[Etter] LSK - vif søndag 17. juni kl. 20.00 på Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    #41
    Nå trenger vi en opptur mot RBK. De er a-poeng med seier mot Odd i morgen. Da forventer jeg KRIGING!

    Kommentar

    • superbøffel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 5611

      #42
      Opprinnelig skrevet av MoBee
      Jeg blir så jævlig lei av sittefolk som kommer med SÅ krass kritikk av oss som faktisk står og synger oss hese kamp etter kamp. Stå da! Bli med og gjør noe med det!
      Der har vi ett bevis på holdningen som gjør at KFL IKKE i dag er Norges beste supportere. Om du sang deg hes er det fint det, men da er du dessverre i desidert mindretall.

      Jeg synger borte, står bakerst på midten hjemme.
      Enøyd i de blindes dal.

      Kommentar

      • Arind
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2006
        • 459

        #43
        Ille Ille Ille

        Dette var skrekkelig.......årsværste.....åsså mot VIF som heller ikke var gode
        Hva er det som skjer nå......hvor i all verden er det blitt av vinnerlyst og selvtillit?? Dette er liksom blåkopi av i fjor.....nå må vi våkne og det bråfort.... :twisted:
        Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

        Kommentar

        • krisruds
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 839

          #44
          Opprinnelig skrevet av superbøffel
          Der har vi ett bevis på holdningen som gjør at KFL IKKE i dag er Norges beste supportere. Om du sang deg hes er det fint det, men da er du dessverre i desidert mindretall.

          Jeg synger borte, står bakerst på midten hjemme.
          Helt enig med deg. Uansett hvordan laget gjør det på banen har vi faktisk det letteste jobben, vi kan faktisk bare stå der å synge, synge høyt. men nei da, vi klarer jo ikke det engang. SKuffende av oss idag, vi er IKKE norges beste hvis vi er sånn som vi var idag. Alt for dårlig på hjemmebane.
          Det er faktisk slik at hvis laget gjør det dårlig da er da de trenger støtte,det er da de trenger støtte. De trenger ikke 1700 av 2200 som holder kjeft.

          Før vi slakter laget som var dårlig idag, så kan vi gå i dere selv, se om vi gjorde alt vi kunne idag, det nekter jeg å tro. jeg sang ikke det jeg klarte, tar selvkritikk på det. Som sagt alt for dårlig.

          Tror folk må huske at god stemning kommer ikke av seg selv, det trengs jobbing for det. hjelper ikke være mange tusen hvis alle holder kjeft.
          krisruds medlem av KFL siden 1996


          OI OI OI nå har vi det morro :)

          BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

          Kommentar

          • maxpayne
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 1260

            #45
            Kun seier mot RBK på torsdag er godt nok. Dagens kamp viste at Sundgodt på topp i 4 3 3 formasjon ikke holder mål. Ocean ligger milevis foran i denne formasjonen. Riktignok var mange i LSK under pari i dag, men det Påsan presterte i andre omgang bør sette punktum for diskusjonen om at han burde spillt mer.
            I dag Nordli burde du beholdt Kasey sentralt etter pause og også beholdt Mykle og Riise på hver sin kant, og dyttet Søgørd inn for den "blide" tunisieren vår. Kiko bør settes på første tog sørover.

            Kommentar

            • bingolfs
              Medlem
              Bøffel
              • Apr 2006
              • 36

              #46
              Venstreback???

              Greit Kasey gjorde ingen stor første omgang, men en ting får du alltid med Kasey innsats. Hvordan det er mulig at Stefanutto er australsk landslagsspiller er meg en gåte!!! Det må stå jævlig sørgelig til med fotballen i det landet. Shane har spilt over evne i et par kamper før i år, men i dag var han virkelig tilbake i godt gammelt ræva slag. Jeg telte og kom til at han hadde 0 null passninger i lengderetningen fremover som traff en medspiller. De gangene han faktisk traff en lagkamerat var bakover passninger på fem meter. Takk Gud for Marius Johnsen, det kan bare bli en solid opptur! Danton var ikke spesielt bedre, og resten av gutta så ut som de trivdes med å bli pissa på i hver eneste duell. Selg unna noe av dritten, mens vi kan få penger for dem og hent noen spillere som vil vinne en fotballkamp. Skulle skamme seg de 13 som fikk spille i dag. Hadde Uwe trent disse gutta hadde de vært ute å løpt nå og det hadde de joggu fortjent:evil: Aksepterer å tape en fotballkamp, men ikke å se 13 overbetalte latsekker la drakten bli pissa på av slumlaget:evil:

              Kommentar

              • superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

                #47
                Opprinnelig skrevet av bingolfs
                Aksepterer å tape en fotballkamp, men ikke å se 13 overbetalte latsekker la drakten bli pissa på av slumlaget:evil:
                Der er vi 110% enige - Gutta bør faktisk bli sendt på straffetrening à la Uwes stunt etter tapet i Bergen.

                Skam dere!
                Enøyd i de blindes dal.

                Kommentar

                • krisruds
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2005
                  • 839

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av bingolfs
                  Greit Kasey gjorde ingen stor første omgang, men en ting får du alltid med Kasey innsats. Hvordan det er mulig at Stefanutto er australsk landslagsspiller er meg en gåte!!! Det må stå jævlig sørgelig til med fotballen i det landet. Shane har spilt over evne i et par kamper før i år, men i dag var han viurkleig tilbake i godt gammelt ræva slag. Jeg telte og kom til at han hadde 0 null passninger i lengderetningen fremover som traff en medspiller. De gangene han faktisk traff enb lagkamerat var bakover passninger på fem meter. Takk Gud for Marius Johnsen, det kan bare bli en solid opptur! Danton var ikke spesielt bedre, og resten av gutta så ut som de trivdes med å bli pissa på i hver eneste duell. Selg unna noe av dritten, mens vi kan få penger for dem og hent noen spillere som vil vinne en fotballkamp. Skulle skamme seg de 13 som fikk spille i dag. Hadde Uwe trent disse gutta hadde de vært ute å løpt nå og det hadde de joggu fortjent:evil: Aksepterer å tape en fotballkamp, men ikke å se 13 overbetalte latsekker la drakten bli pissa på av slumlaget:evil:
                  Greit nok at Shane hadde en dårlig kamp, men han er ingen dårlig spiller.
                  Han var heller ikke den dårligste idag, hadde bare en forferdelig dårlig passningsdag.

                  Synes ikke vi skal ta ut enkelt spillere her, hele laget svikta, passningene satt ikke fra noen, derfor blir det for lett å skylde eller henge ut f.eks Shane.
                  Shane gjør som alle andre idag, ingenting sitter for noen. Før vi klarer på spillere kan vi først klage på oss selv i KFL (vi som er i kfl). Hvis vi synes laget var dårlig så kan jeg si at vi var ENDA dårligere. Det er i motgang det skal trøkkes til!!

                  PS: Hornyboy var bra idag, takk gud for det.
                  krisruds medlem av KFL siden 1996


                  OI OI OI nå har vi det morro :)

                  BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                  Kommentar

                  • bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2936

                    #49
                    å bli syngi ut av klanen er faen meg mer pinlig enn kampen! hva faen skjer? idag var kanarifansen nesten som bataljonen. og nå må faen meg nordlie trene mer på dødballer! innlegga kommer ned med snø på hver bidige gang! jeg kunne slått bedre innlegg enn shane med protese! og riise: hvorfor kan du ikke slå like gode innlegg for fugla som du gjorde for landsen? dere får faen meg godt betalt for å spille for fugla! da forventer jeg at dere blør for drakta og presterer. det er greit med tap hvis dere spiller med hjertet utenpå drakta og virkelig prøver men når dere spiller som idag, da kan dere faen meg se til helvete å komme dere ut porten på åråsen for sånne spillere vil vi ikke ha. jeg krever innsats og jeg vil se kriging mot rbk! jeg vil se menn som ønsker og spille og vinne for fugla, ikke kjerringer som dere framsto som idag. håper dere er like flaue idag som jeg er, og jeg har faktisk aldri vært flau over fuglas innsats før, selv med 6-0 tap og det som værre er!

                    elsker lillestrøm!
                    I år så tar vi alt

                    Kommentar

                    • mooph
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 1496

                      #50
                      Herregud !

                      Hjemme i sofa'n igjen, takk og lov, for detta var direkte pinlig.

                      Heinz og Søgård får godkjent, resten holder bedriftsnivå, KFL inkludert. Dårligste innsats mot enga ever!

                      Jeg er flau!

                      Er lønna prestasjonsbetinget bør gutta betale klubben... Uff!
                      Fugla mot nye høyder

                      Kommentar

                      • hthaug
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2004
                        • 433

                        #51
                        Sto på ståfeltet på RB og kan helt klart si at vi ble pissa på av klanen i dag. Under hoppesangene så bevegde kanskje 200 stk seg på KFL feltet. Har aldri sett KFL dårligere noengang.
                        Han ene forsangeren på RB skulle liksom dra i gang men gadd knapt nok å synge selv. RB var klare til å synge, men det store trøkket fra KFL feltet kom aldri.

                        Kiko er det bare å gi bort til Mandalskameratene eller no. Hver gang han spiller venter jeg enten på 2 gule eller direkte rødt, samtidig som han ikke klarer å få til EN ENESTE pasning! Jeg ser ikke hva halve tippeligaen skulle med den fyren når han landa på Gardermoen.

                        Og til alle som kritiserer laget for ikke å skyte mer - I dag så du hvorfor - Vi har ingen som KAN skyte, eller... .de hadde gjort det jævla bra i amerikansk fotball!

                        Gir ståkarakter til Heinz, Søgård, PSA og Sundgot - Sundgot fordi han rev og sleit i forsvaret helt aleine, resten av laget burde skamme seg.

                        Kommentar

                        • Superstefan
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 2180

                          #52
                          Kiko,Wherman,Shane og Danton hadde ikke holdt til 3 div fotball som de spiller i dag.HELT UTROLIG hvor mange feilpassninger det går og gjøre i en og samme match

                          Hvordan kan man bomme et frispark fra 20 meter MED 20 METER over mål

                          Skam dere i dag.

                          Starter Kiko på torsdag går jeg fra og tar første toget hjem.

                          kfl sugde balle i dag også forresten.Klare faen meg ikke holde en sang i gang mere en 2 min av gangen.
                          Last edited by Superstefan; 17.06.2007, 22:41.
                          Fotograf Kreativ Kanaris

                          KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                          Kommentar

                          • Fugl1120
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 3528

                            #53
                            Jævla pinlig kamp. Vi taper alt som er av dueller, vi er uoppmerksomme og mister ball til stadighet i livsfarlige possisjoner og vi treffer på ca. like mange av pasningene som et guttelag. Vi spilte stort sett som et lilleputt lag, alle mann i midten. Og der mistet vi ballen om og om igjen. Det finnes ikke tall på hvor mange forsøk på pasninger til kantene som føyk over linja eller som ble stanset av en VIF-spiller. De få gangene vi fikk tak i ballen kom fatale forsøk på å runde backene til Vålerenga. Og de få gangene ballen faktisk kom seg inn i feltet var de enten av kvalitet i samme bås som Strømsgodset borte eller så var løp i boks så totalt fraværende at en geit bundet fast i hjørneflagget kunne gjort samme jobben.

                            Mest provosert av Brenne idag. Han jogger bare fram og tilbake mellom der spillet foregår. Aldri inne i boksen og truer mål, aldri hjemme og forsvarer. Han må benkes umiddelbart, og om han ikke hever seg betraktelig vil jeg sette han i samme bås som Romanus når det gjelder skandalekjøp. Kiko hadde forsåvidt en ok innsats idag, men ekstremt pinglete i duellene og håpløs i pasningsspillet, noe som kjennetegnet alle på banen idag. Å bli rundspilt av et lag under ledelse av Petter Myhre burde være en oppvekker til alle som mener at Lillestrøm er en gullkandidat i år. Vi er langt, langt unna. Ikke i nærheten av hva Start var i 2005.
                            Lauken er vår venn!

                            Kommentar

                            • Arind
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2006
                              • 459

                              #54
                              Frustrasjon.....

                              Det er mye frustrasjon ute og går her, men det hjelper dsv ikke å sutre i etterkant. For meg virker det klart at dagens start-11`er i 4-3-3 fungerer svært dårlig - vi savnet noen tok ansvar og vant krigen på midtbanen, dro igang pressise løp med tempo som vi så i Bergen i første omgang. Hvis Søgård og Påsan hadde fått starte i dag, kunne vi fått det første viktige målet og alt vært snudd.....
                              Nå må det nullstilles og tenkes agressiv tempo-fotball mot RBK....
                              Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                              Kommentar

                              • tHuLu
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 730

                                #55
                                ikke en jævla sjanse, ikke et jævla mål, hva faen skal man si... og ikke faen har de hamburger på staoil jheller,...

                                om ikke jeg får scora i natt så blir dette den sureste kvelden på gud veit hvor lenge siden....
                                For det er bedre å værra døv enn vålenga!

                                Kommentar

                                • superbøffel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 5611

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                  Å bli rundspilt av et lag under ledelse av Petter Myhre burde være en oppvekker til alle som mener at Lillestrøm er en gullkandidat i år. Vi er langt, langt unna. Ikke i nærheten av hva Start var i 2005.
                                  Jeg hadde trua før sesongen, nå er det ett håp som svinner for hver runde. Vi er p.t. IKKE ett lag som utfordrer tittelen, det eneste som gjør at vi henger med til nå er mangelen av andre lag med stabile prestasjoner.

                                  For en helvetes flau opplevelse - greit nok å tape men ikke på måten vi gjorde det i dag... Hvor f er stoltheten til gutta???
                                  Enøyd i de blindes dal.

                                  Kommentar

                                  • krisruds
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2005
                                    • 839

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Superstefan
                                    Kiko,Wherman,Shane og Danton hadde ikke holdt til 3 div fotball som de spiller i dag.HELT UTROLIG hvor mange feilpassninger det går og gjøre i en og samme match

                                    Hvordan kan man bomme et frispark fra 20 meter MED 20 METER over mål

                                    Skam dere i dag.

                                    Starter Kiko på torsdag går jeg fra og tar første toget hjem.
                                    Synes Wehrman ikke gjorde det så halv dårlig, må se at alle var dårlig på laget, han var hvertfall en av de som var minst dårlig den tiden han fikk spille.

                                    Men virker som han nesten ikke får lov nå siden han skal ut av laget, men det klikker for meg hvis Kiko får klippekort pga han skal være i klubben. Husk det er ikke Wehrman som ønsker seg bort.
                                    Shane var en av de beste i 1omg, men hadde 2 dårlig cornere, 2omg var ikke bra nei. Gidder ikke kommentere den mer egentlig. Danton gidder jeg ikke si noe om, kommer ikke noe godt ut av det.
                                    krisruds medlem av KFL siden 1996


                                    OI OI OI nå har vi det morro :)

                                    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                    Kommentar

                                    • bjarmann
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 2936

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Arind
                                      Det er mye frustrasjon ute og går her, men det hjelper dsv ikke å sutre i etterkant. For meg virker det klart at dagens start-11`er i 4-3-3 fungerer svært dårlig - vi savnet noen tok ansvar og vant krigen på midtbanen, dro igang pressise løp med tempo som vi så i Bergen i første omgang. Hvis Søgård og Påsan hadde fått starte i dag, kunne vi fått det første viktige målet og alt vært snudd.....
                                      Nå må det nullstilles og tenkes agressiv tempo-fotball mot RBK....
                                      jeg tror LITT av feilen idag er laguttaket. hvorfor splitte høyrekanten som har vært vårt viktigste angrepsvåpen? hvorfor starter kiko, mens espen ikke får starte. skremmende av tomtom. minner mye om uwes horrible uttak i fjor! få espen tilbake i startelleveren og det nå!
                                      I år så tar vi alt

                                      Kommentar

                                      • MedlemNR35
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2004
                                        • 905

                                        #59
                                        Spillet og kampen orker jeg ikke engang kommentere. Tom Nordli har satt ord på det jeg føler. Skamfull og flau. Dette var ille. Virkelig ille. Spillet ligger så og si på nedrykksnivå. Det er ikke mer å si egentlig.

                                        Fikk meg en liten trist opplevelse i dag faktisk. Satt bak Petter Myhre og co. Petter Myhre og Harald Aabrekk gjentok stadig "legg dere ned" og "drøy tid" utover i 2.omgang. De pisket laget sitt til usportsligheter. De klaget på enhver dommeravgjørelse , og ellers kommenterte dommeren hele tiden.

                                        Synes dette er drøyt og det viser hvilken søpleklubb dette er fra bunn til topp.

                                        Ellers, takk for meg!

                                        Kommentar

                                        • aguado
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2006
                                          • 448

                                          #60
                                          Når det gjelder fansen så er det ikke så jævlig lett å synge når spillerne har lagt igjen alt som heter stolthet, ære og arbeidsinnsats hjemme. En ting er å støtte laget når det møter motgang, men fy f¤¤¤, i dag møtte de ikke stor motstand, spillerne var bare regelrett rævva. Enkelte av spillerne pissa virkelig på drakta i dag. I slike tilfeller fortjener du ikke (i alle fall ikke i mine øyne) så jævla mye applaus fra fansen.

                                          Hadde spillerne gjort en solid arbeidsinnsats og blødd for drakta, skulle du sett at innsatsen fra tribunene var noe annet. Uansett hva stillingen måtte være.

                                          Kommentar

                                          Working...