Joa, god han... Men kan ikke se han på banen...
Rosenborg - LSK, torsdag 21. juni kl. 20.30
Collapse
X
-
Kommentar
-
Skal vi vinne gull, må man sette flere sjanser enn vi gjør. Så enkelt er det. Nå er det 10 kamper hvor vi er favoritter. Vi må minst ha 8 seire, helst 9 eller 10. for å få et godt utgangspunkt foran Stabæk, Brann, VIF og RBK til høsten. Her kan vi ikke ryke på en smell. Forsvarspillet ved scoringen er en stor vits.Kommentar
-
Jeg klarer IKKE å være negativ etter uavgjort på Lerkendal. Flott jobba gutta, vi har trua!----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
----------------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Stor fremgang i spillet i forhold til kampen på søndag. Vi produserer en del Sjanser, men sliter desverre med å score. Occean og Brenne burde stå igjen på feltet for å trene på avslutninger.
Godt gjennomført kamp av Shane, Kippe, Heinz, Søgård og PSA.
Søgård var etter min mening vår beste idag. Spiller enkelt og greit, gjør enkle valg, aggresiv til tusen og i tillegg hadde han ett godt skudd (lenge siden sist nå) og noen veldig fine dragninger.
Selvom jeg aldri klarer å glede meg over noe annet enn 3 poeng så tror jeg gutta tar med seg dette som en positiv opplevelse og virkelig gir jernet mot Start. Og i den kampen tror jeg vi overkjører start!Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Siden det ikke har blitt nevnt allerede:
Fy faen så god du var idag Espen Søgård!Kommentar
-
Uansett om det ikke ble tre pinner, så var det å unngå et nytt tap nå veldig viktig. Og jeg synes 2. omgang hadde enkelte elementer som bar bud om at bedre tider er på gang !
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Ja. Brenne har ikke samme kapasitet defensivt. Jeg synes at Søgård bør spille inntil krigen er vunnet. Mot VIF ble det krig og vi stod uten krigere. Mot svakere lag kan han muligens hvile. Da kan vi hvile Søgård til cupen og e-cup.Kommentar
-
Absolutt, i tillegg til det så skapte vi bra med sjanser i både 1. og 2. omgang med tanke på at vi spilte borte mot Rosenborg. Men det hjelper så lite når man ikke putter dem.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Bra kamp dette, 1 poeng på Lerkendal er ikke ille. Enda bedre er det at vi faktisk var bedre enn RBK på deres egen hjemmebane. At Tørum syter og mener at de burde vunnet er ikke annet enn å forventer.
Heinz og Espen var begge meget meget bra i dag, men best av alle var en suveren Frode Kippe. Så vi i det hele tatt Steffen Iversen? Shane bra bra, PSA god selv om han lagde mange frispark mot. Anders var dårlig dessverre. Kasey gjør som vanlig mye bra og mye dårlig om hverandre, Simen var ok selv om han selvsagt skulle scoret. Mykle var meget frisk, og Occean kom til mange sjanser før han scoret. I det hele tatt en positiv kamp, og nå banker vi Start!
Ps: Til dere som etterlyser gode innlegg: Vi kom til minst fem store sjanser etter innlegg i dag. Det er jammen ikke dårlig!Kommentar
-
Hvor deilig var det ikke å se en frustrert og usynlig Steffen Iversen, med avrevet drakt?Kommentar
Kommentar