Rosenborg - LSK, torsdag 21. juni kl. 20.30

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

Opprinnelig skrevet av norskpoker

Ps: Til dere som etterlyser gode innlegg: Vi kom til minst fem store sjanser etter innlegg i dag. Det er jammen ikke dårlig!
    Man ser klar forskjell på innleggskvaliteten til LSK og Rosenborg.. Mens våre enten går i høy bue og daler ned på hodet til en villkårlig spiller eller er lave baller som stort sett alltid går i kneet på en motstander så oser det kvalitet av de fleste innleggene til Rosenborg. Harde innlegg som det er mulig å få til harde headinger på.

Så ja, selv etter 5 store sjanser etter innlegg så etterlyser eg bedre innleggskvalitet..
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• norskpoker
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2007
      • 399

Ikke noe i veien med å ønske enda bedre kvalitet, jeg bare påpeker at vi tross alt fikk til en del bra innlegg i dag. Selvfølgelig skal vi alltid jobbe mot å bli bedre.

Jeg må forresten bare si det en gang til: Så vi i det hele tatt Steffen Iversen i dag? Frode Kippe, gud som vi savnet deg mot Enga!

Kommentar

• Arind
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2006
        • 459

Fregang.....

Selv om det bare ble ett poeng i barteland - "bare" fordi vi var best og nærmest seier, så er dette en gedigen opptur i forhold til søndag. Hvis vi får avslutningene til å sitte igjen og vi fortsetter å vinne krigen på midtbanen......så skal vi også ha 6 poeng i de to neste.... :twisted:
        Espen var kjempe i dag
        Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

Opprinnelig skrevet av norskpoker

Jeg må forresten bare si det en gang til: Så vi i det hele tatt Steffen Iversen i dag? Frode Kippe, gud som vi savnet deg mot Enga!
          Det morsomme var at det en eneste Ivers fikk til var en scoring når alle andre på banen stod å venta på at dommeren skulle blåse igang spillet...
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

Når alt kommer til alt så er ett poeng et bra resultat på Lerkendal. Jeg er stolt over hvor stor vilje vi har til å vinne kampen. Vi ofrer nesten ett uavgjortresultat for å vinne. Kippe er i angrep utenom dødballer. Jeg tviler på om vi ser andre lag i Tippeligaen gjøre noe slikt. Det eneste som mangler er skikkelig killerinstingt fra Occean og Brenne. Hadde de hatt samme vilje som f eks Daniel Braaten viste når han headet rett på Muller i 1.omgang, hadde de satt disse sjansene. Hiv dere fram!

Gøy å se bergensere kose seg over "store" luka som har oppstått. Fem poeng er INGENTING. Kun når det er to kamper igjen er fem poeng en halveis bettryggende ledelse.

Kommentar

• norskpoker
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2007
              • 399

Opprinnelig skrevet av KFL41

Gøy å se bergensere kose seg over "store" luka som har oppstått. Fem poeng er INGENTING. Kun når det er to kamper igjen er fem poeng en halveis bettryggende ledelse.
              Jeg tviler på om Schalkes tilhengere er enige med deg i at fem poeng er betryggende. I den store sesongen da de tapte finalen i CL hadde de 5 poengs ledelse foran de to siste kampene, og allikevel endte Bayern opp med gullet.

Kommentar

• Arind
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2006
                • 459

Opprinnelig skrevet av KFL41
                Når alt kommer til alt så er ett poeng et bra resultat på Lerkendal. Jeg er stolt over hvor stor vilje vi har til å vinne kampen. Vi ofrer nesten ett uavgjortresultat for å vinne. Kippe er i angrep utenom dødballer. Jeg tviler på om vi ser andre lag i Tippeligaen gjøre noe slikt. Det eneste som mangler er skikkelig killerinstingt fra Occean og Brenne. Hadde de hatt samme vilje som f eks Daniel Braaten viste når han headet rett på Muller i 1.omgang, hadde de satt disse sjansene. Hiv dere fram!

Jo.....du har rett der, 5 poeng er ikke mye når det er så mye igjen av sesongen, men bergenserne og bærums-sossen spiller med selvtillit om dagen, og de har folk som jevnt treffer mål.....det er sånt det blir poengplukking av.....

Kommentar

• Fugl1120
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 3528

Ikke fornøyd med et poeng idag. Virker som Rosenborg og vi har samme problem, sliter med å omsette sjansene i mål. Akkurat som i Brann-kampen er vi ekstremt lite effektive, noe vi ikke kan fortsette med om vi skal kjempe helt i toppen. Jeg er veldig godt fornøyd med andre omgang fram til vi scorer, da gir vi tilbake Rosenborg intiativet i stedet for å frese over dem. Likevel var vi nærmest 2-1 på slutten. Sjansemessig var det vel relativt jevnt, kanskje et par til fordel Lillestrøm. Synes det er synd vi ikke kjører enda hardere på mot et RBK-forsvar på gyngende grunn.

Meget godt fornøyd med Heinz og bakre firer idag. Rambekk kløner det ekstremt til på scoringa, noe som er utilgivelig, men jeg mener det var helt riktig av Nordlie å bruke Rambekk i stedet for Danton, ettersom Rosenborg har vært Tippeligaens dødball-lag i år så langt. Noe heldig var vi med at Konan måtte ut tidlig, som har vist seg som en meget målfarlig spiller, men Storflor gjorde jo heller ingen dårlig kamp. Synes vi klarte å forsvare oss bra på dødballene, langt bedre enn Rosenborg klarte.

Espen gjør en veldig bra match idag, Kasey er til tider strålende og til tider helvete. Hadde han spilt på sitt beste i fulle kamper hadde aldri Fredrikstad vært aktuelt. Synes nok en gang Brenne er dårlig. Riktignok kommer han seg til to feite sjanser idag, noe som er positivt, men han skal sette minst én av dem. Riktig å ta han av til fordel for Arild.

Myklebust jobber og sliter mye idag, er en trussel med farta i bakrom. Savner at han truer kassa mer på egenhånd, han har blitt veldig uselvisk i det siste. Occean gjør etter min mening en fantastisk kamp. Tror sjelden jeg noen gang har sett en spiss vinne så jævla mange oppspillsdueller og nærdueller som Occean gjorde idag. Han var stor i oppspillsfasen, og med litt bedre mottak og pasninger til medspillere er han en targetspiss av klasse. Han kommer seg til bra med sjanser idag, og burde kanskje hatt hvert fall én scoring til idag. Savner litt at han kjemper 110% på ballene i boksen til enhver tid, og at han starter løpet slik at han er i fart når ballene bakfra kommer, i stedet for å vente med løpet til ballen er slått.

Synes vi i en del situasjoner foran kassa er litt feige når det gjelder å avslutte. Savner at vi klemmer til litt slik Riise gjorde godt i andre omgang. Kasey har en kjempemulighet til å trykke ballen i kassa fra 16, men vi ønsker å spille oss helt inn på fem meter.

Totalt sett synes jeg vi slipper Rosenborg til alt for lett i første omgang, noe vi klarte å stramme opp i andre. Litt for variert kvalitet av klareringene til både Rambekk, PSA og Shane. Andre omgang er meget bra, da er vi det førende laget på Lerkendal. Spillet var til tider bra, men resultatet synes jeg ikke vi skal være fornøyde med. Uavgjort gjør at vi taper terreng til ledelsen.
                  Lauken er vår venn!

Kommentar

• reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13278

Opprinnelig skrevet av Seb.R
                    Hvor deilig var det ikke å se en frustrert og usynlig Steffen Iversen, med avrevet drakt?
                    Merkelig at han ikke hadde trollmann-drakta si fra world of warcraft under rema-trøya. Blizzard Entertainment skylder vel RBK 10 mill for å ha vraka hue til litje-Ivers

Kommentar

• Torolf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 9574

Hvor deilig var det ikke å se en frustrert og usynlig Steffen Iversen, med avrevet drakt?
                      Er drakta laget av samme materiale som Rema-posene?

Kommentar

• Arind
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2006
                        • 459

.....dritbra.....kan ikke fordra lille-ivers....

Kommentar

• Seb.R
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 4159

Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                          Ikke fornøyd med et poeng idag. Virker som Rosenborg og vi har samme problem, sliter med å omsette sjansene i mål. Akkurat som i Brann-kampen er vi ekstremt lite effektive, noe vi ikke kan fortsette med om vi skal kjempe helt i toppen. Jeg er veldig godt fornøyd med andre omgang fram til vi scorer, da gir vi tilbake Rosenborg intiativet i stedet for å frese over dem. Likevel var vi nærmest 2-1 på slutten. Sjansemessig var det vel relativt jevnt, kanskje et par til fordel Lillestrøm. Synes det er synd vi ikke kjører enda hardere på mot et RBK-forsvar på gyngende grunn.

Meget godt fornøyd med Heinz og bakre firer idag. Rambekk kløner det ekstremt til på scoringa, noe som er utilgivelig, men jeg mener det var helt riktig av Nordlie å bruke Rambekk i stedet for Danton, ettersom Rosenborg har vært Tippeligaens dødball-lag i år så langt. Noe heldig var vi med at Konan måtte ut tidlig, som har vist seg som en meget målfarlig spiller, men Storflor gjorde jo heller ingen dårlig kamp. Synes vi klarte å forsvare oss bra på dødballene, langt bedre enn Rosenborg klarte.

Espen gjør en veldig bra match idag, Kasey er til tider strålende og til tider helvete. Hadde han spilt på sitt beste i fulle kamper hadde aldri Fredrikstad vært aktuelt. Synes nok en gang Brenne er dårlig. Riktignok kommer han seg til to feite sjanser idag, noe som er positivt, men han skal sette minst én av dem. Riktig å ta han av til fordel for Arild.

Myklebust jobber og sliter mye idag, er en trussel med farta i bakrom. Savner at han truer kassa mer på egenhånd, han har blitt veldig uselvisk i det siste. Occean gjør etter min mening en fantastisk kamp. Tror sjelden jeg noen gang har sett en spiss vinne så jævla mange oppspillsdueller og nærdueller som Occean gjorde idag. Han var stor i oppspillsfasen, og med litt bedre mottak og pasninger til medspillere er han en targetspiss av klasse. Han kommer seg til bra med sjanser idag, og burde kanskje hatt hvert fall én scoring til idag. Savner litt at han kjemper 110% på ballene i boksen til enhver tid, og at han starter løpet slik at han er i fart når ballene bakfra kommer, i stedet for å vente med løpet til ballen er slått.

Synes vi i en del situasjoner foran kassa er litt feige når det gjelder å avslutte. Savner at vi klemmer til litt slik Riise gjorde godt i andre omgang. Kasey har en kjempemulighet til å trykke ballen i kassa fra 16, men vi ønsker å spille oss helt inn på fem meter.

Totalt sett synes jeg vi slipper Rosenborg til alt for lett i første omgang, noe vi klarte å stramme opp i andre. Litt for variert kvalitet av klareringene til både Rambekk, PSA og Shane. Andre omgang er meget bra, da er vi det førende laget på Lerkendal. Spillet var til tider bra, men resultatet synes jeg ikke vi skal være fornøyde med. Uavgjort gjør at vi taper terreng til ledelsen.
                          Veldig enig. Det er et voldsomt potensiale i laget nå. Det er rett og slett mer underholdene å se fugla spille for tider. Spesielt 'stikkerne' til Myklebust likte jeg veldig godt idag. Dette fungerte også veldig bra mot Brann, hvis jeg ikke tar feil. I dag er vi litt nølende foran mål, og det straffer seg. Skal vi ta flest mulige poeng etter sommeren i denne tøffe motstander-rekka (Brann, VIF, RBK) er vi nødt til å være farligere foran mål. Og da kan vi bli et virkelig godt fotballag, med store muligheter for gull. Jeg tror vi har gode tider i vente!
                          www.sebastianramsland.com
                          www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13278

Faen for noen opp- og nedturer man får - det er som å kjenne at drømmedama på armkroken din som nettopp har gitt deg ditt livs beste stund har fått skjeggstubber i løpet av natta....

Kommentar

• trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7131

Spørs om ikke Rambekk snart bør være moden for benken. Han har vært dårlig i hele år. Baklengsmålet i dag er nesten ubegripelig.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13278

Kan ikke Marius-gutten spille høyreback da? Vi kunne hentet en fra Kil/Hemne og allikevel hevet nivået der i dag....

Kommentar

• maxpayne
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 1287

Forferdelig baklengsmål som selv 8 åringer hadde avklart, men måten vi reiste oss på i dag var mesterlig. Stor takk til Søgørd for en aldeles strålende kamp Andre omgang i dag viser hva som bor i dette laget så jeg er temmelig sikker på at vi kommer til å få morsomme stunder fremover.

Kommentar

• KimFL
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2003
                                    • 1410

Uavgjort er vel et helt ok resultat. God kamp, der begge laga har mye sjanser. RBK dominerer i første, vi dominerer andre...begge lag kunne fort scora flere mål.

KimFL

Kommentar

• scages
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 1292

Herlig å se goen i laget igjen. Herlig offensive drive gjennom hele kampen. Et solid spillemessig hopp etter floppinga mot senga. Borte mot Rosenbart budsejetterer jeg alltid med tap, så poeng er jeg strålende fornøyd med, - selv om vi med litt mer dyktighet fort kunne tatt med alle 3 poenga i bagasjen tilbake. OO og Brenne burde definitivt putta. Bartene hadde også sine sjanser, så uavgjort er vel et greit resultat.
                                      Vi mangler den mannen som kan avgjøre slike kamper.

Desmond var stor i dag! Fy f.. hvor god han er på sitt beste.

LSK sanga runga på Andys!!
                                      Dvalen er over.

Kommentar

• KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

Opprinnelig skrevet av trigz
                                        Spørs om ikke Rambekk snart bør være moden for benken. Han har vært dårlig i hele år. Baklengsmålet i dag er nesten ubegripelig.
                                        Hvem skal spille istedet? Jeg ser helst at Rambekk spiller før Johansen. Søgård klarte seg greit mot enga, men han får krige bedre på midten. Men Rambekks opptreden idag, er nesten i nærheten av stolpe på børsen.

Kommentar

• KFL41
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2004
                                          • 3648

Opprinnelig skrevet av scages

Desmond var stor i dag! Fy f.. hvor god han er på sitt beste.
                                          Uenig. Han gir svære overganger til trønderne gang på gang. Han gjør mye bra, men han slurver alldeles for jævlig noen ganger også.

Kommentar

Working...