bånn av tippinga og har vel ikke noe jeg skulle sagt... Måtte bare få det ut. Så reiser vi oss og banker RBK borte!

                                Kommentar

                                • superbøffel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 5611

                                  #36
                                  Spilt ut, syngi ut og pissa på...

                                  Dette er uten tvil den svarteste dagen jeg har opplevd på Åråsen.

                                  Gutta spilte en match på ett nivå som for Adeccoligaen til å se ut som internasjonal toppfotball. Vi taper mot ett lag som ikke har en dritt å by på!!!

                                  En ting er å tape mot Enga, jeg hater det, men jeg klarer å gi f i det ganske fort. MEN når vi taper som i dag, hvor gutta viser en total mangel på innsats, ferdigheter og ryggrad. Hadde spillerne hatt lommer på shortsen ville de hatt hendene i de i 2x45. Skam dere!!!

                                  Som sesongkortholder på Åråsen forventer jeg ikke at laget skal vinne hver match. Jeg forventer ikke å se ett vell av tekniske finesser. Jeg forventer ikke å se klikk-klakk fotball gjennom diverse forsvarsrekker. Jeg forventer at gutta løper til de har blodsmak i kjeften og at de spiller med hjertet utenpå drakta!

                                  Hva angår KFL: Pissa på av klanen. Det er bare å glemme å si at vi ble micet ned eller liknende. Bullshit. Fra min plass mitt på Notartribunen hørte jeg knapt feltet og de få gangene jeg hørte feltet var det mumling og TROMMESOLO! Vi fikk i dag en leksjon i hvordan det skal synges - det bare å drite i å si at klanen er for utvannet og er kjipe supportere med armene i kors - de synger i alle fall det er i stand til - da blir det trøkk. Mer trøkk en KFL var i nærheten av å skape i dag.

                                  Om man ikke skal synge mens tromma går, kan man like gjerne kaste tromma på toglinja og sette inn stoler på feltet og satse på høflig applaus. Tifoen var så ræva at den gidder jeg ikke å bruke energi på en gang.

                                  Og til de som vil skylde på dommeren, matta, ballen, Ernst A Lersveen eller Esten O Sæther: Glem det - vi var heldige som slapp unna med en i sekken. Vi spilte i beste fall som ett Adeccoligalag.
                                  Enøyd i de blindes dal.

                                  Kommentar

                                  • Stan
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2006
                                    • 1075

                                    #37
                                    Kjenner jeg merker savnet av Mifsud og Koren

                                    Kommentar

                                    • MoBee
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2004
                                      • 958

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                      Hva angår KFL: Pissa på av klanen. Det er bare å glemme å si at vi ble micet ned eller liknende. Bullshit. Fra min plass mitt på Notartribunen hørte jeg knapt feltet og de få gangene jeg hørte feltet var det mumling og TROMMESOLO! Vi fikk i dag en leksjon i hvordan det skal synges - det bare å drite i å si at klanen er for utvannet og er kjipe supportere med armene i kors - de synger i alle fall det er i stand til - da blir det trøkk. Mer trøkk en KFL var i nærheten av å skape i dag.

                                      Om man ikke skal synge mens tromma går, kan man like gjerne kaste tromma på toglinja og sette inn stoler på feltet og satse på høflig applaus. Tifoen var så ræva at den gidder jeg ikke å bruke energi på en gang.

                                      .
                                      Jeg blir så jævlig lei av sittefolk som kommer med SÅ krass kritikk av oss som faktisk står og synger oss hese kamp etter kamp. Stå da! Bli med og gjør noe med det!

                                      Kommentar

                                      • aguado
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2006
                                        • 448

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Stan
                                        Kjenner jeg merker savnet av Mifsud og Koren
                                        I alle fall Koren, som tør skyte i stedet for å sentre når ballen nærmest seg 25-30 meter fra mål...

                                        Kommentar

                                        • Svart og gul
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2004
                                          • 326

                                          #40
                                          Mifsud og Koren?! Tror ikke akkurat de hadde gjort utslaget i dag. Mifsud hadde vel gått rundt og sutret i 2x45, og kanskje gjort et lite ego-forsøk i løpet av kampen.
                                          Nei, Søgård burde startet på midten - og det hadde i alle fall hjulpet i krigen. Og de andre burde fightet som faen!
                                          Mulig Koren kunne sendt inn en suser (for det klarer i alle fall ikke Mouelhi). Men Mifsud hadde blitt most i dag.

                                          Når det gjelder tribunelivet var vel sikkert folk som vanlig mer opptatt av øl på Martin´s i forkant av kampen i stedet for å synge gutta fram. Synes stort sett KFL har vært under vanlig nivå i hele år. Skjerpings her også!

                                          Kommentar

                                          Working...