Jeg orker ikke tap i dag...jeg henger meg hvis vi blir grisa av trøndera.
Rosenborg - LSK, torsdag 21. juni kl. 20.30
Collapse
X
-
-
Først og fremst viktig å få demmet opp på defensive dødballer idag. Koppinen, Konan og Iversen har vist seg som de farligste på hodet offensivt hvor Rosenborg har scoret ekstremt mange av målene sine på dødball. Frykter vi stiller med for lite luftkraft(trodde aldri jeg skulle si det om Lillestrøm), både offensivt og defensivt. Ettersom vi har såpass små midtbanespillere og bare én stor på topp tror jeg det blir viktig å la kula gå fort langs bakken og spille hurtige kombinasjoner ned til dødlinja hvor vi slår inn hardt lavt hvor vi møter på første stolpe eller ut 45 grader. Frykter vi kan tape på dødballene idag.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Den pleier å offentligjøres ca 1 time før kampstart.
Jeg ville gått til livedekninger på 100 % fotball, vg-live, rb live eller her hos tv2. Klikk på lagoppstillinger. http://webtv.tv2.no/webtv/fotball/ Litt vanskelig å si hvor den kommer først.Last edited by KFL41; 21.06.2007, 16:19.Kommentar
-
Da gikk det som jeg spådde. Brenne på venstre ving. Får håpe de har trent på dette og får det til å fungere. Blir Brenne mot Roar Strand.
1 Müller
2 Rambekk 23 Andresen 13 Kippe 3 Stefanutto
10 Riise 17 Wehrman 7 Søgård
11 Myklebust 30 Occean 14 BrenneKommentar
-
-
Kjenner at kampnervene snart tar krampetak på meg, synd jeg måtte jobbe ikveld, håpte på at Supermann skulle få starte idag, men Tomtom vet vel som vanlig bedre enn meg og Brenne kommer selvfølgelig til å gjøre sin første knall-kamp for fugla!------- Forza Fugla! -------Kommentar
-
Som f.eks fjorårs varianten:
1 Müller
2 Rambekk 23 Andresen 13 Kippe 3 Stefanutto
17 Wehrman
10 Riise 7 Søgård
14 Brenne
11 Myklebust 30 OcceanLast edited by Stan; 21.06.2007, 19:53.Kommentar
-
Følger på radio
Helvetes TV2 Sport dritt......jeg vil se kampen på TV, kan ikke dra på Martins i kveld dsv
Hører radio og ser på VG nett.....siste del av første omgang har vært oppløftende ja.....
Jeg tror vi kan dra i land dette..... :twisted:Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Håpløst av Rambekk ...- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>Kommentar
-
Fy faen, det måtte jo bare skje. Vi brenner storsjangse på storsjangse, og så straffer det seg ved at vi roter i forsvaret. Jævla typisk.Kommentar
Kommentar